Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Joda, men det er du som fremstår som en idiot når du skriver gebrokkent norsk. Jeg må innrømme at jeg tenker mitt når jeg ser voksne folk som ikke behersker orddeling eller ikke bruker stor forbokstav i egenavn.

Sånne som deg fremstår som svette nerder i mine øyne, så da er vi even steven :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva gjør at det er så mye vanskeligere å skrive korrekt på diskusjon.no enn i en CV?

Det tar visst så lang tid, eller noe.

Hvis noen gir blaffen i å skrive skikkelig fordi det tar dem for lang tid, så har de iallfall sagt en del om seg selv i mine øyne. Hoho. :D

Lenke til kommentar
Regn! Jeg som hadde tenkt å fiske: /

Er ikke regn liksom så bra fiskevær da? smile.gif

Joda, stemmer det. Men det er ikke så deilig å sykle, sette opp telt og grille i regnet akkurat. Hadde det vært bare idag, så hadde det vært greit. :)

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Joda, men det er du som fremstår som en idiot når du skriver gebrokkent norsk. Jeg må innrømme at jeg tenker mitt når jeg ser voksne folk som ikke behersker orddeling eller ikke bruker stor forbokstav i egenavn.

Sånne som deg fremstår som svette nerder i mine øyne, så da er vi even steven :)

Sånne som deg fremstår som inkompetente, siden dere ikke klarer å mestre noe såpass enkelt som å skrive sitt eget morsmål korrekt. Jeg er nok ikke noen nerd, men etter 13 år med skole og norskundervisning, bør man klare elementære ting som og/å, òg/og, èn/en, orddeling og stor forbokstav.

*Smilefjeeees*

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar

Ser meg faktisk enig med The Game jeg. Ja, det er irriterrende med folk som "skrivver somm detta herr" men likevel, det er mer irriterrende med folk som retter deg opp hvis du skriver én feil i et innlegg på 20 setninger.

Egentlig, det er forbanna irriterrende, i forrhold.

Lenke til kommentar
Ser meg faktisk enig med The Game jeg. Ja, det er irriterrende med folk som "skrivver somm detta herr" men likevel, det er mer irriterrende med folk som retter deg opp hvis du skriver én feil i et innlegg på 20 setninger.

Egentlig, det er forbanna irriterrende, i forrhold.

Tulling :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...