Underpants Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Heller mus som ikke vil ha kos... Eg lo. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Greit da.. Kanskje ikke narkomane eller uteliggere..Ikke kom å si "De som går på trygd er heller ikke rike" Nehe.. de har ihvertfall et hjem, råd til mat, tillgang på DRIKKE, noe mange u-land ikke har... ja lista er lang Begge brødrene mine, som er narkomane, har ikke råd til mat. De har heller ikke et hjem. Han ene bor i parken, og han andre flytter rundt fra herberg til herberg. De spiser på suppekjøkken, ellers så stjeler de mat. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg irriterer meg noe jævlig over rasister! Fy faen for noe hemningsløst lavmål å rakke ned på andre med en annen hudfarge enn hvit. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg irriterer meg noe jævlig over rasister! Fy faen for noe hemningsløst lavmål å rakke ned på andre med en annen hudfarge enn hvit. Jeg også ! Men det går andre veien også Mørk > Hvit Hvit > Mørk Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Irriterer meg over forskjeller som Hvit kaller mørk navn = rasist Mørk kaller hvit navn = ingenting Folk reiser til norge og bygger synagoger og babbler ut av høytallerene 0500 hver morgenen i alle byer. Se for deg hvite kristene dra til pakistan og bygge en kirke og rope jesus ev vegen sannheten og livet 5 om morgenen så hadde hele landsbyen kommet og satt fyr på kirka. Av 21 ran i trondheim i år har 80% hatt mørkhudede ranere Tenk om det hadde vært 80% hvite ranere i pakistan da hadde man blitt drept på åpen gate om man var hvit. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 det at folk påstår du er sur når du egentlig ikke er det. Noe som fører til at du blir sur pga. at de sa det. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Så utrolig enig, det blir bestandig vår skyld uansett. Lakrisbåtene kan stå og kalle meg hva de vil, men snart jeg nevner et ord tilbake er jeg stempla som rasist. Skulle likt å se hva som hadde skjedd om vi har måtte flyktet til pakistan, ikke f** om vi hadde fått satt op ørten kirker rundt om i landet. Vi har måttet innrette oss totalt etter deres kultur, noe som er det stikk motsatte av det som skjer her i norge. Utenlandske flagg på 17. mai!? Hva faen skjer egentlig? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg finner ikke det truseinnlegg merket jeg bruker i butikkene lengre! Har vært innom 5 butikker denne uken men ingen har de. Har de sluttet å selge libresse 2 in 1? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva faen er et truseinnlegg ? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sånn som vi jenter bruker de ukene vi ikke har mensen. Spør din mor Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva faen er et truseinnlegg ? Fant du ut i 4. klasse. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 At jeg burde ha vist en snørrunge hva som skjer når man kødder med meg og går vekk fra det som om ingenting har skjedd, men jeg gjorde det ikke. La oss bare si at om han så mye som ser stygt på meg, så pryler jeg han. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Folk som tror at plasserings- og blinkereglene ikke gjelder i rundkjøringer etter klokken 23. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Folk som tror at plasserings- og blinkereglene ikke gjelder i rundkjøringer etter klokken 23. Jeg ser ikke noe galt i å ta seg enkelte friheter når man ikke ser én eneste sjel på veiene seint på kveld. Stort sett for å kjøre mer behagelig (mindre krappe svinger).Mellom 2 og 5 er det helt dødt på veiene. Før 2 lager festkjøringen leven, og klokken 5 begynner taxiene å rase. Endret 23. mai 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Dei dagane kor alt blir feil. + maurinvasjon på badet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg ser ikke noe galt i å ta seg enkelte friheter når man ikke ser én eneste sjel på veiene seint på kveld. Det er jeg enig i, men jeg snakker om trafikkerte veier. Det er faktisk litt trafikk rundt om i storbyene i elleve-tolv-tiden om kvelden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 At mic.musikkonline.no hang seg i det jeg betalte for noen sanger. Penga gikk ut, men jeg fikk ikke sangene og nå kommer jeg ikke inn på sida at all >< *hatepå* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Folk reiser til norge og bygger synagoger og babbler ut av høytallerene0500 hver morgenen i alle byer. Se for deg hvite kristene dra til pakistan og bygge en kirke og rope jesus ev vegen sannheten og livet 5 om morgenen så hadde hele landsbyen kommet og satt fyr på kirka. Irriterer meg når folk overdriver fakta for å vinne "kredibilitèt", og "vet" hvordan ting ville ha vært hvis ting var annerledes. Bedrevitere kaller man vel det nå til dags. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Irriterer meg over forskjeller som Hvit kaller mørk navn = rasist Mørk kaller hvit navn = ingenting Folk reiser til norge og bygger synagoger og babbler ut av høytallerene 0500 hver morgenen i alle byer. Se for deg hvite kristene dra til pakistan og bygge en kirke og rope jesus ev vegen sannheten og livet 5 om morgenen så hadde hele landsbyen kommet og satt fyr på kirka. Av 21 ran i trondheim i år har 80% hatt mørkhudede ranere Tenk om det hadde vært 80% hvite ranere i pakistan da hadde man blitt drept på åpen gate om man var hvit. Og så da? Bare fordi de har et middelaldersk syn på ting så skal vi og ha det? Hva faen for mentalitet er det, da? >_<DET irriterer meg. Dumskap. Det med svart-hvitt rasisme tar du forresten veldig feil med, det er kalt rasisme da og, gitt. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) War? Tror du på jesus? Hverken Jesus eller allah finnes.. så det gjør ikke meg en dritt. Religiøse mennesker irriterer meg noe jævlig! Fortelle oss hva som er rett og galt. Du skal ikke ete kjøtt for da kommer du til helvete Tror du ikke på gud så er man allerede i helvete.. osv Helvete,, mmm. deilig! Kristene og muslimer er patetisk. Kan gjerne død for min del. Endret 24. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg