Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg, Herman, En trancefreak får vite at SolarStone Anthology One kommer med nytt album 11,10 (IDAG), så jeg roamer alle platebutikkene i tønsberg i håp om at noen tar inn akkurat denne plata. Er kun én butikk som gjør det (musikkverket) og han sier de får den på dagen. FETT tenker jeg, for er ikke release i englad før 23.

Kommer til butikken idag, har de den? pøh. han kunne ikke engang bestille den for det var feil plateselskap.

SÅ IKKE FAENS SI AT DU FÅR DEN INN DA!

 

blir så inn i helvettes forbanna ass. Hadde jeg visst dette hadde jeg såklart forhåndsbestilt denne slik at jeg hadde fått den asap.

Så nå bestilte jeg den SolarStone plata og Marco V - Combi:nations 2 påcdon

Avventer fortsatt Above and beyond Worldwide, som også er preordera..

 

måtte bare få ut litt sinne!

Og stakan, jeg er totalt enig, det er som oftest bare mechacrap som spilles på utesteder :(

Lenke til kommentar

FREEES:

 

Thank you for ordering a signed copy of Anjunabeats Worldwide. Unfortunately we have encountered a serious manufacturing fault which has resulted in the street release date being pushed back to Oct 30th. We will therefore not be able to ship the pre-ordered copies by Oct 13th as originally intended. As things stand we expect to be able to ship your copy on or around Oct 25th, several days ahead of the new release date.

Lenke til kommentar
Den evige strømmen av R&B/Radio1 musikken som spilles på utesteder. Mister totalt stemningen. Gi meg elektronisk musikk nå!

7045045[/snapback]

Jeg irriterer meg over folk som mener trance osv er musikk.. :ph34r:

 

Jeg irriterer meg og på butikker med dårlig service! BRENN!

7049010[/snapback]

 

musikk'k -en (gr musike (tekhne) '(kunsten til) musene', se muse)

1 (kunsten å sette sammen el. framføre) toner i en estetisk helhet av rytme, melodi og harmoni; tonekunst; komposisjon(er); spill barokkm-, dansem-, folkem-, orgelm-, popm- / undervise i m- / studere m- / høre på, lytte til m- / sette m- til et dikt / norsk m- / klassisk m- / Bartoks m- / sang og m- / med, for full m- med alle instrumenter; av alle krefter / levende m-, se *levende / være, lyde som m- i ørene være, lyde behagelig

2 særl i bf: orkester, korps hornm-, skolem- / der kommer m-en / m-en spilte opp

Lenke til kommentar
musikk'k -en (gr musike (tekhne) '(kunsten til) musene', se muse) 

  1 (kunsten å sette sammen el. framføre) toner i en estetisk helhet av rytme, melodi og harmoni; tonekunst; komposisjon(er); spill barokkm-, dansem-, folkem-, orgelm-, popm- / undervise i m- / studere m- / høre på, lytte til m- / sette m- til et dikt / norsk m- / klassisk m- / Bartoks m- / sang og m- / med, for full m- med alle instrumenter; av alle krefter / levende m-, se *levende / være, lyde som m- i ørene være, lyde behagelig 

  2 særl i bf: orkester, korps hornm-, skolem- / der kommer m-en / m-en spilte opp

7049037[/snapback]

Bryr meg midt bak hva som "karakteriserer" musikk.. I mine ører er det så langt unna musikk som overhodet mulig, kanskje med unntak av metal/heavy metal, altså roping og skriking uten mening.

:ph34r:

Lenke til kommentar

musikk'k -en (gr musike (tekhne) '(kunsten til) musene', se muse) 

  1 (kunsten å sette sammen el. framføre) toner i en estetisk helhet av rytme, melodi og harmoni; tonekunst; komposisjon(er); spill barokkm-, dansem-, folkem-, orgelm-, popm- / undervise i m- / studere m- / høre på, lytte til m- / sette m- til et dikt / norsk m- / klassisk m- / Bartoks m- / sang og m- / med, for full m- med alle instrumenter; av alle krefter / levende m-, se *levende / være, lyde som m- i ørene være, lyde behagelig 

  2 særl i bf: orkester, korps hornm-, skolem- / der kommer m-en / m-en spilte opp

7049037[/snapback]

:ph34r:

Lenke til kommentar
Bryr meg midt bak hva som "karakteriserer" musikk.. I mine ører er det så langt unna musikk som overhodet mulig, kanskje med unntak av metal/heavy metal, altså roping og skriking uten mening.

:ph34r:

7049120[/snapback]

menneske n2 (fra gfris manniska, menneska, jf norr manneskja og mennskr 'menneskelig', besl med mann) zool: den høyest utviklede og tallrikeste arten av pattedyr, Homo sapiens / individ, person; i fl: folk.

 

 

I mine øyne faller ikke du inn i denne kategorien.

Lenke til kommentar
menneske n2 (fra gfris manniska, menneska, jf norr manneskja og mennskr 'menneskelig', besl med mann) zool: den høyest utviklede og tallrikeste arten av pattedyr, Homo sapiens / individ, person; i fl: folk.

 

 

I mine øyne faller ikke du inn i denne kategorien.

7049618[/snapback]

 

:ermm:

 

Fordi jeg ikke liker metal og trance?

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er de som skal si at metal er "skriking uten mening", trance er drit osv... Jeg hører på så og si alt av musikk, det er så og si ingenting jeg ikke han høre på, selv om jeg kanskje er litt mer tilhenger av metal enn andre sjangere.

 

Smaken er som baken. Det finnes ikke dårlig musikk, bare musikk du ikke liker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...