Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok mest pga de du laster ned fra limiter det til 100kbps. Mange gjør det, og forævrig ikke et snedig spørsmål.

Den er ikke begrensa til 100kb/s ligger nå på ca 130..

Uansett trur du er i feil topic :p

Lenke til kommentar

Det er nok mest pga de du laster ned fra limiter det til 100kbps. Mange gjør det, og forævrig ikke et snedig spørsmål.

Den er ikke begrensa til 100kb/s ligger nå på ca 130..

Uansett trur du er i feil topic :p

100 kb/s tilsvarer ca 13 kB/s. (og straks kommer simen for å pirke enda mer)

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg har kastet alle naturfagprøvene jeg har hatt dette året her. Selvfølgelig har vi bruk for de nå siden vi skal ha en prøve om alt vi har hatt om det året her, og spørsmålene i de gamle prøvene skal bli brukt om igjen. (rommet mitt er overfylt av papir fortsatt).

Irriterer meg også over P4 og låtutvalget demmes. Foreldrene mine vil alltid ha den på på morgenen eller i bilen osv. De samme sangene kommer om og om igjen og er sanger som har vært på en eller annen norsk toppliste. Sanger "dont feel like dancing" og "grace kelly" som jeg egentlig ikke har noe imot blir ødelagt når de begynner å sende den flere ganger hver dag etter at den har nådd en eller annen toppliste. De tar absolutt ingen sjanser.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Irriterer meg over forskjeller som

Hvit kaller mørk navn = rasist

Mørk kaller hvit navn = ingenting

Folk reiser til norge og bygger synagoger og babbler ut av høytallerene

0500 hver morgenen i alle byer.

Se for deg hvite kristene dra til pakistan og bygge en kirke og rope jesus ev vegen sannheten og livet 5 om morgenen så hadde hele landsbyen kommet og satt fyr på kirka.

Av 21 ran i trondheim i år har 80% hatt mørkhudede ranere

Tenk om det hadde vært 80% hvite ranere i pakistan da hadde man

blitt drept på åpen gate om man var hvit.

Og så da? Bare fordi de har et middelaldersk syn på ting så skal vi og ha det? Hva faen for mentalitet er det, da? >_<

DET irriterer meg. Dumskap.

Det med svart-hvitt rasisme tar du forresten veldig feil med, det er kalt rasisme da og, gitt. :)

Nei

Når svarte gjør narr av hvite, er det "morsomt" - når hvite gjør narr av svarte er det middelaldersk og forkastelig.

Min lille liste:

\\ Folk som ikke kan orddeling

\\ Folk som skriver dialekt

\\ Folk som går på yrkesfag (somleskole :p) og rakker ned på de som tar skikkelig utdannelse

\\ Folk som stemmer SV, Rødt og annet grums

\\ Blitz

\\ Asylsøkere som nekter å reise hjem etter endelig avslag på søknad om oppholdstillatelse

\\ Personer som er "utbrent", og ligger hjemme å ser på TV og mottar trygd

\\ Sosialisme, "velferdsstaten" osv.

\\ Folk som hører på høy musikk i Porta-Pro-headsettet sitt på bussen

\\ Personer som synes det er bra med høye bensinspriser, lave fartsgrenser og bregrenset førerkort for ungdom

\\ Personer som ikke kan lysregler, og kjører med rånelys midt på natten

\\ Fartsdumper

\\ Periodisk kjøretøykontroll

\\ Folk som går med joggesko (ikke sneakers, men løpesko) til alle antrekk

\\ Folk som ikke eier manerer og folkeskikk

Ja ...

Så yrkesfag er ikke en skikkelig utdannelse, er det ikke viktig med folk som bygger opp og vedlikeholder landet? Hadde vi ikke hatt periodisk kontroll av kjøretøy, så hadde det vert all slags vrak på veiene. Fartsdumper er jo faktisk svært effektivt for å få ned hastigheten gjennom boligstrøk o.l.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over forskjeller som

Hvit kaller mørk navn = rasist

Mørk kaller hvit navn = ingenting

Folk reiser til norge og bygger synagoger og babbler ut av høytallerene

0500 hver morgenen i alle byer.

