Addan Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 at jeg får lyst til å stappe kuken i munnen på kuen over her Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Pcen min, den trenger en oppgradering, men det holder ikke med én liten del, jeg må ha flere =/ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) At det nye komponentsettet ikke kom i dag. Mest sannsynlig Posten som tuster. Endret 7. juni 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Who else? Hadde en egen rant om de for noen sider siden. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 at jeg får lyst til å stappe kuken i munnen på kuen over her Hvorfor i all verden har du lyst til det? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 at jeg får lyst til å stappe kuken i munnen på kuen over her Hvorfor i all verden har du lyst til det? Den hadde så fin trutemunn neida, hadde egentlig ikke lyst til det, men lenge siden jeg postet i denne tråden og hadde ikke noe mer innteligent å skrive Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 at jeg får lyst til å stappe kuken i munnen på kuen over her Hvorfor i all verden har du lyst til det? Den hadde så fin trutemunn neida, hadde egentlig ikke lyst til det, men lenge siden jeg postet i denne tråden og hadde ikke noe mer innteligent å skrive Hvis du ombestemmer deg, husk å ta bilder Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 men lenge siden jeg postet i denne tråden og hadde ikke noe mer innteligent å skrive Jøss, har du også for vane å lete gjennom "mine innlegg", finne en tråd det er lenge siden du har skrevet i, for så å skrive noe uten å egentlig ha noe å skrive? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 det har iallefall jeg, men jeg finner alltids noe å skrive om likevel irriterer meg at jeg ikke finner meg en inntektskilde i sommer, en jobb som jeg attpåtil liker å holde på med.. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 men lenge siden jeg postet i denne tråden og hadde ikke noe mer innteligent å skrive Jøss, har du også for vane å lete gjennom "mine innlegg", finne en tråd det er lenge siden du har skrevet i, for så å skrive noe uten å egentlig ha noe å skrive? Yeis. Det er gøy å friske opp i gamle tråder,. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg stoppet ihvertfall og lurte litt. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Irriterer meg over folk som ikke slår av pc-en. Hva er vitsen med og ha den på når du er på skolen -.- Også folk som skal ha en stille pc for at de skal sove med den på. Herregud det tar 3-4 min og starte opp dagens pc-er. Folk med for mye selvtilitt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 De har kanskje ting som lastes ned/opp? Irriterer meg over at jeg nesten ikke har begynt på "prosjekt til fordypning" som vi skulle begynne med i januar.. Har bare skrevet et par sider powerpoint og prosjektet skal inneholde _mye_. Jaja har en uke på meg.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Herregud det tar 3-4 min og starte opp dagens pc-er. Hva for en sirupsklump er det du sitter med? Oppstart tar da stort sett ikke mer enn 1,5 minutt, selv på mitt treige dråg fra 2003. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) At ikke jeg får sett mamma og pappa på fire dager Endret 8. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 At ikke jeg får sett mamma og pappa på fire dager Det er da en positiv ting. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg har ikke sett dem på flere måneder Lenke til kommentar
Badering Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Irriterer meg grenseløst over alt for varme rom med alt for mange irriterende mygg som horer rundt deg og suger ut blodet ditt. Det er et mirakel at jeg fikk sove i natt :< Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Word, var finere vær her igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg