Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
at jeg får lyst til å stappe kuken i munnen på kuen over her

Hvorfor i all verden har du lyst til det?

Den hadde så fin trutemunn :p neida, hadde egentlig ikke lyst til det, men lenge siden jeg postet i denne tråden og hadde ikke noe mer innteligent å skrive :D

Lenke til kommentar
at jeg får lyst til å stappe kuken i munnen på kuen over her

Hvorfor i all verden har du lyst til det?

Den hadde så fin trutemunn :p neida, hadde egentlig ikke lyst til det, men lenge siden jeg postet i denne tråden og hadde ikke noe mer innteligent å skrive :D

Hvis du ombestemmer deg, husk å ta bilder :p

Lenke til kommentar
men lenge siden jeg postet i denne tråden og hadde ikke noe mer innteligent å skrive :D

Jøss, har du også for vane å lete gjennom "mine innlegg", finne en tråd det er lenge siden du har skrevet i, for så å skrive noe uten å egentlig ha noe å skrive?

Lenke til kommentar
men lenge siden jeg postet i denne tråden og hadde ikke noe mer innteligent å skrive :D

Jøss, har du også for vane å lete gjennom "mine innlegg", finne en tråd det er lenge siden du har skrevet i, for så å skrive noe uten å egentlig ha noe å skrive?

Yeis. Det er gøy å friske opp i gamle tråder,.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som ikke slår av pc-en. Hva er vitsen med og ha den på når du er på skolen -.-

Også folk som skal ha en stille pc for at de skal sove med den på. Herregud det tar 3-4 min og starte opp dagens pc-er.

Folk med for mye selvtilitt.

Lenke til kommentar

De har kanskje ting som lastes ned/opp?

Irriterer meg over at jeg nesten ikke har begynt på "prosjekt til fordypning" som vi skulle begynne med i januar.. Har bare skrevet et par sider powerpoint og prosjektet skal inneholde _mye_. Jaja har en uke på meg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...