rhymenocerous Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg var på en slags fest i nærheten her hvor LITT, jeg gjentar; litt alkohol fant sin vei innabords. Hadde planer om å dra hjem ganske tidlig, men da jeg kom bort til sykkelen min (trampsykkel) fant jeg ut at kjeden hadde blitt helt vrengt, bokstavelig talt. Flere folk hadde prøvd å fikse det, men uten hell. Jeg prøvde også, men greide det altså ikke. Fant ut at jeg trengte verktøy. Deretter måtte jeg ringe foreldrene mine å be en av de hente meg og pappa lukta selvfølgelig noe alkohol av meg. Lite populært. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Se lyst på det, du var i hvert fall ikke drita. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Spørs jo på hvor gammel han er, da. :') Foreldrene mine oppmuntrer meg til å la dem hente meg hvis jeg har drukket, og jeg har kun opplevd at de er blitt sure for at jeg har drukket to ganger. Ene gangen var på skoleballet i åttende, andre var da jeg drakk meg så full at jeg lå og spydde og diverse annet på en semi-øde øy. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) At jeg har kvise/sår inni nesa og det klør noe jævlig :!:har akkurat det samme nå, bare at det gkør så inni helvetes vondt. Endret 31. mai 2008 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 At jeg ikke gidder å dra på ulvøya med vennene mine Det frister, men jeg orker ikke å ta buss/gå helt ned dit og opp igjen. og jeg har ikke penger til å betale for å komme inn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 At jeg ikke gidder å dra på ulvøya med vennene mine Det frister, men jeg orker ikke å ta buss/gå helt ned dit og opp igjen. og jeg har ikke penger til å betale for å komme inn. Ulvøya er beste stedet i Oslo da. Er verdt det. Nå får jeg gratis inngang, men allikevel Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Gauss–Jordan-eliminasjoner som aldri blir rett irriterer meg grenseløst! Grr. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Gauss–Jordan-eliminasjoner som aldri blir rett irriterer meg grenseløst! Grr. Word! Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det irriterer meg at jeg har en MacBook og ikke noe kraftigere. Sitter her med et A3-dokument og det tar på tida Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 STØV!!!! Støvsuger hver uke, men like mye flagrer rundt.. tsss... Hater det spesielt mye nå som jeg har fått meg ny støvsuger på rommet.. (Ny pc) Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 At jeg har greid å punge dekket mitt for andre gang på den nye sykkelen min, som jeg bare har hatt i to uker Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Irriterer meg når jeg kommer i prat med noen som sjeler eller har liknende feil med et av øynene, jeg jeg fokuserer på feil øye. Hva skal jeg gjøre? Fortsette å se de i feil øye, eller bytte øye, da skjønner de det. Faen for et problem. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Se de midt imellom øya, pleier jeg å gjøre. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Folk (jenter) som ikke svarer på meldinger! Åååååh. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Verre med folk (spesielt jenter) som skriver til deg på msn: -Heii! -Ops, skreiv til feil. Tss x] Eller -Hei! - Hallo -skjer a? - ikke en dritt, der da? -ingenting ...Samtale slutt.... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 At jeg er masesyk. Og ingen vil mase. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 *masemasemase* Eksamen til mandag og jeg har mistet leseviljen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Eksamen til mandag og jeg har mistet leseviljen.Da er vi to. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 At jeg er hyper, sitter aleine hjemme og er full:| Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Eksamen til mandag og jeg har mistet leseviljen.Da er vi to. Gudd to hear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg