Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Munnharper irriterer meg grenseløst! Det fortjener ikke status som musikkinstrument, og burde forbys straks og med en gang. Makan til grusom ulyd skal man lete lenge etter. Jeg får vondt i hodet bare av å tenke på gneldringen og ulingen fra en munnharpe.

Lenke til kommentar

At dama er i syden nå, og at det eneste som kunne ha druknet savnet mitt er lanseringen av et visst Metal Gear Solid, som selvfølgelig blir sluppet den dagen hun kommer hjem. Da har jeg ingenting å gjøre nå (har jo egentlig det ... ), i tillegg til at jeg sannsynligvis ikke får spilt spillet når hun er hjemme, da skal vi være med hverandre så mye som mulig :love::ermm:

Dilemma ..

Lenke til kommentar

" PLOPP" i det ganske land slukkes nå det analoge bakkenettet" :realmad:

og ikke nok med at Canal Digital var først ut med den sangen i reklamen sin , for nugatti air har akkurat den samme.

JADA, HAR SKJØNT AT DET ANALOGE BAKKENETTET STENGES

JADA, HAR SKJØNT AT DET HAR KOMMET NY NUGATTI

Makan til plagsomme reklamer

Lenke til kommentar

At "miljøpartiet" SV med Kristin Halvorsen i spissen nettopp sørget for at det nå koster meg 200,- mer i måneden og reise kollektivt på jobb. Dermed koster det meg over 2500,- pr. måned...

Nå kjøper jeg meg en gammel haug av en bil som forsøpler mest mulig for SV's miljøprofil har jeg ikke råd til!

Motorsykkel også, for miljø i Norge er en vits!

Endret av trn100
Lenke til kommentar
At "miljøpartiet" SV med Kristin Halvorsen i spissen nettopp sørget for at det nå koster meg 200,- mer i måneden og reise kollektivt på jobb. Dermed koster det meg over 2500,- pr. måned...

Nå kjøper jeg meg bil som forsøpler mest mulig!

200,-?

Koster månedskort så mye nå? :p

Lenke til kommentar

Nå kjøper jeg meg bil som forsøpler mest mulig!

200,-?

Koster månedskort så mye nå? :p

Koster meg 1600,- i måneden og komme meg inn til Oslo, og ved siden av må jeg kjøpe innenbys kort for å komme helt frem.

Samtidig forstår jeg det slik at båtfolket kjører på avgiftsfri diesel?

De "grønne" my ass ;)

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...