Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg faen ikke får innstallert fungerende MSN :realmad:

Edit* Når den først fungerer kommer denne beskjeden opp:

post-141082-1211056052_thumb.jpg

Selvsagt KUN på min maskin. Andres her fungerer feilfritt :realmad:

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Aah!! Jeg har vært fast sjåfør på russebil. Gjett om man får se mye irriterende da? Frustrasjonen må ut:

Jeg irriterer meg noe så JÆVLIG over teite russ som tror de eier hele verden. Bussen deres stopper i en veilomme, og de hopper ut midt i veien og danser den vanlige, EKSTREMT lame russedansinga type "hopp litt opp og ned mens du slår opp i luften med minst én arm".

Biler kommer kjørende, og dessverre stopper de foran "verdens konger" istedenfor å bare pløye dem ned. Og så kommer den kuleste av ALLE på bussen. Han "danser" seg bort til bilen og "danser på den" i hip-hop-russestil som liksom virker litt truende, om dere skjønner. Vanskelig å forklare. :p

Enten det eller så "slår" de 17.mai flaggene sine mot bilen de "angriper". Utroolig teit. Får så lyst å løpe bort og banke dem for den urtragiske oppvisningen. Arg. Mer enn én gang dagdrømte jeg om å sitte i en svær bil og bare pløye ned "veiens russekonge" akkurat i det han føler seg aller,aller kulest i krigsdansen sin.

Menmen. Var artig å være sjåfør for en sånn gjeng da,selv om det frista noe jævlig å hive i seg alkohol og bli med på festlighetene noen ganger. Og selv om det er litt digg å være ferdig(pga lite søvn og ucomfy russebil) så er det litt vemodig også. Kommer til å savne den gjengen :)

SF!

Lenke til kommentar
I følge vitner på stedet skal 21-åringen ha løpt ved siden av bussen, og havnet under hjulet,

Hvis han ikke klarer å holde seg på bena burde han holde seg langt unna busser og ikke påføre han som kjører ekstra belastning.

Og om det var uenigheter om han som løp skulle være med eller ikke,

hvorfor sto ikke bussen stille?

Løper: Får jeg sitte på?

Fører: (Bånn gass) Nja , hvor fort kan du løpe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...