Sewero Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Sånne kommentarer irriterer meg. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ååå, du kan gjette hva jeg kunne svart. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er jo faktisk irriterende at du skriver det i den hyggelige tråden også. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 At du er en snåling? Jeg skrev på feil sted bare. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hurra, regn OG snø. Fittevær. Irriterer meg også over ordtaket "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær". Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Her er det sol og fint vær! Irriterer meg over at jeg vet hva jeg skal ha på meg i byen i dag. Har ingen rene gensere Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Irriterer meg over at det er regn, snø og jeg er "innelåst" i en militærleir Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Faen. Så jæskla irriterende at uansett hvor jeg er så får jeg meg uvenner :!: . Det slår aldri feil. Og at klær slutter å passe og vekta stiger . Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) At jeg faen ikke får innstallert fungerende MSN Edit* Når den først fungerer kommer denne beskjeden opp: Selvsagt KUN på min maskin. Andres her fungerer feilfritt Endret 17. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Takker Er i det minste en erstatning da Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Aah!! Jeg har vært fast sjåfør på russebil. Gjett om man får se mye irriterende da? Frustrasjonen må ut: Jeg irriterer meg noe så JÆVLIG over teite russ som tror de eier hele verden. Bussen deres stopper i en veilomme, og de hopper ut midt i veien og danser den vanlige, EKSTREMT lame russedansinga type "hopp litt opp og ned mens du slår opp i luften med minst én arm". Biler kommer kjørende, og dessverre stopper de foran "verdens konger" istedenfor å bare pløye dem ned. Og så kommer den kuleste av ALLE på bussen. Han "danser" seg bort til bilen og "danser på den" i hip-hop-russestil som liksom virker litt truende, om dere skjønner. Vanskelig å forklare. Enten det eller så "slår" de 17.mai flaggene sine mot bilen de "angriper". Utroolig teit. Får så lyst å løpe bort og banke dem for den urtragiske oppvisningen. Arg. Mer enn én gang dagdrømte jeg om å sitte i en svær bil og bare pløye ned "veiens russekonge" akkurat i det han føler seg aller,aller kulest i krigsdansen sin. Menmen. Var artig å være sjåfør for en sånn gjeng da,selv om det frista noe jævlig å hive i seg alkohol og bli med på festlighetene noen ganger. Og selv om det er litt digg å være ferdig(pga lite søvn og ucomfy russebil) så er det litt vemodig også. Kommer til å savne den gjengen SF! Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 I følge vitner på stedet skal 21-åringen ha løpt ved siden av bussen, og havnet under hjulet, Hvis han ikke klarer å holde seg på bena burde han holde seg langt unna busser og ikke påføre han som kjører ekstra belastning. Og om det var uenigheter om han som løp skulle være med eller ikke, hvorfor sto ikke bussen stille? Løper: Får jeg sitte på? Fører: (Bånn gass) Nja , hvor fort kan du løpe? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Irriterer meg over folk som skriver dette : @er på jobb. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 j@ jeg også h@ter dem som bruker @ utenom email Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg