Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samtidig forstår jeg det slik at båtfolket kjører på avgiftsfri diesel?

Vi betaler hele avgiftspakken vi båtfolk også. Veiavgiften også :) Fantastisk regjering vi har!

 

haha, veiavgift på sjøen faktisk, er det mulig. Blir nesten ikke overrasket av alle tåpelige avgifter lengre.

 

Nå ble det jo heldigvis ikke noe av "Særutgiftsutvalgets" (Merk dere navnet og funksjonen!) forslag til "Dekkstøyavgift" heldigvis, men de jobber nok med andre saker...

 

Ser for meg i disse miljøtider at det snart dukker opp et forslag "Puste og fise gebyr" for de som har et ekstraordinert behov for det, og Jens som stolt proklamerer for hele verden at "Vi i staten betaler jo selvsagt for oss og vi oppfordrer alle private til å gjøre det samme"...

 

Er jo VI som betaler for det den nissen bruker da, er det ikke?

 

Nå er våre kjære kommunalminister så opptatt av å IKKE besvare pinlige spørsmål om brygger og stabbur at hun har tatt seg en liten "statsferie" fra offentligheten, landbruksministeren som via sine kjære husdyr står for mesteparten av utslippene i Norge snakker ikke om miljø i det hele tatt men har gitt landbruket litt ekstra som kompensasjon for utslippene.... Olje og Energiministeren derimot er fornøyd fordi utslipp fra den norske sokkel og oljeutvinning er unntatt fra miljøspørsmål... Hva Erik Solheim og min aller største helt helseminister Sylvia Brustad driver med når de gjør absolutt ingenting er for meg en gåte...

 

Sier ikke at de ikke jobber hele tiden altså, for det gjør de jo etter sigende, men hva i all verden jobber de med, og får de noe gjort?

 

Og igjen, hva "særutgiftsutvalget" jobber med for tiden skal bli spennende å se... Har hørt noen rykter men de er nesten for utrolige til å tro på ;)

 

Men komiteen som arbeider for statansattes lønninger har visstnok også i år kommet frem til en løsning som våre statsråder ikke har streiket for?

 

Det skal vi være glade for altså, for er det noe vi virkelig trenger så er det slike fantastiske overlegne individer! :)

Lenke til kommentar

PortaPro, dæææææævven så det irriterer meg. Kan aldri få sagt det nok, ser så jævlig idiotisk ut når man går på bussen og folk sitter på rekke og rad med den samma skiten trødd over huet. Jeg har enda til gode å se noen i trondheim som ikke har denne greia som hører hjemme på søppeldynga på hodet. Det er stygt, har elendig fjortisslyd og ALLE har det, av en eller annen idiotisk grunn som jeg ikke kan fatte. Dette må være neste epidemi etter svartedauen, portapro inntar folkemassen.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...