Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du ville irritert meg noe grenseløst hvis jeg var mikachu, eller...

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over hvor mye tid jeg har brukt på foruminnlegg, og tukling for å få ruteren til å funke ordentlig med x-boksen.

 

Den nye ketchupflasken fra idun som står "rett opp-ned" er også helt for jævlig. De må med hensikt ha lagd flasken slik at du alltid spruter dobbelt så mye ketchup som du egentlig skulle ha på pølsa.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Den nye ketchupflasken fra idun som står "rett opp-ned" er også helt for jævlig. De må med hensikt ha lagd flasken slik at du alltid spruter dobbelt så mye ketchup som du egentlig skulle ha på pølsa.

Fatter ikke poenget med den. Den eneste gangen man har bruk for at flaska står opp-ned, er når det er lite igjen på den.

Lenke til kommentar
Paprikaen ødelegger Grandiosa.

Grandiosa har aldri vært pizza og kommer aldri til å bli det......

 

Pizza (pronounced /ˈpiːtsə/ , in Italian: ['pit.tsa]) is an oven-baked, flat, generally round bread that is usually covered with tomatoes or a tomato-based sauce and often mozzarella cheese, with other toppings added according to region, culture or personal preference.

 

 

Grandiosa:

 

img_468ec5be19a13.jpg

 

Den ligner forferdelig mye på et ovnsbakt, rundt brød med ost på. Nåvel. Får vel stole på deg :yes:

Du forsto vel at det var en ironisk undertone.

 

Jeg vet da hva en pizza er!! Grandiosa har aldri vært i nærheten av en ekte pizza. Det er mer en pappskive med ketchup på!!! Smaker helt for jævlig.

 

M

Endret av The_Majestic
Lenke til kommentar
Du forsto vel at det var en ironisk undertone.

 

Jeg vet da hva en pizza er!! Grandiosa har aldri vært i nærheten av en ekte pizza. Det er mer en pappskive med ketchup på!!! Smaker helt for jævlig.

 

M

 

Da forsto du vel at posten min også var i en ironisk undertone :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...