CFM Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hater sånne.. Hyggelig å få slengt opp i trynet det.. "Ingen andre gadd, så du ble siste utvei siden jeg kjeder meg.." Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Eller "jeg har en time å slå ihjel, blir med ut?" Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Steelgitarer irriterer meg grenseløst! Det fortjener ikke status som musikkinstrument, og burde forbys straks og med en gang. Makan til grusom ulyd skal man lete lenge etter. Jeg får vondt i hodet bare av å tenke på gneldringen og ulingen fra en steelgitar. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Munnharper irriterer meg grenseløst! Det fortjener ikke status som musikkinstrument, og burde forbys straks og med en gang. Makan til grusom ulyd skal man lete lenge etter. Jeg får vondt i hodet bare av å tenke på gneldringen og ulingen fra en munnharpe. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 At jeg våknet istad.. Lurer på om eg skal døgne, får vel drikke mazzze burn/kaffe Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 At dama er i syden nå, og at det eneste som kunne ha druknet savnet mitt er lanseringen av et visst Metal Gear Solid, som selvfølgelig blir sluppet den dagen hun kommer hjem. Da har jeg ingenting å gjøre nå (har jo egentlig det ... ), i tillegg til at jeg sannsynligvis ikke får spilt spillet når hun er hjemme, da skal vi være med hverandre så mye som mulig Dilemma .. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Og nå fant jeg ut at jeg skal opp i matte muntlig ... Jippi Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 " PLOPP" i det ganske land slukkes nå det analoge bakkenettet" og ikke nok med at Canal Digital var først ut med den sangen i reklamen sin , for nugatti air har akkurat den samme. JADA, HAR SKJØNT AT DET ANALOGE BAKKENETTET STENGES JADA, HAR SKJØNT AT DET HAR KOMMET NY NUGATTI Makan til plagsomme reklamer Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 At jeg skal på jobb i dag. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 At det ble 3-4utepils for mye igårkveld. _Slitsom_ dag på jobb idag. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Quarten er avlyst! Der røk halve moroa med årets sommer. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Kjøp deg litt av quart på netshop.no isteden og spill deg gjennom sommeren. Endret 6. juni 2008 av War Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) At jeg har både lappen og bil, men er på skole 170 mil fra bilen min Skal ikke hjem før om to uker :( Endret 6. juni 2008 av gilera Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) At "miljøpartiet" SV med Kristin Halvorsen i spissen nettopp sørget for at det nå koster meg 200,- mer i måneden og reise kollektivt på jobb. Dermed koster det meg over 2500,- pr. måned... Nå kjøper jeg meg en gammel haug av en bil som forsøpler mest mulig for SV's miljøprofil har jeg ikke råd til! Motorsykkel også, for miljø i Norge er en vits! Endret 6. juni 2008 av trn100 Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 At "miljøpartiet" SV med Kristin Halvorsen i spissen nettopp sørget for at det nå koster meg 200,- mer i måneden og reise kollektivt på jobb. Dermed koster det meg over 2500,- pr. måned... Nå kjøper jeg meg bil som forsøpler mest mulig! 200,-? Koster månedskort så mye nå? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Månedskort er ekstremt dyr for de som ikke er studenter. Heldigvis koster det bare 250 kr for meg (ungdomskort). Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) At "miljøpartiet" SV med Kristin Halvorsen i spissen nettopp sørget for at det nå koster meg 200,- mer i måneden og reise kollektivt på jobb. Dermed koster det meg over 2500,- pr. måned... Nå kjøper jeg meg bil som forsøpler mest mulig! 200,-? Koster månedskort så mye nå? Koster meg 1600,- i måneden og komme meg inn til Oslo, og ved siden av må jeg kjøpe innenbys kort for å komme helt frem. Samtidig forstår jeg det slik at båtfolket kjører på avgiftsfri diesel? De "grønne" my ass Endret 6. juni 2008 av trn100 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 410,- koster månedskort for bybuss i Lillehammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg