langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 At jeg nå sitter inne å skriver til muntlig Lenke til kommentar
konglehelten Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Utrolig irriterende når man sitter på kollektiv transport (buss, fly o.l) og personen bak meg setter knærne i stolsetet foran. Blir så forbanna av det! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 AoC reklamene på forsiden av HW. ekstremt stygt Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ahh ... mmmhmhm jeg har reklame blokkering slipper og irritere meg over akkurat det Irriterer meg over gåter som : hvor mange føflekker har en føflekks føflekk? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Enig med den AoC tingen. Helt føcka Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Irriterer meg over gåter som : hvor mange føflekker har en føflekks føflekk? Hah! Simpel, den har 3. 2 hvis det er en jenteføflekk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 For dere som vil ha vek aoc reklamen: Bytt skin. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Folk som må skryte av reklameblokkering hver gang noen nevner reklame. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Æsj, det var stygt med AoC reklame der ja :[ Vil ikke blokkere reklame på den siden, reklamen der pleier som regel å være interessang^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hvorfor faller hjejmen alltid av? Hva er vitsen med den da... Endret 3. juni 2008 av War Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Irriterer meg at jeg blir 16år så sent. Det betyr ingen moped før neste år. *sukk* Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Utrolig irriterende når man sitter på kollektiv transport (buss, fly o.l) og personen bak meg setter knærne i stolsetet foran. Blir så forbanna av det! Jeg blir forbanna av at det er så dårlig plass på spesielt busser mellom setene at knærne mine går ani setet foran og at når det da setter seg en på setet foran så presses knærne godt inn i setet... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Irriterer meg at jeg blir 16år så sent. Det betyr ingen moped før neste år. *sukk* Når har du bursdag? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Irriterer meg at jeg blir 16år så sent. Det betyr ingen moped før neste år. *sukk* Når har du bursdag? 27 november Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Profiltitting er aldri et dårlig alternativ, men har bursdag 27 nov. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg irriterer meg grenseløst på sentralstøvsugere. Den slangen er så sinnsykt vanskellig å kveile opp og sette på veggen Man må jo kjempe, vri og snu på den hele tida Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Profiltitting er aldri et dårlig alternativ, men har bursdag 27 nov. Joda, joda. Men nå er det ikke alle som faktisk skriver det opp da. Men, hey, jeg har bursdag 17. desember. I fail, again. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg