chokke Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Grandiosa har aldri vært pizza og kommer aldri til å bli det...... Hvem har nevnt noe om pizza? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hvorfor det? Har mine grunner for å si det sånn. Om du er veldig interessert i å høre de kan jeg dele dem på PM :---D Endret 13. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Paprikaen ødelegger Grandiosa. Grandiosa har aldri vært pizza og kommer aldri til å bli det...... Pizza (pronounced /ˈpiːtsə/ , in Italian: ['pit.tsa]) is an oven-baked, flat, generally round bread that is usually covered with tomatoes or a tomato-based sauce and often mozzarella cheese, with other toppings added according to region, culture or personal preference. Grandiosa: Den ligner forferdelig mye på et ovnsbakt, rundt brød med ost på. Nåvel. Får vel stole på deg Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Herregud, snart så knuser jeg alt som har med internett å gjøre her i huset. Vi har bluecom/ventlo som er RÆVA!. Og nå skal jeg bytte til telenor så er det 40 spørsmål før jeg kan snakke med en person. Snart så gir jeg opp Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 At vi skal gå en flyktningsrute på mandag til tirsdag... wtf er det for en skoleslutt. Men men... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det begynner å irritere meg at de bruker en evighet på å bli ferdig med fibernettet i bygda. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Var på kino og parkerte på en parkeringsplass i nærheten... når jeg kom ut så hadde jeg fått bot. Jeg hadde betalt for en bilett, men den hadde sklidd ned sånn at ikke hele var synlig når jeg lukka døra. Blir jo bare å betale den, men så utrolig plagsomt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 At John Carew parkerer utafor det lokale sykehjemmet i stedet for på gjesteparkeringa til borettslaget der mora hans bor, når han skal besøke henne. Alt for å slippe å gå 100 meter ekstra. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ja, ja. Du kjenner John. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jenter som griner og later som de besvimer bare for å få oppmerksomhet.... Har ei i klassen... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Overivrige ekspeditører i butikker når man er bakfull. Men jeg trenger for faen ikke noe hjelp, gå vekk! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Folk som sier "mordi" til alt f,eks person1: "nå er jeg sliten" person2: "det er mordi å" Morsomt de første gangene med nå har de sagt det i 1 år på skolen ... Så jeg begynne å bli litt lei. Endret 14. juni 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 hehehe jeg sier det enda jeg. "mor di ringt". (sier det på kødd fordi bror min sier det til meg). Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 At låter som spilles av i Itunes stopper med engang de startes, noen som aner hvorfor? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Brant meg da jeg lagde mat i sted. Satan som det svir. Holdt på å lage moussaka, og da jeg rørte skvulpa en liten skvett av den potetblandinga med melk rett på hånda mi. Selv om jeg brukte knapt to sekunder på å tørke det vekk hadde det allerede brent bort det øverste hudlaget. Ikke kunne jeg kjøle det ned med vann, for da svidde det så inni granskauen, så nå sitter jeg enda her med hånda foran bordvifta som blåser på det, eneste som hjelper. Men maten smakte da iallefall veldig godt som en liten trøst. Endret 14. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Folk som dikter opp sine egne betydninger av ord og later som om deres "personlige betydning" er alment kjent og akseptert. Gratis ordbok! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Folk som ikke har på mobilen når jeg trenger de ! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jenter som griner og later som de besvimer bare for å få oppmerksomhet.... Har ei i klassen... Har det skjedd igjen? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Folk som ikke har på mobilen når jeg trenger de ! Enda værre: Folk som har mobilen alltid skrudd av, aldri er på msn/faccebook og minst aldri er hjemme. Altså, aldri er tilgjengelige. Hrmf. Endret 14. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg