Sewero Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg irriterer meg over nabo ungen, kan vel holde kjeft til 12 på søndager? Her ligger jeg fyllesjuk og han ungen vekker meg :@ Samme skjedde med meg idag. 3-åringen skriker og hyler, og vekker såklart meg i tillegg. Jeg løp ut i boksern og skremte'n da holdt'n kjeft men ikke når jeg ropte til han innen ifra. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) At på fredagen spiste jeg grandisen i overkant fort, og brant meg no heftig i halsen... + Nesa føles helt fucka ut nå.. tss + Sitter å svetter som bare fy her.. Endret 1. juni 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 nakene barn på stranda. er det værste jeg veit kan det være så vanskelig og tre på en truse eller et eller annet? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 At jeg får vite hva jeg kommer opp i muntlig i morra og at jeg da må lese i hele dagen Booooooooooring... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg får vite hva jeg kommer opp imorra jeg og Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 At vi ikke får vite før neste uke.. Vil helst bli ferdig med eksamen nå. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg hater folk som ikke kan ta initiativ. Grr.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 At jeg får vite hva jeg kommer opp i muntlig i morra og at jeg da må lese i hele dagen Booooooooooring... Haha, samme her. Forbederer meg på en lang uke med mye jobbing. Sukk :/ Lage oppgave som varer i 30 min... Huff... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Irriterer meg at jeg mista lappen i går Kjørte i 87 i noe jeg var helt sikker på var en 80 sone. dette ubebygde stedet hadde seff en avkjørsle, som gjorde at det var 60. så på det etterpå og 60-skiltet var gjemt godt bak en busk. 85 er grensa for å miste lappen.. sureste 2 kmh jeg har kjørt. kjører nesten aldri over fartsgrensa ellers. Den kan du jo bestride. Er ikke bilisten sin oppgave å sørge for at skilt er synlige. -- NGT har nok en gang klart å ødelegge routeren min. Så det som skulle være kort nedetid når jeg flytta på fredag, ble til en uke+. Endret 2. juni 2008 av Dragen Lenke til kommentar
grasmon Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 det som iriterer meg noe inni helvete er at jeg har Prøve muntlig(en forsmak på den orentlige eksamen) denne uka og Muntlig eksamen neste uke!! hater det!!! Lenke til kommentar
Almenning Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Folk som har så mye peiling om hva de snakker om, at de ikke har en fuckings saklig begrunnelse. Hater og stå opp om morningen. Hater at nettet er fucked. Hater religiøse som tror de vet best. Hater å spør om de som handler skal ha kvitering når jeg sitter i kassen. HATER at innvandrere snakker dritt om Norge i all offentlighet. Eksempel: Satt nede på stadioen under 17. mai, da det er mange taler osv. Det satt mange innvandrere bak meg. Mens han som holdt talen snakket om hvor fint vi har det i vårt land, vår kommune. Noe som er ganske sant, vi har det utrolig bra. Så satt de jævlene bak og jattet imot alt som ble sagt positivt for vårt land. Hva i helvette skal de her om de ikke er fornøyd med en dritt ? Snylte staten ? Jeg blir så forbanna... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Og/å regelen irriterrer meg. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Og/å regelen irriterrer meg. Da/når er verst, spessielt når Vintermåne går rundt og sier DA, når jeg sier NÅR Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Og/å regelen irriterrer meg. Da/når er verst, spessielt når Vintermåne går rundt og sier DA, når jeg sier NÅR Da skal vel han holde kjeft når du prater, eh? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Rastøse jævler (classmates) irriterer meg grenseløst. Rastløse jævler... Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Matte. Muntlig eksamen. Typisk. Matte både skriftlig OG muntlig. Skulle vært en lov mot det. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 det som iriterer meg noe inni helvete er at jeg har Prøve muntlig(en forsmak på den orentlige eksamen) denne uka og Muntlig eksamen neste uke!! hater det!!! Å, det kunne vært verre. Skriftlig, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg