Camron Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvorfor i all verden skriver du her da? Irriterer meg over det fine været. Det er alltid fint vær når jeg leser til eksamen, men når jeg er ferdig ... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Irriterer meg at streiken er over! Eg heng etter på leksefronten, og hadde håpa streiken skulle vare ut skoleåret, så eg slapp å ta opp att alle leksane. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg blir med på den streiken du. Vi fikk et proskjekt vi skulle jobbe med mens det var streik, tok ikke med meg matteboka med hjem engang! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg synes uansett det er irriterende, selv om en annen synes pissing i motvind er irriterende. Det verste er hvis du er litt trøtt, også kommer vinden nedenfra og oppover. Ja.. urine strikes your face for 1k humiliation points. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Folk som e skikkeli træg og sir "hæ" hele tija og du må forklar om og om igjen. Ahh. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Folk som forklarer så uklart at man må si "Hæ" etterpå... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Folk som skriver på dialekt. Er det så vanskelig å skrive på bokmål/nynorsk? Huff. Endret 4. juni 2008 av Camron Lenke til kommentar
YMF Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 personer som bruker rappe navn.. kler du deg i rosa også killa Cam ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vista irriterer meg, jeg hater Vista noe så inni helvete jævli, den sletta akkurat det jeg skulle ha på muntlig eksamen slik at jeg må begynne på nytt!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 personer som bruker rappe navn..kler du deg i rosa også killa Cam ? Rappe navn? Uvitenheten din gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Folk som synes orddeling er skikkelig kult. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 personer som bruker rappe navn..kler du deg i rosa også killa Cam ? Pøh. Det gjelder bare å ha et tøft nok navn. Hip-Hopopotamus og The Rhymenoceros, noen?! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hva forventer du av ITavisen og Tore Neset, warpx? Trossalt de som driver stedet. Jeg boikotter dingz.no, da de oppfordrer til dyremishandling. Å? Hvordan? Jeg blir sykt irritert av ekstremt religiøse folk. Jeg har ikke noe imot religion men når de bomber seg selv for den går de over streken. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Herregud, det er fan ikke lov å skrive hva som er irriterende uten at 5-6 forumgeeks blir irritert på din irirtasjon. Endret 4. juni 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 I dag irriterer dette meg: -Sjåfører over 70. Er man så gammel at man ikke husker hvor gassen er, har man heller ikke noe å gjøre bak rattet på en bil. -Været. For i helvete, er det ikke noen mellomting? -Alle de jævla insektene som spretter frem hver sommer. -At nevnte insekter ikke har noen bedre å gjøre enn å ende opp smørt utover frontruten min. -At jeg kanskje tok livet av bilstereoen min. Forbannede kabelrot. -Små snørrunger som skal spørre og grave til man mister vettet. -Den nye ekstremsporten for fugler; "Se hvor nærme frontruten man kan fly uten å dø." Lenke til kommentar
YMF Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 -Den nye ekstremsporten for fugler; "Se hvor nærme frontruten man kan fly uten å dø." hehe, aldri opplevd det selv men : p det er vel irreterenes Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du aner virkelig ikke. Får hjertet i halsen hver gang jeg ser en svart klump komme susende forbi 20 cm unna i hundreogørti. >:| Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Irriterer meg ekstremt over at streiken ble over dagen før det ble streik her! Og at det er meldt drittvær på Lørdag. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Irriterer meg over folk som sier "LETT!" Eks. "Bla bla bla! lett!" Endret 4. juni 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg