Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg er de som skal si at metal er "skriking uten mening", trance er drit osv... Jeg hører på så og si alt av musikk, det er så og si ingenting jeg ikke han høre på, selv om jeg kanskje er litt mer tilhenger av metal enn andre sjangere.

 

Smaken er som baken. Det finnes ikke dårlig musikk, bare musikk du ikke liker.

7049713[/snapback]

 

Veldig enig hva du sier. ett unntak though: den stygge frosken.. den kan brenne !

 

EDIT: leif

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
musikk'k -en (gr musike (tekhne) '(kunsten til) musene', se muse) 

  1 (kunsten å sette sammen el. framføre) toner i en estetisk helhet av rytme, melodi og harmoni; tonekunst; komposisjon(er); spill barokkm-, dansem-, folkem-, orgelm-, popm- / undervise i m- / studere m- / høre på, lytte til m- / sette m- til et dikt / norsk m- / klassisk m- / Bartoks m- / sang og m- / med, for full m- med alle instrumenter; av alle krefter / levende m-, se *levende / være, lyde som m- i ørene være, lyde behagelig 

  2 særl i bf: orkester, korps hornm-, skolem- / der kommer m-en / m-en spilte opp

7049037[/snapback]

Bryr meg midt bak hva som "karakteriserer" musikk.. I mine ører er det så langt unna musikk som overhodet mulig, kanskje med unntak av metal/heavy metal, altså roping og skriking uten mening.

:ph34r:

7049120[/snapback]

Faen så latterlit. Selvom du ikke liker det, så er det musikk. Og når du sier metal er skriking uten mening; Ha kunnskap om det du snakker om.

Lenke til kommentar
Faen så latterlit. Selvom du ikke liker det, så er det musikk. Og når du sier metal er skriking uten mening; Ha kunnskap om det du snakker om.

7051298[/snapback]

Jeg mener det ikke kan kalles musikk. Så enkelt er det. Om du, Julenissen eller uansett andre mener noe annet, fint for dere. Jeg synes ikke det er musikk, basta bom. :)

Lenke til kommentar
Jeg mener det ikke kan kalles musikk. Så enkelt er det. Om du, Julenissen eller uansett andre mener noe annet, fint for dere. Jeg synes ikke det er musikk, basta bom. :)

7051612[/snapback]

Fordi du ikke liker det, eller hvorfor?

7051622[/snapback]

Enkelt og greit fordi jeg ikke liker det ja. :)

Hadde jeg likt det, så hadde jeg vel kalt det musikk..

Lenke til kommentar
Jeg mener det ikke kan kalles musikk. Så enkelt er det. Om du, Julenissen eller uansett andre mener noe annet, fint for dere. Jeg synes ikke det er musikk, basta bom. :)

7051612[/snapback]

Fordi du ikke liker det, eller hvorfor?

7051622[/snapback]

Enkelt og greit fordi jeg ikke liker det ja. :)

Hadde jeg likt det, så hadde jeg vel kalt det musikk..

7051670[/snapback]

Funker det med andre ting også? Fisk er ikke mat fordi jeg ikke liker smaken, Pepsi Max er ikke brus fordi det smaker vondt, Dude, Where's My Car er ikke en film fordi jeg ikke liker den, det du skriver er ikke innlegg fordi jeg mener de mangler logikk?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Jeg mener det ikke kan kalles musikk. Så enkelt er det. Om du, Julenissen eller uansett andre mener noe annet, fint for dere. Jeg synes ikke det er musikk, basta bom. :)

7051612[/snapback]

Fordi du ikke liker det, eller hvorfor?

7051622[/snapback]

Enkelt og greit fordi jeg ikke liker det ja. :)

Hadde jeg likt det, så hadde jeg vel kalt det musikk..

7051670[/snapback]

:love: Du er så nusselig

Lenke til kommentar
Enkelt og greit fordi jeg ikke liker det ja. :)

Hadde jeg likt det, så hadde jeg vel kalt det musikk..

7051670[/snapback]

Jeg liker ikke PC'n min, derfor er det ingen PC. Jeg liker ikke naboen min, derfor er han ingen nabo. Jeg liker ikke skolen min, derfor er det ingen skole. Er det ikke logisk?

 

Edit: Steffy er for rask for meg :---(

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grenseløst over eksen min.

 

Vi er i en politisk diskusjon, og hun kaller oss høyrefolk for overlegne og sier at vi ser ned på alle som ikke er enige. Så snakker hun om at det handler mye om hva slags signaler man sender ut.

 

Hvem faen er hun til å snakke om hva slags signaler man sender ut? Hun fikk meg til å føle meg som et null (hun er modell) i ett halvt år, og JEG var den som sendte ut signaler om at jeg ser ned på folk?

 

Argh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...