Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG! Jeg irriterer meg grønn på måten hun skriver:

"Me sidde altfår mye på intarnett å e \\\"sosiale\\\" å lame åkke.. æg suns me hellar ska gå ud å vær sjikkeli sosiale og ha det kjempe moro".

Dialekt og hun sier mye for å mobbe, that's our thing you know. Hvis en fjortis skriver wennan, så skriver vi wennan for å irritere :p

Lenke til kommentar

At den ene "taggen" på (høytaker)ledningen har knekket og sitter i der den skal være(for å få lyd). dvs den får ikke "kontakt" med den ledningen som skal kobles i for å få lyd.. litt fattig forklart, men faen! garantien har gått ut, så jeg får ikke gjort så særlig mye? (harman/kardon for de som lurte)

Lenke til kommentar
Hvis en fjortis skriver wennan, så skriver vi wennan for å irritere :p

Det unnskyldte jeg meg også med da jeg skrev som en fjortis for fire-fem år siden.

Vell, it's not an excuse and besides: Vi går bare i 9ende, vi har lov til og skrive helt fucked noen år til.

Unskyld engelsken, må bare øve meg litt til Engelsk tentamen.

Lenke til kommentar
Vell, it's not an excuse and besides: Vi går bare i 9ende, vi har lov til og skrive helt fucked noen år til.

Det heter "vi har lov til å skrive helt fucked" :)

Folk som skryter irriterer meg grenseløst.

Lenke til kommentar

Vell, det beviste bare teorien min gjorde det ikke? :p

Kan og/å regelen sånn halveis men er dessverre ikke vandt med og bruke den men skal skjerpe meg for deres skyld :p

Lenke til kommentar

Vell, det beviste bare teorien min gjorde det ikke? :p

Kan og/å regelen sånn halveis men er dessverre ikke vandt med og bruke den men skal skjerpe meg for deres skyld :p

Tenkte du mente innholdsmessig :) Jeg skrev en gang om noen som skulle starte ny butikk hvor de solgte mark. Ikke lite påvirket av Dum & Dummere :p

Lenke til kommentar
Tenkte du mente innholdsmessig :) Jeg skrev en gang om noen som skulle starte ny butikk hvor de solgte mark. Ikke lite påvirket av Dum & Dummere :p

Vell det også for all del :p

Hadde så dårlig fantasti på sist tentamen at det endte med at jeg skrev om en fyr så drømte om å være med i Iron Maiden ><

Lenke til kommentar
Fiskeren hadde også på seg redningsvest, men mistet denne i forbindelse med båtvelten. Han klarte likevel å komme seg til land.

Ta på vesten men ikke feste den?

Hva er vitsen da? Ville han kanskje tatt en fallskjerm over ene skulderen og hoppet?

Adressa.no

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...