Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over at jeg ikke sov i hele natt og har tarda døgnrytme

Irriterende meg norske gutter som bruker og utrykk som "slækken, lættis, trada, chille" som om vi levde i ghettoen

DET er irriterende. Har foresten funnet et ord for de som bruker disse ordene, Hvite Negere.

Også blir jeg irritert av de som synes at ordet neger er rasistisk

De kalles whiggere.

 

Og problemet ligger like mye i jenter som i gutter.

Idioter hele gjengen.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
Fordi du er 90-modell selv? hawhaw
HAHAHAHA DU ER SÅ MORSOM! :'DDD

...Nei, jeg finner svært få på min alder særlig tilstedeværende, eller smarte for den del. Men 4 innlegg som generaliserte jenter/kvinner som dumme, irritable vesen hvorav alle 4 var skrevet av folk som var yngre enn 90-modeller? Skal dere generealisere får jeg og lov. Det er lov å si "enkelte jenter" i stedet for "jenter". Jeg har dumme jenter i min klasse òg, men jeg er da for faen ikke like tilbakestående som dem.

Lenke til kommentar
Det er lite som irriterer så mye som syklister som sykler sakte midt i veien! På bildet nedenfor er saken ganske enkel for det er bare å kjøre forbi , men det hender flere ganger i uka at jeg ligger bak en slik på vei til jobb midt i byen . Med motgående trafikk er det umulig å gjøre annet enn å kjøre sakte bak..(bilde)

:!: Så enig med den der.

edit: leif

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Irriterer meg over at jeg ikke sov i hele natt og har tarda døgnrytme

Irriterende meg norske gutter som bruker og utrykk som "slækken, lættis, trada, chille" som om vi levde i ghettoen

DET er irriterende. Har foresten funnet et ord for de som bruker disse ordene, Hvite Negere.

Også blir jeg irritert av de som synes at ordet neger er rasistisk

 

wasd, jeg mener du har misforstått. De guttene du snakker om nå, er vel de "hvite" som lever på for eksempel Oslo's østkant. Det er ikke det at de bruker ordene du nevner over som gjør at det høres ut som ghettoen, de ordene er vel egentlig mer brukt av "pappa-guttene" på oslo vest... Disse Hvite Negere snakker jo hele tiden om respekt, "ærlig, jeg sverger" osv osv... Det er det som er teit, og som irriterer noe så grenseløst. Det høres jo ikke ut som norsk, også med den endingen de legger til når de snakker, så høres det ut som om de er fra utlandet, selv om de er 100% norske...

Lenke til kommentar
HAHAHAHA DU ER SÅ MORSOM! :'DDD

...Nei, jeg finner svært få på min alder særlig tilstedeværende, eller smarte for den del. Men 4 innlegg som generaliserte jenter/kvinner som dumme, irritable vesen hvorav alle 4 var skrevet av folk som var yngre enn 90-modeller? Skal dere generealisere får jeg og lov. Det er lov å si "enkelte jenter" i stedet for "jenter". Jeg har dumme jenter i min klasse òg, men jeg er da for faen ikke like tilbakestående som dem.

 

Tusen takk. ;)

 

Og jeg generaliserte ikke. Jeg kommenterte at det har skjedd ofte, og jenter som har gjort det. Sier ikke at alle jenter er mensenkjærringer som ikke klarer å kontrollere hormonene sine når det kommer til temperatur og åpning/lukning av vinduer.

Lenke til kommentar

Nei egentlig ikke særlig dømmende om hvor folk kommer fra, men mer holdingen. Jeg er fra Tønsberg, og de jeg snakker om er de som hører på negere synge om rastisk politi og rastisk hvite mennesker. Det bli bare feil når de jeg snakker om går rundt og kødder meg seg selv, hvis du skjønner hva jeg mener ;)

også ang. rasisme. Man ser det aldri noen gang den andre veien, at hvite bli diskriminert. Som f.eks engang jeg busserulla kom det en neger opp til meg og skrudde på mobil høytaleren, hoiet og skrek. Da jeg ba han roe seg litt ned bare ropte han " Jævla rasist jeg gjor som jeg vil!" Selvom de er at annet folkeslag, burde de jo ha vanlig folkesikk!

Lenke til kommentar
Tilfreds med døden. Det er då ikkje noko bra det vel. Om du frykter døden gjer du kva du kan for å unngå den. Viss du ikkje fryktar den godtar du det som ein selvfølgelegheit.

 

 

 

 

On-Topic: Kampsystemet i AoC. Skuffa.

 

 

Ja, døden er jo det eneste som er sikkert i livet. Hvorfor gå rundt å være redd for å dø?

Når jeg dør vil jeg hilse den velkommen som en gammel venn, men til det skjer higer jeg ikke akkurat etter å dø.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...