Brian Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 At microplex ikke svarer på garantisaken min. Returnerte det for 3 uker siden, og sendte purremail i forrige uke, men fortsatt ikke noe svar. Sendte en ny mail i dag også. Får jeg ikke svar i morgen så blir jeg lettere fly forbanna. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da ingen av de to førerne som møtte hverandre på Røssvollbrua i Rana søndag kveld ville rygge, måtte politiet rykke ut og løse floken.Herregud Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 At pc-en bare viser 127 gb av mine 2 500 gb harddisker :S Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 At jeg ikke klarte å kjøre opp bakken i 4. lavgir med atven... (bakken heller ca. 26 grader) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Alle 13-åringene på Kopforum som quoter et langt innlegg, og skriver "enig" etterpå. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) At man-u vant Champions league og premier league... Edit: Folk som kødder ringer med skjult nummer... Endret 26. mai 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 At man-u vant Champions league og premier league... Edit: Folk som kødder ringer med skjult nummer... Marit? Youtube-filmer lagd med Windows Moviemaker som suger vaffel, gjerne med 3 forskjellige klipp i løpet av den ti minutter lange seansen, men som jeg samtidig bare må se fordi jeg tror filmen er bra, men den viser seg å ikke være bra, men er den ikke bra midt i, så tenker jeg at den sikkert blir bra på slutten, men på slutten er den fortsatt ikke bra, og da blir jeg dårlig. Ey. Jeg var på omvisning på Media på den lokale vgs'en. De hadde filmer laget med WMM. Skjønner ikke hvordan de kan se seg fornøyd med det programmet, på vår lokale VGS skal de bruke Final Cut. (Ryktene sier også at skolen har 10-12 videokameraer til 25000 kroner hver, samt et dyrt lyd- og filmstudio. Og ubrukelige lærere.) Uansett var det skjulte poenget mitt at dårlige filmer ofte blir lagd med WMM. Nettopp. Det var poenget mitt. Det sier bare om litt av nivået på skolen når elevene på Media bruker WMM. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Alle 13-åringene på Kopforum som quoter et langt innlegg, og skriver "enig" etterpå. Jeg leste nettopp i en tråd her på forumet (riktignok i OT-baren, men uansett kan man jo prøve å oppføre seg som folk) der en ung bruker quotet innlegget rett over, som inneholdt et bilde, bare for å si at det var kult. Synes sånt er dårlig folkeskikk, men jeg er kanskje bortskjemt etter å ha vært på dette forumet i flere år. Folk kan jo stort sett å oppføre seg her inne. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 At jeg ikke har klart å få meg til å øve til eksamen, og den forbanna lærerstreiken!!!! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 At man-u vant Champions league og premier league... Edit: Folk som kødder ringer med skjult nummer... Marit? Hehe ja Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Drøvel-R-folk. "Hegrgrgrgr tagegrgrgr man skgrgrgrgruegrgrgrgr og skgrgrgrugrgrgr fast hagrgrgrgrddisken." Disse. sNAkker ogSÅ sÅNn. Som dETTe. (Stor bokstav == trykk) Er det noe rart vi fant opp hagla? Endret 26. mai 2008 av Dragen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Snakker du om folk med skarre-r? I så fall ble haglen oppfunnet for folk som deg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nei, jeg snakker om de toskene som virkelig drar i gang drøvelen når de uttaler r. Det er også disse som presterer å få seg jobb som oppleser i dokumentarer i NRK/TV2. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nei, jeg snakker om de toskene som virkelig drar i gang drøvelen når de uttaler r. Det er også disse som presterer å få seg jobb som oppleser i dokumentarer i NRK/TV2. Jeg må si jeg ikke skjønner hva du mener jeg Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Skole helvette ! Så stressende ! Gleder meg til ferie Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Er 5. klasse så hardt, da? Endret 26. mai 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nei, men 4. er vel ganske krevende? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har hørt 3 er verst.. Selv skippa jeg den, og hoppa rett i 4.. Men, noe som irriterer meg er potetgull knasking! Noen som gjorde det på eksamen idag, og jeg ble nesten fristet til å storme ut av rommet! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er da bare å si ifra til sensor om sånt. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det irriterer at det skal være så grønnjævlig vanskelig for folk å vite forskjell på "et" og "ett". -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg