Ville Vonca Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Er ikke så gøy med mygg ... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ungdomskortet mitt som heter "Nitten / 19", har ti soner og koster utrolige 450,- i måndten. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Samtidig forstår jeg det slik at båtfolket kjører på avgiftsfri diesel? Vi betaler hele avgiftspakken vi båtfolk også. Veiavgiften også Fantastisk regjering vi har! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det blir billig for de med to svære dieselmonstre bak i "skipet" Endret 6. juni 2008 av gilera Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 En person i styret irriterer meg noen ganger. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Klimakonferanser irriterer. De eneste vedtakene de kommer fram til er å øke eller lage nye avgifter. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Popcornskall mellom tennene er noe som irriterer meg noe så inne i granskauen Endret 6. juni 2008 av Mondania Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 At jeg måtte sniffe kaffi pulver, biler(...) og sånn salt så er på sånne stenger. Det er en løve på pakken. Tok drit mye også alt på en gang, svir som faen >< Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Når du sier det så. Irriterer meg at jeg ikke har snuff nå.. Er greit tidsfordriv Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er Quart virkelig avlyst? Hcis det er det helt fantastisk bra! Slipper å selge is i mange timer på rad da! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ting som irriterer meg er; folk med dårlig ånde, baby som skriker heile tiden og datanerd-idioter! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 At jeg må lese hele pensum før muntlig eksamen i nyere historie, da læreren nektet å oppgi sannsynlige temaer ... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Samtidig forstår jeg det slik at båtfolket kjører på avgiftsfri diesel? Vi betaler hele avgiftspakken vi båtfolk også. Veiavgiften også Fantastisk regjering vi har! haha, veiavgift på sjøen faktisk, er det mulig. Blir nesten ikke overrasket av alle tåpelige avgifter lengre. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tror han mente at også båtfolket til og med betaler avgift på bil Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hehe, bynte å lure, men jeg hadde ikke blitt overrasket om det faktisk hadde vært en avgift heller, jo mer idiotisk jo mer sannsynlig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det finnes ikke avgiftsfri bensin, så båtfolk med bensinmotor på hekken betaler masse veiavgifter gjennom drivstoffet. Men mange dieselbåter nyter (inntil videre) godt av at båter kan kjøre på avgiftsfri (grønn/rød) diesel. Avgiftsfri diesel på bil er heller ikke helt uvanlig i enkelte samfunnslag. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Er so forbanna irritert på han/ho som tok mobilen min etter mattetentamen i går. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 At jeg har 51 timer fravær i år Tror jeg skal få gyldig på de fleste da.. Lenke til kommentar
granny Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 "Gode" venner som ikke holder løftet sitt Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) At eg ikkje gidd å trene, fordi det er så varmt. Og at eg ikkje har noke å ha på meg på fest i kveld. Edit: og at auga mine ser ut som eit helvete, pga. pollenallergi. Endret 7. juni 2008 av dagr0z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg