Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Kom på enda en ting jeg irriterer meg over er disse så forba**a falske dubbete vaskemiddelreklamene på TV3 "Vanish Oxi Action og Cillt Bang. At det er mulig at fagfolk kan lage noe så teit :mad: Grrr...

7072195[/snapback]

 

Ut i fra det jeg har lest, så tror jeg det er meningen at de skal være dårlige, slik at vi diskuterer dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom på enda en ting jeg irriterer meg over er disse så forba**a falske dubbete vaskemiddelreklamene på TV3 "Vanish Oxi Action og Cillt Bang. At det er mulig at fagfolk kan lage noe så teit :mad: Grrr...

7072195[/snapback]

 

Ut i fra det jeg har lest, så tror jeg det er meningen at de skal være dårlige, slik at vi diskuterer dem.

7072263[/snapback]

Ja, du har ett poeng der :hmm:

De er ikke så dumme alikevel de folka :D

Lenke til kommentar
Jeg virkelig irriterer meg over folk som ikke kan skrive riktig, jeg tenker da ikke på folk som skriver dialekt (selv om et forsåvidt er galt med tanke på at det ikke er et skriftspråk) men over de som aldri lærer seg norsk grunnleggende gramatikk

7072330[/snapback]

 

fordi de bare kan si de har dysleksi, så slipper de å anstrenge seg for å lære det, samtidig som de får sympati

 

 

(beklager dere som faktisk HAR dysleksi, men deres sykdom blir grovt utnyttet av late folk)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Kom på enda en ting jeg irriterer meg over er disse så forba**a falske dubbete vaskemiddelreklamene på TV3 "Vanish Oxi Action og Cillt Bang. At det er mulig at fagfolk kan lage noe så teit :mad: Grrr...

7072195[/snapback]

 

Ut i fra det jeg har lest, så tror jeg det er meningen at de skal være dårlige, slik at vi diskuterer dem.

7072263[/snapback]

Tviler på du har lest det noe sted. Reklamer skal være bra og kunne gjøre en positiv effekt på folk. Ikke dårlig, så folk på ett forum kan diskutere det.

Lenke til kommentar
Ut i fra det jeg har lest, så tror jeg det er meningen at de skal være dårlige, slik at vi diskuterer dem.

7072263[/snapback]

 

Der har du faktisk litt rett. :)

Er ingen garanti for at det er akkurat det de som har reklamen har tenkt på, men det er faktisk blitt brukt som en taktikk, slik at folk nettopp skal snakke om reklamen fordi den er så dårlig. Går media hvis noen lurte på hvor jeg tar disse dumme konklusjonene mine fra. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar fullstendig feil så finnes det en metode for å bare sove 2 timer i døgnet.

7066880[/snapback]

Fortell!

7067117[/snapback]

Ifølge tråden jeg fikk det ifra, så skal man sove 20 minutter hver fjerde time.

 

Les mer her: Uberman Polyphasic (Sov 2 timer dagen)

 

:)

 

Redigert: Kan forresten legge til at jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å gå å legge meg. Jeg ble trøtt for godt over en time siden, allikavel sitter jeg her nå. Huff.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Otto Jespersen...

 

En halvgammal ekscommie som ville vært tidenes homse om penger hadde hatt kuk. Jeg er så drita lei av "muslimer er terrorister", "jeg hater kongefamilien" og "pensjonister er dumme". HAHHAAHAHAHA lzm. Det er nok nå Otto. Gå hjem.

 

Til helvete med Otto og alle som ligner på han.

7069481[/snapback]

 

Helt enig. Kvaliteten har gått drastisk ned i det siste. Han sender jo bare søppel og dårlige photoshoppede bilder nå.

Lenke til kommentar
Tviler på du har lest det noe sted. Reklamer skal være bra og kunne gjøre en positiv effekt på folk. Ikke dårlig, så folk på ett forum kan diskutere det.

7072433[/snapback]

 

All PR er god PR. Det spiller ingen rolle om du forbinder produktet med en ræva reklame, tanken er at du skal forbinde produktet med rengjøring, og det gjør du jo, for du tenker på reklamen (og produktet) etter du har sett reklamen.

 

Det er ganske basic egentlig, du kan banne på at reklamene fungerer som faen.

Lenke til kommentar

Akkurat dette med Naish tok vi opp i markedsføringstimen her foreleden dag. Poenget med reklamen er jo ikke at den skal være godt, men nettopp det at folk forbinder flekkfjerning med produktet Vanish. Hvor ofte kjøper folk flekkfjernings-midler? To ganger i året kanskje?

 

Hvilket produkt tror dere da folk kjøper? Jo, Vanish fordi det er det produktet de husker. Om reklamen er tragikomisk og dårlig er nå en sak. Men det faktum at omsetningen av Vanish gikk opp med 300% (hvis jeg ikke husker feil) sier sitt. ;)

 

TV2 sitt reklameteam driver nemlig og selger reklame. Og de har og bruker kanskje fortsatt Vanish som et eksempel på hvor bra det er å reklamere på TV2.

 

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Irritererer meg grenseløst over at jeg ikke klarer å sette meg ned og konsentrere meg om å lese historie.

Har prøve på tirsdag.

Ca 80 sider og jeg har prøvd å lese i hele høstferien og har hittil kommet til side 31.

Jeg faller av hele tiden, bokstavene blander seg sammen og alt er bare dritt.

Får ikke med meg noe.

Og det gjelder bare historie.

Alle andre fag / bøker går helt greit, men nyere historie og modernisering av landbruket og sånn skit funker ikke det hele tatt.

Jeg kommer sannsynligvis til å stryke pga. dette og jeg blir max forbanna :|

Hvorfor skal jeg på død og liv ikke klare å konsentrere meg om å lese 80 dritkjedelige sider?? :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...