Se for deg hvite kristene dra til pakistan og bygge en kirke og rope jesus ev vegen sannheten og livet 5 om morgenen så hadde hele landsbyen kommet og satt fyr på kirka.

Av 21 ran i trondheim i år har 80% hatt mørkhudede ranere

Tenk om det hadde vært 80% hvite ranere i pakistan da hadde man

blitt drept på åpen gate om man var hvit.

Og så da? Bare fordi de har et middelaldersk syn på ting så skal vi og ha det? Hva faen for mentalitet er det, da? >_<

DET irriterer meg. Dumskap.

Det med svart-hvitt rasisme tar du forresten veldig feil med, det er kalt rasisme da og, gitt. :)

Nei

Når svarte gjør narr av hvite, er det "morsomt" - når hvite gjør narr av svarte er det middelaldersk og forkastelig.

Min lille liste:

\\ Folk som ikke kan orddeling

\\ Folk som skriver dialekt

\\ Folk som går på yrkesfag (somleskole :p) og rakker ned på de som tar skikkelig utdannelse

\\ Folk som stemmer SV, Rødt og annet grums

\\ Blitz

\\ Asylsøkere som nekter å reise hjem etter endelig avslag på søknad om oppholdstillatelse

\\ Personer som er "utbrent", og ligger hjemme å ser på TV og mottar trygd

\\ Sosialisme, "velferdsstaten" osv.

\\ Folk som hører på høy musikk i Porta-Pro-headsettet sitt på bussen

\\ Personer som synes det er bra med høye bensinspriser, lave fartsgrenser og bregrenset førerkort for ungdom

\\ Personer som ikke kan lysregler, og kjører med rånelys midt på natten

\\ Fartsdumper

\\ Periodisk kjøretøykontroll

\\ Folk som går med joggesko (ikke sneakers, men løpesko) til alle antrekk

\\ Folk som ikke eier manerer og folkeskikk

Ja ...

Så yrkesfag er ikke en skikkelig utdannelse, er det ikke viktig med folk som bygger opp og vedlikeholder landet? Hadde vi ikke hatt periodisk kontroll av kjøretøy, så hadde det vert all slags vrak på veiene. Fartsdumper er jo faktisk svært effektivt for å få ned hastigheten gjennom boligstrøk o.l.

Om det kan kalles utdannelse eller ei kan vel diskuteres, men er irritert over folk som sier at det er tull å gå "mange år på skole" når man tjener greit nok som snekker. Hvis du skjønner. :p

Periodisk kjøretøykontroll er greit nok det, og jeg forstår meningen bak det, men det fortsatt irriterende.

Fartsdumper er dritt, må kjøre på skrå over dem og skraper ofte nedi fortsatt. Irriterende med 3-4 slike monster etter hverandre. :p

Lenke til kommentar

Nå er det ikke alle som kjører suv heller da, sliter selv med enkelte fartshumper. Vanlige fartshumper er greie, men de halvferdige kulene de legger i hver veibane irriterer noe sykt. Det virker som om de er laget kun for å stoppe folk som har en litt lavere bil en gjennomsnittet. Skal jeg kjøre rett over slike klumer står jeg igjen med most framfanger og evt katalysator og effektanlegg.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Men kommer bilen gjennom EU med den senkingen?

Justerbar senk ... settet er i utgangspunkt godkjent til la oss si 40-70 mm ... man tar firehjulskontroll, kjører til Biltrangsynet og får det godkjent og får nytt vognkort hvor det står at bilen er senket og antall runder.

Så skrur man det mer ned, og skrur det opp til godkjent høyde når man skal på EU. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...