djgudleif Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) HATER NESTEN ALLE DE JÆVLA JENTENE I KLASSEN... Håper det skjer noe ille med de. De går med ALTFOR store håndvesker... Det ligner mer på en bag. De har alle helt like øredobber. Jævla store perleøredobber. Jeg har sett bestemødre gå med sånne. FAEN De klager over alt. Stygge bitch-stemmer høres over hele klasserommet. De tenker bare på seg selv. "Åååeeeeeeeee får nok 2 på prøven ass"... Så får de den tilbake.. "Fikk 5 ass! lolol" De snakker åpenlyst om sex og tror de er deilige... Jeg blir utrolig kvalm av de. Endret 21. mai 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) At jeg ikke kom opp i skriftlig!! Hva er så galt med å snakke om sex, det er jo naturlig! Endret 21. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
GeO Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Folk som skriver "fjortiss", altså med to s-er. Faktisk noe av det mest plagsomme jeg overhodet leser her inne, tro det eller ei. Veldig utbredt er det òg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg skriver fjortiss med vilje for å understreke barnsligheten, altså tiss, som i tissefant. Ordene fjorten og tiss har blitt trukket sammen til fjortiss. Altså en mer nedlatende form enn fjortis. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hehe, jeg har også tenkt på dette. At jeg kanskje kunne gjort det enklere for meg selv ved å prøve å overbevise meg om at dobbel s bare understreker barnsligheten i begrepet. Problemet er at jeg er HELT sikker på at de fleste som skriver "fjortiss" ikke skriver det sånn med vilje. Men greit nok - all form for bevissthet omkring problemet er jo bra. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du kan ha veldig rett i at mange skriver fjortiss ubevisst. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Folk som gjør ting UTROLIG treigt, ei jente i klassen min er sånn. Hun jobber på MacDonald's, hun får bare vaske pga hun er for treig i disken og kjøkkenet :!: Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hun er treg, noe som hun sikkert ikke kan noe for, og du ler av henne? Folk som deg irriterer noe så grenseløst. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Når jeg havner bak folk med handlekurvene fulle av allskens faenskap når jeg bare skal ha en cola og en pakke kjeks.. Da slipper man deg frem i køen med mindre du bor i en tilbakestående del av landet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 At Habuen min (mus, MS Razer Habu) plutselig har begynt å lagge kraftig og at den kobler seg ut og i igjen på noen sekunder. Umulig å spille CS eller leke med PS og slikt når sånt noe skjer >< Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har lest endel på prosessen som foregår ved lik, og har ikke funnet et helt tilfredsstillende svar på: Hva er det som gjør liket svart, sånn i detalj? Ja jeg vet det er nedbrytningens skyld, men vil vite mer nøyaktig. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hun er treg, noe som hun sikkert ikke kan noe for, og du ler av henne? Folk som deg irriterer noe så grenseløst. Folk som deg irriterer meg grenseløst, sier sin mening om noe uten å ha vært det / opplevd det. Hadde du vart der hadde du skjønt meg!!! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har en kompis som er "treg".. Men jeg synes det ikke er direkte morsomt akkurat. Det skaper bare trøbbel for han på skole, jobb og fritid.. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Eg syns heller ikke det er morsomt med trege folk, bare veldig irriterende! (spør i hvilken grad) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hun er treg, noe som hun sikkert ikke kan noe for, og du ler av henne? Folk som deg irriterer noe så grenseløst. Folk som deg irriterer meg grenseløst, sier sin mening om noe uten å ha vært det / opplevd det. Hadde du vart der hadde du skjønt meg!!! Vel det sa SS soldatene på østfronten, som slaktet folk i hopetall, også. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Folk som gjør ting UTROLIG treigt, ei jente i klassen min er sånn.Hun jobber på MacDonald's, hun får bare vaske pga hun er for treig i disken og kjøkkenet :!: Så tøff du er! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 At ikke jeg får cd-rommen til å funke på pc-en Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fatter ikke helt hva SS-soldater har me trege folk å gjør, men ok. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Irriterer meg at de nesten aldri sier noe om motoren i Pimp My Ride.. Det er jo det som er 90% av bilen.. Endret 21. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Var forsåvidt ironisk, for å poengtere noe, men ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg