Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Vi skulle egentlig springe inne i en hall som er beregnet for løping, men den var under oppussing...Da valgte gymlæreren å la oss løpe rundt skøytebanen som jeg synes er godkjent for løping.

 

Å løpe i oppoverbakke er jo litt merkelig synes jeg.

 

OnT: Akkurat nå irriterer jeg meg over at Age of Conan ikke kommer før 23mai. Vet det ikke er lenge til, men klarer ikke å vente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når eg får langt over seksti-søtti prosent plagiat på innleveringane mine på it'sl, enda eg har gjort dei heilt sjøl.

Fikk selv 85 prosent utslag på plagiatkontrollen på en oppgave i høst. Vi konkluderte med at den ikke virker helt som den skal.

Heter programvaren Ephorus eller lignende?

Hvis ikke så se om du ikke får prøvd den. Den er genial.

Takk for tipset, men eg trur ikkje det kjem til å fungere, då plagiatkontrollen sjekkar opp mot dei andre innleveringane på it'sl, og der får vel ikkje Ephorus til å sjekke? Det er nok der det slår ut til meg. Men som sagt, takk for tipset. :)
Lenke til kommentar
"8D"-smileyen :|

 

Infidel.

 

Jeg irriterer meg en smule over at headstart-uken til Age of Conan krasjer spektakulært med leseuken min før eksamen. Jeg er selvsagt ansvarsfull og leser i stedet for å begynne å spille noe jeg har ventet på i tre år. 8D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...