Seian Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Mens vi snakker om smilies: ;D <-- Denne irriterer vettet av meg. Den er så kvalm, så eplekjekk og helt umåtelig (kommer til å redigere inn et ord som passer i morgen). For å ikke glemme, den dukker opp over alt. Et eksempel: gratla me dagen, kveitja ;D;D <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ikke bare er den kvalm, den er skremmende avhengighetsskapende. Har du først begynt å bruke den, er den like vanskelig å bli kvitt som =P og og ;P Banna tastatur med taster som veldig lett lager smileys >< Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Mens vi snakker om smilies: ;D <-- Denne irriterer vettet av meg. Den er så kvalm, så eplekjekk og helt umåtelig (kommer til å redigere inn et ord som passer i morgen). For å ikke glemme, den dukker opp over alt. Et eksempel: gratla me dagen, kveitja ;D;D <3 Agreed. De får meg til å ville knuse pc skjermen noen ganger ;D Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg ligger som regel og purker til kl. 12 på 17.mai, så det får bare pøse ned. Hadde tenkt å ta meg en liten tår på kvelden, så får håpe det blir opphold til da. Ellers irriterer kråkene som drar søpla ut av de overfylte restsøppelcontainerne. Nabolaget ser jo ut som et bomba horehus. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Forbanna idioter som skal analysere personlighet og tankegang til motdebatanter. "Jeg ser du sier at eple er godt. Det forteller meg at du ikke er en verdig person til å bruke bussen." Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 At jeg kom opp i matte. Jævla eksamen. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Matte er jo ikke så ille egentlig. Jeg ville faktisk opp i matte, for der har jeg sjans til å få en god karakter. Selv kom jeg opp i engelsk. Og temaet er "Tid." Herlig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 At hu jeg skulle treffe idag ikke svarer på tlf så blir nok enda en fredag foran pc-en uten lyd Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Når venner ikke vil drikke med meg... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 At jeg må sitte inne idag og få gjort ferdig ei analyse.. grR:p Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Når venner ikke vil drikke med meg... Ta det som et hint. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Når venner ikke vil drikke med meg... Drikking er nå oppskrytt allikevel. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Sterk kebab = sandpapir! Og i dag av alle dager! Håper det er over nå, eller så blir det lite artig. Russ og greier. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hjemme-alene-bleiking av hår er skummelt Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hvis ting, feks en sjokolade, ligger i feil hylle i butikken, da må jeg fikse på det Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hater maks folk som kommer for seint til en fotballkamp. Setene deres er midt på en rad og de kommer når resten har funnet sine plasser. En liten bagatell, men det frustrerer meg! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Gidd å post det samme både her og i "Ting som er hyggelig og gjør deg glad" tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg