KNB Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ganske mangen i klassen min så klager å syter over 4,9 + Selv har eg ca 4,5 og er fornøyd Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg er fornøyd med 4,6 ... men slike holdninger som han over her er jo typisk Norge - her har man ikke lov til å være flink. Uansett, jeg irriterer meg jævlig over folk som har "Do-regler" hengende på dass. Skikkelig 1980-humor. Jeg får lyst til å rive dem ned fra veggen og pisse på dem. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Uansett, jeg irriterer meg jævlig over folk som har "Do-regler" hengende på dass. Skikkelig 1980-humor. Jeg får lyst til å rive dem ned fra veggen og pisse på dem. Eksempler? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Uansett, jeg irriterer meg jævlig over folk som har "Do-regler" hengende på dass. Skikkelig 1980-humor. Jeg får lyst til å rive dem ned fra veggen og pisse på dem. Eksempler? Slike plakater, hvor det gjerne står 10-15 linjer med "morsomme" regler som: "Maks 10 personer om gangen" eller "Hvis det er kø: barn og fulle folk først". "Haha"? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 JEg får vel 4,6 i år og er sterkt misfornøyd. Generelt er jo dette veldig bra, men med tanke på at jeg for et år siden hadde 5,2 blir det ikke fullt så bra. Har man gått ned, har man rett til å være misfornøyd. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det irriterer meg at selvmord er forbudt i Norge... Hvem skal liksom straffe deg for det? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Det blir litt det samme som å bli dømt til en 3-4 ganger livstid i amerika. Endret 5. juni 2008 av les_paul92 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 At jeg skulle egentlig vært med på sluse rock med en i klassen, men så skal vi på sånn grill greier så da kunne jeg ikke dra Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Å komme inn på rommet mitt, og sjå at heile klesskapet mitt ligg strødd utover heile rommet, fordi eg tydelegvis sleit med å finne antrekk i morges. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 At siden som øvingsoppgavene til eksamen i morra ligger på er så utrolig treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Folk som heletiden skal snakke om karakterer og snitt ! INGEN BRYR SEG ! I ALLEFALL IKKE JEG ! Og at jeg må jobbe imorgen og jeg lengter EKSTRA mye etter helg ! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dumme folk - det irriterer meg. Folk som ikke kan elementære ting, slik som man gjerne lærer på barne- og ungdomsskolen, i voksen alder. Det er irriterende! Og folk som ikke kan engelsk, og på død og liv må ha alt på norsk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 GAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Varme eksospotter på motorsykler! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Når ingen forteller meg noen ting om hva som skjer. Tydeligvis vil ikke folk ha meg med på badeturer, kinoer osv lenger. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 JEg får vel 4,6 i år og er sterkt misfornøyd. Generelt er jo dette veldig bra, men med tanke på at jeg for et år siden hadde 5,2 blir det ikke fullt så bra. Har man gått ned, har man rett til å være misfornøyd. Da kan hvertfall jeg skjønne hvorfor du er sur Men hvorfor så mye ned? Blitt slappere? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) JEg får vel 4,6 i år og er sterkt misfornøyd. Generelt er jo dette veldig bra, men med tanke på at jeg for et år siden hadde 5,2 blir det ikke fullt så bra. Har man gått ned, har man rett til å være misfornøyd. Det viser vel bare at det er forskjell på ungdomsskolen og videregående.Selv om undertegnede er en av de få som faktisk gikk opp på videregående. Endret 5. juni 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 At jeg sovner rett etter skolen hver jæævla dag.. Klarer jo ikke å holde øynene oppe. gjør som i serien tommy og jerry.. Teipe ;p Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Akkurat det gjør jeg og.. Sover opptil 3-4 timer etter skolen og hvis jeg legger meg klokka 11 på kvelden sover jeg gjennom hele natta og er like trøtt dagen etter Endret 5. juni 2008 av gilera Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kjemirapportar. Eller eigentleg meir det faktum at eg alltid utsett dei lengst mogleg, og blir sittande oppe seint. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 At noen spør om jeg vil være med ut, så sier de at ingen andre gadd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg