dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skal du ha moped/scooter/lett mc, da? Menmen, 2-3uker fra og til har vel ingenting å si, det er vel snø uansett! Får ikke kjørt før mars/april. : Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Sagt før, men vi klarer den en gang til: Sykling i motvind! Ååååårgh! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ^^ Enig. Høygrekvente lyder... *Grøss* Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ja dæven ta, føler at vinden snur etter meg uansett hvilken vei jeg sykler. Jeg får nesten alltid vinden imot meg, å får jeg medvind en sjelden gang skjønner jeg ikke hva som foregår, for det var noe nytt. edit: Og at langkaas92 skrev at han sitter inne å skriver til muntlig eksamen i både ting som irriterer grenseløst og ting som er hyggelige og gjør deg glad? wtf? Endret 3. juni 2008 av Brian Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja dæven ta, føler at vinden snur etter meg uansett hvilken vei jeg sykler. Jeg får nesten alltid vinden imot meg, å får jeg medvind en sjelden gang skjønner jeg ikke hva som foregår, for det var noe nytt. edit: Og at langkaas92 skrev at han sitter inne å skriver til muntlig eksamen i både ting som irriterer grenseløst og ting som er hyggelige og gjør deg glad? wtf? Det at jeg skrev i hyggelig tråden var bare ironisk ment Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At det finnes sider som diskusjon.no, greier ikke konsertrere meg om eksamen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At jeg har bursdag 22. desember. Fikk ikke lappen før 2. januar. Var irriterende. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At folk har hvilket år de er født på slutten av navnet sitt! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At folk hater folk som har året de er født bakpå navnet sitt Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Den har Koffeinkanin tatt før du Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg synes uansett det er irriterende, selv om en annen synes pissing i motvind er irriterende. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 True At det er fint vær ute Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Eg er så forferdeleg sliten, men eg veit ikkje kvifor. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg synes uansett det er irriterende, selv om en annen synes pissing i motvind er irriterende. Det verste er hvis du er litt trøtt, også kommer vinden nedenfra og oppover. Endret 3. juni 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 iriiterende at jeg har muntlig eksamen imorra Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 iriiterende at jeg har muntlig eksamen imorra Jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg