Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mamma som går inn på rommet uten å banke på irriterer meg. Eller bankbank, for så å gå rett inn. Sukk.

7067404[/snapback]

Agreed. Det er grenseløst irriterende.

7068939[/snapback]

 

 

Second!

 

Så sier jeg: Hva er poenget med å banke på når du buser rett inn uansett?

Hun: Pfff.

 

 

Drives me crazy!

Lenke til kommentar
Kan tenke meg hvorfor  :!:

7068987[/snapback]

Sier seg vel selv at man ikke bare kan buse rett inn når man har besøk.. Det har med høflighet å gjøre, uavhengig av hva som skulle skje inne på rommet. :innocent:

 

Second!

 

Så sier jeg: Hva er poenget med å banke på når du buser rett inn uansett?

Hun: Pfff.

 

 

Drives me crazy!

7068989[/snapback]

Eller når hun bare kommer inn "for å se hvem som er på besøk".. Alle vet jo at det er for å sjekke om vi har sex. :ph34r:

Lenke til kommentar
Å legge seg tidlig og forsove seg med 12 timer. Jeg la meg kl 2, og våknet klokken forbanna 2130. Hva skjer med meg?

7064789[/snapback]

 

ut i fra opplysninger jeg finner om deg kommer ikke dette som et sjokk.

 

du lider nok av PSTAÅLS2ETODSHFDOVKTÅOVOTST

7065388[/snapback]

Var jeg alene om å ikke forstå den?

7068846[/snapback]

Du var nok ikke alene om den nei.

Skjerpings folkens, dette bør dere kunne.

 

Person Som Tror At Å Legge Seg kl 2 Er Tidlig Og Dermed Selvfølgelig Har Fucka Døgnrytme Og Videre Kapabel Til Å Oppleve Ville Og Teite SoveTider

Lenke til kommentar

Otto Jespersen...

 

En halvgammal ekscommie som ville vært tidenes homse om penger hadde hatt kuk. Jeg er så drita lei av "muslimer er terrorister", "jeg hater kongefamilien" og "pensjonister er dumme". HAHHAAHAHAHA lzm. Det er nok nå Otto. Gå hjem.

 

Til helvete med Otto og alle som ligner på han.

Lenke til kommentar
Å legge seg tidlig og forsove seg med 12 timer. Jeg la meg kl 2, og våknet klokken forbanna 2130. Hva skjer med meg?

7064789[/snapback]

 

ut i fra opplysninger jeg finner om deg kommer ikke dette som et sjokk.

 

du lider nok av PSTAÅLS2ETODSHFDOVKTÅOVOTST

7065388[/snapback]

Var jeg alene om å ikke forstå den?

7068846[/snapback]

 

Vel...Jeg la meg 00:30 i natt. Våknet 1749. Mission: Snu før mandag. Mission failed.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Når ingenting kastes i det dumme huset vårt og når jeg skal ta bussen står jeg i 10 minutter og fryser før jeg innser at jeg har sett i sommerrutene.

 

HVEM BEHOLDER SOMMERRUTER TIL OKTOBER?? er det kanskje verdt noe på et eller annet samlermarked? Bosset er 1 meter unna der den lå ffs

 

grrrrr....

Lenke til kommentar

Irriterer meg over techno musikk (Vil ikkje kasta meg inni diskusjon om det er musikk eller ei) sånn "techno trance dance house remix underground disco happy hardcore" Musikk kan du spare deg! Er rett og slett ikkje interresert i å høyra da! Så om eg er i nærheiten av nokon som spelar noko sånt, da er berre å skru av.. Ingen som virkelig LIKER detta dritet! Beklager til alle som fant dette innlegget støtande, men alle får ha sin eigen meining. (Sjølv om eg meinar noko om kva andre meinar :tease: )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
du kan jo alltids kaste den selv da, lille pike :p

7071383[/snapback]

 

Jeg bor ikke der lenger og derfor skulle man tro at min rolle som sjefskaster var forbigått :) Litt snodig å komme hjem 2 ganger i året bare for å kaste de gamle bussrutene :)

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over slik teit og grusom danseband musikk, slik som Hellbillies

7071790[/snapback]

 

Hellbillies har faktisk en jævlig ålreit sang. :)

7071804[/snapback]

Nevn en! :p

 

Du tenker vell ikke på "Helg 240 å fæst" eller noe sånt?

7071853[/snapback]

 

Den Finaste E Veit. Nydelig sang.

Lenke til kommentar
Å så må vi ikke glemme den forbanna teite og ikke minst unødvendige nynorsken da.. mad.gif
Hei du! :mad:

7071916[/snapback]

Hallo :)

Den Finaste E Veit. Nydelig sang.

7072015[/snapback]

Ok, et sjeldent unntak da :D

 

 

Kom på enda en ting jeg irriterer meg over er disse så forba**a falske dubbete vaskemiddelreklamene på TV3 "Vanish Oxi Action og Cillt Bang. At det er mulig at fagfolk kan lage noe så teit :mad: Grrr...

Endret av LockNess
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...