langkaas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tannlegen min har dårlig ånde...Blir jo kvlam hvergang han skal rote i kjeften og begynner å snakke, spytter gjør han også.. Haha Men har han ikke sånn greier foran munnen a? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Tannleger skal jo egentlig ha sånne greier foran munnen sin ja. Det jeg misliker mest med tannleger er egentlig når tannlegen prøver å føre en samtale mens jeg har munnen full, sikker for å prøve å roe ned meg. "du går på x skolen?" "ahma" "går du på fotball da?" "a-a" Eller når jeg nesten brekker meg pga det er så mye som er i munnen på en gang. Hadde en bedre opplevelse sist gang da tannlegene var jenter som så ut som de nettopp hadde krysset 20årene, og som ihvertfall var litt forståelsesfull og hadde litt humor. Forresten litt rart at de var så unge, siden jeg har alltid sett for meg tannlegeyrket som et skikkelig statusyrke som tar mange år å utdanne seg til. Syns det kult å være hos tannlegen jeg, selv om han tannlegen jeg er hos er litt gææern tongue.gif Kanskje derfor du synes det er kult å være hos tannlegen... Irriterer meg over hva som er pensum til norskprøva i morra. Jeg klarer å skrive helt synes jeg selv, bortsett fra kanskje noen tastefeil. Men jeg må blant annet øve på masse fremmedord og annet om selve grammatikken i norsk. Som om jeg noensinne kommer til å få bruk for å vite hva fonologi, semantikk, kasus, diatese, tempus, syntetiske språk er for noe! Endret 28. mai 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Syns det kult å være hos tannlegen jeg, selvom han tannlegen jeg er hos er litt gææern Shut the fuck up. Han er fetteren til mora mi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg irriterer meg over at jeg står bom stille i GTA IV , og det uten at jeg har kommet skikkelig i gang engang...Hva sliter du med? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) U96 - Club Bizarre på hjerna Se filmen hos Youtube Endret 28. mai 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sånne som deg fremstår som inkompetente, siden dere ikke klarer å mestre noe såpass enkelt som å skrive sitt eget morsmål korrekt. Jeg er nok ikke noen nerd, men etter 13 år med skole og norskundervisning, bør man klare elementære ting som og/å, òg/og, èn/en, orddeling og stor forbokstav. *Smilefjeeees* Der har du faktisk ein feil sjølv, gitt. Eg sei ikkje at eg er perfekt, og eg sei ikkje at du er (eller framstår som) perfekt heller, men du kan ikkje klage på dei som ikkje klarer "elementære ting som og/å, òg/og, éin/ein" når du ikkje klarer det sjølv. Eg skal vere snill og anta at rotinga med aksentteikn berre var ein glipp. (Og berre så dykk veit det, eg er vanlegvis ikkje typen til å kommentere skrivefeil, men denne gongen klarde eg ikkje å halde meg unna.) Ellers seier eg meg einig med The Game og KoffeinKanin ang. skrivefeil og kommentering. Sorry, jeg mente "én" og ikke "èn". Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Syns det kult å være hos tannlegen jeg, selvom han tannlegen jeg er hos er litt gææern Shut the fuck up. Han er fetteren til mora mi Ja men han er gæern på en bra måte Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 At jeg er så RASTLØØØØØØØØØØS.. ;O Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 – Jeg synes det er synd at det ikke er noen som har bedre forutsetning for å forstå hans kulturbakgrunn, sier Raja til adressa.no. WTF han drepte sønnen sin med kniv , samme hvordan kultur han kommer fra. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1091516.ece Skal han få mildere straff pga i hans land dreper man sønner 3-4 ganger i uka? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 "Jeg ble banket som barn". Ja da er det vel Ok at du denger løs på folk den dag i dag My god.. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dette irriterer meg litt. Kjedekollisjon De to fremste bilene klarte først å stoppe, men en tredje bil kolliderte i bil nummer to, som igjen ble skjøvet fremover og traff den første bilen. I tillegg kom det to biler til som heller ikke greide å stanse. Fra adressa.no nå En etter en kommer dem kjørende inn i køen, hva skjer med 1-2-3 regelen for avstand til bilen forran? Det er 70 sone der, flere felt og god sikt. Lenke til kommentar
YMF Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 "hvem pc skal jeg kjøpe?""hvem skjermkort er best?" BRENN I HELVETTE!! lær dere å skrive; H V I L K E N / H V I L K E T takk for meg ja fy faen.. det er jeg drittlei også, overaskende mange som bruker hvem i stede for hvilken Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 "Jeg ble banket som barn". Ja da er det vel Ok at du denger løs på folk den dag i dag My god.. Så klart? Noen må han jo la det gå utover. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Uansvarlige lærer som skifter synsmål etter noen uker, la oss si at læreren sier : Jada, det går bra også en uke etter så er han helt " Nei, det går ikke " Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nok en gang irriterer jeg meg over selskaper som ikke kommer med tilbakemelding etter du har sendt søknad. Er ikke så vanskelig å skrive "Du fikk ikke jobben. Adjø." Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kjenner meg igjen der, heanwi. I vinter sendte jeg inn søknad til tre bedrifter som hadde utlyst stillinger, ingen svarte. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nå går det rett til helvette ! TIL HELVETTE SIER JEG ! FAEN ! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Når du skriver det slik så vet du at jeg bare må spørre hvorfor. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nå går det rett til helvette ! TIL HELVETTE SIER JEG ! FAEN ! Er det noe galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg