rhymenocerous Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Akkurat nå irriterer Eplefe meg med den utrolig kule smileyen hennes 8D. Unnskyld meg, men hva skal det forestille egentlig? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Korrekt. Det er helt normalt at de blir slik. Det er vel ikke mer enn et spørsmål om tid før det sterke verbet er tilnærmet avskaffet. Jeg vrir meg i smerte av tanken. Og einaste grunnen er at folk ikkje gidd å lære seg det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kanskje jeg skal skrive et standard innlegg i en hver blogg for tiden? Et klageinnlegg om hvordan ungdom ikke kan skrive? 8D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Skriveleifer irriterer meg ikke så veldig mye, så lenge jeg forstår hva de skal frem til. Skj lyden i stedet for ky lyden derimot... Skjøre skjøpe skjøtt! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Irriterer meg over at skjermen som jeg hadde lyst på koster 6800 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Irriterer meg når lærerar ikkje gir beskjed om at det ikkje blir time, særleg når dei timane er på starten av dagen. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg stryk på teoriprøven Så nå blir det 2 uker lengre til jeg kan ut å kjøre bil. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noen blander inn dialekt(meg selv feks), [...] Det gjør egentlig ikke så mye. Når du f.eks. skriver "haupin" er det mer artig enn irriterende. Det har jeg ikke tenkt over :!: Jeg stryk på teoriprøven Så nå blir det 2 uker lengre til jeg kan ut å kjøre bil. vel... først må du vel ta prøven på nytt? Så oppkjøring. Her har det vært ventetid på en mnd for å kjøre opp. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det som irriterer meg er VENNER! ikke alle, men den ene vennen som er dramaqueen, og lager styr over ting som ikke er støv engang!! Brenn! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Og/å feil.. hvem bryr seg?? De som gikk ut av barneskolen med æren i behold. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg stryk på teoriprøven Så nå blir det 2 uker lengre til jeg kan ut å kjøre bil. vel... først må du vel ta prøven på nytt? Så oppkjøring. Her har det vært ventetid på en mnd for å kjøre opp. En hel måned? Da blir det minst halvannen måned til jeg kan kjøre... Jeg som hadde planlagt å cruise rundt i sommer. Nedtur deluxe. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du skal være fornøyd med en måned. Her er det rundt to måneder med ventetid på oppkjøring. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Jeg stryk på teoriprøven Så nå blir det 2 uker lengre til jeg kan ut å kjøre bil. vel... først må du vel ta prøven på nytt? Så oppkjøring. Her har det vært ventetid på en mnd for å kjøre opp. En hel måned? Da blir det minst halvannen måned til jeg kan kjøre... Jeg som hadde planlagt å cruise rundt i sommer. Nedtur deluxe. Hvis du ikke klarer å bestå teorien, tror jeg vi kan være glade for at du ikke kommer til å cruise rundt i sommer Endret 15. mai 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvis du ikke klarer å bestå teorien, tror jeg vi kan være glade for at du ikke kommer til å cruise rundt i sommer spar meg Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Og/å feil.. hvem bryr seg?? De som gikk ut av barneskolen med æren i behold. Mikachu: Det var deilig å se den setningen. Evig riktig har du. Irriterer meg over at jeg bare klarte 12 minutter og 30 sekunder på 3000m i gymen i dag. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Irriterer meg over at jeg bare klarte 12 minutter og 30 sekunder på 3000m i gymen i dag. Er det dårlig? Jeg fikk 17-18 min forrige gang.. Er ikke fet, men bare ute av kondis.. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei, det er sikkert ikke dårlig, men hadde forventa bedre. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvor springer dere? Vi må springe i opp og nedover bakker, noe som ødelegger tempoet helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg