vStyle Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg kan ikke huske å ha snakket spesifikt til deg heller, men du følte deg åpenbart truffet. 8D Nja, du quota da posten min. Så jeg svarer deretter. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Folk som går rundt med headset (gjerne Koss Portapro eller de kjempekule-og-sikkert-jævli-gode Skullcandy-headsettene) på konserter. Inni helsike, hva skal du med et jævla headset der? EDIT: Og har noengang her faktisk gått innpå en youtube-link bak et msn-nick? Endret 13. mai 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er jo bare copy/paste så er ikke all verdens vansklig..: Ja jeg har gjort det.. Har jeg gjort noe galt? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Blir grønn da folk sier at dem/noe ser ut som/ligner på Frankenstein Er det mulig, det er Frankenstein's Monster dem ligner på og ikke Frankenstein Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 t folk som skriver om småting som umulig kan irritere dem grenseløst. At folk skriver retoriske spørsmål i DNFK og tilsynelatende forventer å bli besvart. At DNFK av og til kan virke som en sytetråd. Men dette irriterer meg egentlig ikke grenseløst Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er vel egentlig veldig ofte at det er småting som irriterer grenseløst. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Blir grønn da folk sier at dem/noe ser ut som/ligner på Frankenstein Er det mulig, det er Frankenstein's Monster dem ligner på og ikke Frankenstein Veldig bra poeng! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Blir grønn da folk sier at dem/noe ser ut som/ligner på Frankenstein Er det mulig, det er Frankenstein's Monster dem ligner på og ikke Frankenstein Ja, eller folk som synes Stephen King sine filmer er bra. Han er forfatter, og filmene er basert på bøkene hans. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det som irriterer meg aller mest er vel orddelingsfeil. Tett oppunder det ligger folk som ikke klarer å innse at jeg faktisk er perfekt (Ja, jeg er litt narsisist) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 http://www.nordlys.no/nyheter/article3533588.eceHaha, du vinn! Den der straffa seg, no er det faen meg snø her òg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Små-barns gjenger rundt om i Oslo som mangler respekt for allmenheten. Hilsen gretten sur gammel dame. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Sånne folk går generelt under "fjortis-gangstere", og dem er irriterende bare og se på ja. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dæven. Kjip for de åringene. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Små-barns gjenger rundt om i Oslo som mangler respekt for allmenheten. Hilsen gretten sur gammel dame. Så lær dem litt respekt da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dritvær? Her er det skyfri himmel og sol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg