Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brian: Du kan godt få sitte ved siden av meg på bussen mellom Fredrikstad og Gardermoen når jeg skal hjem neste uke...

Du trenger ikke ha med deg musikk, det står jeg for :tease:

 

Hah :D Om du er i besittelse av et portapro synes jeg synd på deg. Jeg setter meg gjerne på bussen i den ærend å komme ned til gardermoen og knuse det, kaste det i doen og pisse på det, for så å kjøpe noe skikkelige saker til deg i stedet. Tror jeg må få tak i et par solbriller med portapro filter, men da ender det vel med at plutselig ingen har headsett lengre. :p

Lenke til kommentar

Skullcandy er akkurat samme greia, heldigvis er det ikke i nærheten like utbredt som portapro. Jeg har vært veldig observant på akkurat dette med hvilke hedasett folk bruker, og i min snart 1år lange periode i trondheim har jeg sett kun 2! stk med et annet headsett en portapro. Han ene av de hadde skullcandy, så det var nok en tapt sak. Mens han siste hadde jeg lyst til å stoppe og gi et klapp på skuldra og gi en 1000 lapp bare fordi han brukte et par sennheiser. Like før jeg får samme mareritt som jeg hadde da jeg var liten. Da verden ble invadert av feite hårete edderkopper, så byttes dette ut med portapro som fosser ned fra fjellene i bekker. Jeg har nesten begynt å få en liten fordom mot folk som bruker portapro, *grøss*, får frysninger bare av ordet.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Likevel, de har det samme grufulle utseende som det gamle, vekker uønskede minner. :) Mulig lydenkvaliteten har kommet opp et par hakk fra gravemaskinstøy med hyper-megabass pro + til hyper ultra pro bass super ++ med hylediskant.

 

edit: faen så jeg leifer i dag da, har måtte redigert hvert bidige innlegg nå.

 

edit 2: leif i leifediten faktisk.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

-Crocs

-Porta Pro

-Unger som FAEN ikke kan skrive

-Fjortiser

-Emoer

-Jenter som griner over ingenting

-Bortskjemte faens idioter

-idioter generelt

-Warlocker og Druider. BRENN I HELVETE!

-Noober som faen ikke kan spille men tror dem kan

-Gutter

-Rånere

-USA

-Norske politikere

-Lønna i Finland

-Niggere (IKKE vanlige negere, men dem SATANS faens dumme idiotene som stjeler, dreper osv. og så gneller om at folk er rasist)

-Wiggere

-Folk som tror dem er så faen i helvetes tøff

-Rike folk

-Kriminelle fittehoder generelt

-Stygge feite mennesker som tror dem er hot

-Varm drikke (Som egentlig best nytes kaldt)

-Satan

-Cheatere

-Horer

-Bjønnfaen

-George Dubya Bush (Dubya = W)

-Utviklingshemmede (JA jeg er ond)

-Våte dyr

-Rot

-Å være syk

-Sa jeg niggere?

-Stress

-Julenissen

-Amerikanske tradisjoner, "hellig" dager, etc.. Faens idioter..

-Ting som ikke fungerer som det skal

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...