Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Paprikaen ødelegger Grandiosa.

Grandiosa har aldri vært pizza og kommer aldri til å bli det......

Pizza (pronounced /ˈpiːtsə/ , in Italian: ['pit.tsa]) is an oven-baked, flat, generally round bread that is usually covered with tomatoes or a tomato-based sauce and often mozzarella cheese, with other toppings added according to region, culture or personal preference.

Grandiosa:

img_468ec5be19a13.jpg

Den ligner forferdelig mye på et ovnsbakt, rundt brød med ost på. Nåvel. Får vel stole på deg :yes:

Lenke til kommentar

Herregud, snart så knuser jeg alt som har med internett å gjøre her i huset.

Vi har bluecom/ventlo som er RÆVA!.

Og nå skal jeg bytte til telenor så er det 40 spørsmål før jeg kan snakke med en person.

Snart så gir jeg opp

Lenke til kommentar

Var på kino og parkerte på en parkeringsplass i nærheten... når jeg kom ut så hadde jeg fått bot. Jeg hadde betalt for en bilett, men den hadde sklidd ned sånn at ikke hele var synlig når jeg lukka døra.

Blir jo bare å betale den, men så utrolig plagsomt.

Lenke til kommentar

Folk som sier "mordi" til alt

f,eks

person1: "nå er jeg sliten"

person2: "det er mordi å"

Morsomt de første gangene med nå har de sagt det i 1 år på skolen ... Så jeg begynne å bli litt lei.

Endret av Steammachine
Lenke til kommentar

Brant meg da jeg lagde mat i sted. Satan som det svir. Holdt på å lage moussaka, og da jeg rørte skvulpa en liten skvett av den potetblandinga med melk rett på hånda mi. Selv om jeg brukte knapt to sekunder på å tørke det vekk hadde det allerede brent bort det øverste hudlaget. Ikke kunne jeg kjøle det ned med vann, for da svidde det så inni granskauen, så nå sitter jeg enda her med hånda foran bordvifta som blåser på det, eneste som hjelper. :hrm: Men maten smakte da iallefall veldig godt som en liten trøst.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...