Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Signaturen til laffe. Jeg merket det nettopp. Jeg har produkter fra/som, så begynner han med en hel haug med merkenavn for så å komme med tre spesifikke produkter, nemlig xbox (hvorav han allerede har nevnt microsoft), playstation (hvor det skulle vært sony) og Wii (hvor det skulle vært Nintendo). Jeg merket det ikke før nå, men når jeg merket det plagde det meg faktisk. ._.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Signaturen til laffe. Jeg merket det nettopp. Jeg har produkter fra/som, så begynner han med en hel haug med merkenavn for så å komme med tre spesifikke produkter, nemlig xbox (hvorav han allerede har nevnt microsoft), playstation (hvor det skulle vært sony) og Wii (hvor det skulle vært Nintendo). Jeg merket det ikke før nå, men når jeg merket det plagde det meg faktisk. ._.

Jeg vil si signaturen er riktig.

Apple, Microsoft, Intel, ATI, AMD, Nividia, XboX, playstation, WII

det er Apple eller MS fanboys

Intel eller AMD

XboX, PlayStation eller Wii

ATi eller wait, hvor er nVDIDIA?! FANBOY!

(og uansett er jo ATi under AMD også.)

Lenke til kommentar

Hehe, la merke til det først nå jeg også. Du har som vanlig rett, da ...

Lenke til kommentar

Takk, TwinMOS. xD

Ståle: Men man er ikke Playstation-fanboy og så Wii-fanboy, man er playstation-fanboy eller nintendo-fanboy, om man absolutt skal ha det fullstendig korrekt. Med mindre man er spesifikt PS3/2/1-fanboy og 360/vanlig xbox ser jeg fortsatt ikke poenget med å...poengtere Wiien. :p

Lenke til kommentar

Jo, ifølge fanboysene så kan jeg det. Kommer jeg in på WII-diskusjon og kritiserer så er jeg PS eller Xbox fan, og hvis jeg skriver noe kritikk om PS er jeg enten wii eller xbox fan..

Det er sant som du sier, men det skjønner ikke de. Derfor kom jeg med signatur som får de til å holde kjeft. Så slipper jeg å si "jeg har ps også" hver gang. De blir jo så stumme hver gang jeg nevner at jeg også har det produktet som dem har..

Lenke til kommentar

Jeg irriter meg over folk som er flinke i noe, og derfor ser ned på de som ikke er det. Jeg driter meg ut på "man" og "mann", "off" og "of", "where" og "were". So fucking what? Irriter dere heller over de som skriver "you" som "u", eller de som skriver liten i.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over forskjeller som

Hvit kaller mørk navn = rasist

Mørk kaller hvit navn = ingenting

Folk reiser til norge og bygger synagoger og babbler ut av høytallerene

0500 hver morgenen i alle byer.

Se for deg hvite kristene dra til pakistan og bygge en kirke og rope jesus ev vegen sannheten og livet 5 om morgenen så hadde hele landsbyen kommet og satt fyr på kirka.

Av 21 ran i trondheim i år har 80% hatt mørkhudede ranere

Tenk om det hadde vært 80% hvite ranere i pakistan da hadde man

blitt drept på åpen gate om man var hvit.

Og så da? Bare fordi de har et middelaldersk syn på ting så skal vi og ha det? Hva faen for mentalitet er det, da? >_<

DET irriterer meg. Dumskap.

Det med svart-hvitt rasisme tar du forresten veldig feil med, det er kalt rasisme da og, gitt. :)

Nei

Når svarte gjør narr av hvite, er det "morsomt" - når hvite gjør narr av svarte er det middelaldersk og forkastelig.

Min lille liste:

\\ Folk som ikke kan orddeling

\\ Folk som skriver dialekt

\\ Folk som går på yrkesfag (somleskole :p) og rakker ned på de som tar skikkelig utdannelse

\\ Folk som stemmer SV, Rødt og annet grums

\\ Blitz

\\ Asylsøkere som nekter å reise hjem etter endelig avslag på søknad om oppholdstillatelse

\\ Personer som er "utbrent", og ligger hjemme å ser på TV og mottar trygd

\\ Sosialisme, "velferdsstaten" osv.

\\ Folk som hører på høy musikk i Porta-Pro-headsettet sitt på bussen

\\ Personer som synes det er bra med høye bensinspriser, lave fartsgrenser og bregrenset førerkort for ungdom

\\ Personer som ikke kan lysregler, og kjører med rånelys midt på natten

\\ Fartsdumper

\\ Periodisk kjøretøykontroll

\\ Folk som går med joggesko (ikke sneakers, men løpesko) til alle antrekk

\\ Folk som ikke eier manerer og folkeskikk

Ja ...

Lenke til kommentar
WOW spillere som sitter å spiller 24/7, samtidig som de dreper linja for alle andre.

Du vet at WoW bruker like mye båndbredde som CS? Dvs. nada.

Sa jeg det bare var WOW som drepte linja? Nei.

- Fy faen så dårlig wannabe nytt på nytt programmet til TVNorge er, sladder eller hva det nå heter.

Endret av co2
Lenke til kommentar

Åhåhåh :

\\ Reality-TV a la "Ungkaren"

\\ Slike "vi er 5 single godt voksne damer som ikke har noen jobb, men bare henger på café og diskuterer sex og har allikevel råd til å bare shoppe"-serier, slik som Kashmer-mafia, Sex- og singelliv og Frustrerte fruer

\\ Dem som liker slike serier

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...