Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som irriterer meg mest om dagen er Regjeringen. Det er så smålig alt de kommer opp med. Spesielt SV....

Men det som er mest utrolig er at VI nordmenn går med på alt. Blir så provosert enkelte ganger.....Hvorfor kan vi ikke stå sammen og lage litt opprør som de gjør andre plasser i Europa. Litt mere "guts" i folket er ønskelig. Ikke bare godta,godta og godta.

Er sikkert flere som sitter med samme følelse av å bli "styrt" av regjeringen.

 

M

Lenke til kommentar
At kjerringer i klassen synes det er kaldt i klasserommet og lukker igjen vinduet når det sitter folk og steinsvetter

 

At kjerringer i klassen synes det er kaldt i klasserommet og lukker igjen vinduet når det sitter folk og steinsvetter

 

At kjerringer i klassen synes det er kaldt i klasserommet og lukker igjen vinduet når det sitter folk og steinsvetter

 

Det er så JÆVLIG plagsomt til tider...!

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at jeg ikke sov i hele natt og har tarda døgnrytme

Irriterende meg norske gutter som bruker og utrykk som "slækken, lættis, trada, chille" som om vi levde i ghettoen

DET er irriterende. Har foresten funnet et ord for de som bruker disse ordene, Hvite Negere.

Også blir jeg irritert av de som synes at ordet neger er rasistisk

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Så at folk som er anderledes skal bli sett ned på(Homser, transer,folk som eter kjøtt og blir sett ned på;p bl.a.)? De som bomber USKYLDIGE folk. (jaja, fanatikere/ekstremister) so, de har fortsatt føttene sine på samme sted som troende.

 

"Gud har gjort mye for oss mennesker, nå er det på tide å la mennesker gi noe tilbake" ja uskyldige mennesker blir sendt til, Det folk kaller "paradis/himmelen" montro?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Hvorfor det? Så at folk som er anderledes skal bli sett ned på(Homser, transer,folk som eter kjøtt og blir sett ned på;p bl.a.)? De som bomber USKYLDIGE folk. (jaja, fanatikere/ekstremister) so, de har fortsatt føttene sine på samme sted som troende.

 

"Gud har gjort mye for oss mennesker, nå er det på tide å la mennesker gi noe tilbake" ja uskyldige mennesker blir sendt til, Det folk kaller "paradis/himmelen" montro?

 

Nå tenker jo ikke majoriteten slik. Selv skulle jeg kanskje ønske jeg trodde på noe slikt, siden da ville jeg vært mer tilfreds med døden.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Irriterer meg over at jeg ikke sov i hele natt og har tarda døgnrytme

Irriterende meg norske gutter som bruker og utrykk som "slækken, lættis, trada, chille" som om vi levde i ghettoen

DET er irriterende. Har foresten funnet et ord for de som bruker disse ordene, Hvite Negere.

Også blir jeg irritert av de som synes at ordet neger er rasistisk

 

Imponerende resonnement. Men nei, en vri av ordet "retarded" trenger nødvendigvis ikke å ha opphav i ghettoen (hvor får du den idèen fra?). Og hvite niggere (whiggers) eller den flotte vrien din som er hvite negere må være den dummeste koblingen jeg har sett på en god stund. Ulike språkvarianter og slang har alltid eksistert, at noen kommer med håpløse koblinger og er skuffet over at "flotte ekte norske gutter" bruker slike varianter irriterer meg.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...