Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig tvilsomt... Hvis hun bare kan vaske hadde hun ikke fått jobbet på McDonalds.

Dette er noe eg er sikker på :!:

EDIT: Hun jobber der på utplassering en dag i uken istedenfor skule. Veldig sjelden utenom, tviler på at sjefen takker nei til gratis vask :p

Folk som feilsiterer meg.... Åssen i helvete fikk du det der til?
Lenke til kommentar

Folk som sier "Du er rik. Du har jo det, ja også har du det å.. det betyr at du er rik. blabla..".. SOM OM IKKE DEM ER RIKE selv! Alle i Norge er rike. Jævlig vanskelig å fatte? Stikk til afrika og kom tilbake eller andre U-land. Skal vi se om de sier det samme.

Lenke til kommentar
Folk som sier "Du er rik. Du har jo det, ja også har du det å.. det betyr at du er rik. blabla..".. SOM OM IKKE DEM ER RIKE selv! Alle i Norge er rike. Jævlig vanskelig å fatte? Stikk til afrika og kom tilbake eller andre U-land. Skal vi se om de sier det samme.
Alle i Norge er ikke rike nei. Dummeste jeg har hørt på lenge...
Lenke til kommentar

Greit da.. Kanskje ikke narkomane eller uteliggere..

Ikke kom å si "De som går på trygd er heller ikke rike"

 

Nehe.. de har ihvertfall et hjem, råd til mat, tillgang på DRIKKE, noe mange u-land ikke har... ja lista er lang

Endret av laffe
Lenke til kommentar

At vi i Norge er relativt rike i verdenssammenheng betyr bare at vi bekymrer oss alt for mye om andre ting vi ikke hadde latt plage oss om hverdagen besto i stor grad av å overleve.

 

Jeg har kommet fram til at det kanskje mest irriterende av alt i hele verden er når alt går til helvete fordi man droppet den ene enkle forholdsregelen man regnet med ikke burde være nødvendig.

Lenke til kommentar
Folk som sier "Du er rik. Du har jo det, ja også har du det å.. det betyr at du er rik. blabla..".. SOM OM IKKE DEM ER RIKE selv! Alle i Norge er rike. Jævlig vanskelig å fatte? Stikk til afrika og kom tilbake eller andre U-land. Skal vi se om de sier det samme.
Alle i Norge er ikke rike nei. Dummeste jeg har hørt på lenge...

 

Jeg vil påstå at en utligger i Norge er "rikere" i forhold til en likestilt i ett U-land!

 

M

Lenke til kommentar

Nei greit. Men det er så forbanna irriterende når idioter kommer opp å sier at man er rik eller at man får høre det av andre.. "gutten der driter penger, faren hans eier balbal"

 

Selv om man f.eks har den ene tingen som ikke han idioten har så betyr ikke det nødvendigvis at man er rik som mange sier.

 

Også det med Soss! Når begynte Metal, svarte klær, opp ned kors++ å bli sossete? huff.

 

 

 

 

Dragen: Ja vel? Hva med de som ikke har råd i de neste 50årene... hm :S

Lenke til kommentar
Nei greit. Men det er så forbanna irriterende når idioter kommer opp å sier at man er rik eller at man får høre det av andre.. "gutten der driter penger, faren hans eier balbal"

 

Selv om man f.eks har den ene tingen som ikke han idioten har så betyr ikke det nødvendigvis at man er rik som mange sier.

 

Vel jeg har funnet ut av en ting! 90% av de som utrykker seg som "rik" har gjeld opp til ørene. Men en annen ting er at vi lever i et materialistisk samfunn og hvis man ikke har det nyeste er man en taper eller dvs man faller nedover på den sosiale rangstigen.

 

M

Lenke til kommentar

Vel der må jeg nokk skuffe. Er ikke opptatt av det nyeste.. "Ånei nå, har det kommet en modell som er mye bedre enn min. Den må jeg bare skaffe meg, bare for å vise at jeg er RIK"

 

Jeg påstar aldri at jeg er rik. Men det finnes visse folk der ute som bare må si ordet "rik" og dermed får man status som rik. Synd, men sant

 

Nok OT

 

 

 

 

 

 

Bæreposer som lett sliter;p

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...