AllanPallan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Irriterer meg at de nesten aldri sier noe om motoren i Pimp My Ride.. Det er jo det som er 90% av bilen.. Hvorfor legger de alltid inn så mye drit i bakrommet på bilen? Hvem er det som står å ser på TVen i bagasjerommet på bilen? Og hvor skal man ha bagasjen? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Irriterer meg at de nesten aldri sier noe om motoren i Pimp My Ride.. Det er jo det som er 90% av bilen.. Du må da ha lagt merke til at de tullingene der bare er wannabes. De ville neppe reagert om du sa Audi S1/S2/Quattro. Kromfelger og LCD-skjermer er alt som betyr noe i den "garasjen". Endret 21. mai 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jo, men de kunne i det minste ha nevnt motoren når de først nevner alt annet av duppedittene.. Endret 21. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er egentlig ikke mange duppeditter de nevner. Kun ting som er synlige utenfra og innenfra. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hun er treg, noe som hun sikkert ikke kan noe for, og du ler av henne? Folk som deg irriterer noe så grenseløst. Folk som deg irriterer meg grenseløst, sier sin mening om noe uten å ha vært det / opplevd det. Hadde du vart der hadde du skjønt meg!!! Det er du som mobber henne. Ja, du MOBBER henne. Tror du virkelig at hun føler seg bra når du står der og gliser av henne? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Irriterer meg at de nesten aldri sier noe om motoren i Pimp My Ride.. Det er jo det som er 90% av bilen.. Hvorfor legger de alltid inn så mye drit i bakrommet på bilen? Hvem er det som står å ser på TVen i bagasjerommet på bilen? Og hvor skal man ha bagasjen? Det tok kaka når de satt inn små LCD-skjermer i frontlyktene. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Irriterer meg at de nesten aldri sier noe om motoren i Pimp My Ride.. Det er jo det som er 90% av bilen.. Nesten alt på tv er jo "dumbed down" for massene, spesielt det som surrer og går på mtv. Flertallet av de som ser på Pimp My Ride hadde ikke skjønt en drit av motorprat. Her er det en imponerende/fet overflate på bilen som teller for at de skal gidde å se på. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fatter ikke helt hva SS-soldater har me trege folk å gjør, men ok. + Var forsåvidt ironisk, for å poengtere noe, men ok. Hahaha. Jeg lo høyt av SS analogien din btw, serves him right. Jeg irriterer meg over pollen. Det klør i øynene. Halsen klør. Armene klør. Til og med pungen klør! (Øy, nothing unusual there ><) Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Lavenergistøvsugerreklamen fra Siemens, den er jævlig. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Eg har vondt i hovudet, og det sit nokon bak meg med skikkeleg stygg latter. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hun er treg, noe som hun sikkert ikke kan noe for, og du ler av henne? Folk som deg irriterer noe så grenseløst. Folk som deg irriterer meg grenseløst, sier sin mening om noe uten å ha vært det / opplevd det. Hadde du vart der hadde du skjønt meg!!! Det er du som mobber henne. Ja, du MOBBER henne. Tror du virkelig at hun føler seg bra når du står der og gliser av henne? Eg har aldri nevn dette til henne, har aldri ledd/glist eller noe sånt foran henne. Hvordan er dette mobbing? Ikke baksnakker eg henne med andre medelever, bare nevner på et forum at dette irriterer meg. Noe galt med det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Folk som gjør ting UTROLIG treigt, ei jente i klassen min er sånn.Hun jobber på MacDonald's, hun får bare vaske pga hun er for treig i disken og kjøkkenet :!: Veldig tvilsomt... Hvis hun bare kan vaske hadde hun ikke fått jobb på McDonalds. Endret 22. mai 2008 av Håks Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Folk som gjør ting UTROLIG treigt, ei jente i klassen min er sånn.Hun jobber på MacDonald's, hun får bare vaske pga hun er for treig i disken og kjøkkenet :!: Veldig tvilsomt... Hvis hun bare kan vaske hadde hun ikke fått jobbet på McDonalds. Neivel? Kommer du lengre ned i systemet enn Mac Donald's altså? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Tenk litt selv da, Sherlock. Hvilken sjef vil ha en treig jente som ikke kan noe annet enn å vaske på en resturant? Endret 22. mai 2008 av Håks Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) At ting som bestilles over internett ikke fungerer... Enda verre, strategisk plasserte muteknapper . Endret 22. mai 2008 av chokke Lenke til kommentar
KNB Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Veldig tvilsomt... Hvis hun bare kan vaske hadde hun ikke fått jobbet på McDonalds. Dette er noe eg er sikker på :!: EDIT: Hun jobber der på utplassering en dag i uken istedenfor skule. Veldig sjelden utenom, tviler på at sjefen takker nei til gratis vask Endret 22. mai 2008 av KNB Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Og igjen, du finner dette morsomt? Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 At det er fint vær og jeg må jobbe!!!!!! M Lenke til kommentar
KNB Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ja, for hundrende gang, eg finner dette utrolig morsomt. Viss dere ikke syns det, så ikke bry dere! Tross alt er denne tråden for ting som irriterer, eg finner dette irriterende/morsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg