endrebjo Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 De har vel et liv da. Just deal with it! Kjeften din du daaa! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) VÆRET! Endret 15. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hmm, Underpants. Var det ikke du som var så innmari mentalt "beyond" meg? :| Så utrolig veslevoksen, "moden" og grammatikknazi 24/7? Endret 15. juni 2008 av Zeromac Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg irriterer meg over folk som begynner setninger med asså og slutter dem med lissom. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hmm, Underpants.Var det ikke du som var så innmari mentalt "beyond" meg? :| Så utrolig veslevoksen, "moden" og grammatikknazi 24/7? Asså, unnskyld, lissom. Endret 15. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Nå blir jeg nødt til å ta fram hagla, underpants. Endret 15. juni 2008 av southparkman Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 NYHETENE OG SPORTEN! [/ size] Gjør ikke standard størrelse nytten for deg, eller er det bare gøy å herme? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nå blir jeg nødt til å ta fram hagla, Underpants. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 NYHETENE OG SPORTEN! [/ size] Gjør ikke standard størrelse nytten for deg, eller er det bare gøy å herme? Gjør ikke standard størrelse nytten for deg, eller er det bare gøy å herme? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Du ville irritert meg noe grenseløst hvis jeg var mikachu, eller... Akkurat nå irriterer jeg meg over hvor mye tid jeg har brukt på foruminnlegg, og tukling for å få ruteren til å funke ordentlig med x-boksen. Den nye ketchupflasken fra idun som står "rett opp-ned" er også helt for jævlig. De må med hensikt ha lagd flasken slik at du alltid spruter dobbelt så mye ketchup som du egentlig skulle ha på pølsa. Endret 15. juni 2008 av Gormers Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Den nye ketchupflasken fra idun som står "rett opp-ned" er også helt for jævlig. De må med hensikt ha lagd flasken slik at du alltid spruter dobbelt så mye ketchup som du egentlig skulle ha på pølsa. Fatter ikke poenget med den. Den eneste gangen man har bruk for at flaska står opp-ned, er når det er lite igjen på den. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Paprikaen ødelegger Grandiosa. Grandiosa har aldri vært pizza og kommer aldri til å bli det...... Pizza (pronounced /ˈpiːtsə/ , in Italian: ['pit.tsa]) is an oven-baked, flat, generally round bread that is usually covered with tomatoes or a tomato-based sauce and often mozzarella cheese, with other toppings added according to region, culture or personal preference. Grandiosa: Den ligner forferdelig mye på et ovnsbakt, rundt brød med ost på. Nåvel. Får vel stole på deg Du forsto vel at det var en ironisk undertone. Jeg vet da hva en pizza er!! Grandiosa har aldri vært i nærheten av en ekte pizza. Det er mer en pappskive med ketchup på!!! Smaker helt for jævlig. M Endret 16. juni 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Ja, enig. Grandiosa er noe skikkelig dritt, jeg bor på hybel og har ikke spis grandiosa enda faktisk. Smakløst, og den eneste fordelen er at det krever 1min arbeid for å lage den. Endret 16. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Du forsto vel at det var en ironisk undertone. Jeg vet da hva en pizza er!! Grandiosa har aldri vært i nærheten av en ekte pizza. Det er mer en pappskive med ketchup på!!! Smaker helt for jævlig. M Da forsto du vel at posten min også var i en ironisk undertone Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Da forsto du vel at posten min også var i en ironisk undertone Mer en sarkastisk undertone. Eventuelt et forsøk på en. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 når alt som kan gå galt, går galt på jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg