Underpants Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Eg har rømt fra pollensesongen, eg. Gran Canaria! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Irriterer meg at visse har råd til og drive sydensport ! Reiser en eller flere ganger i året til varme strøk Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Folk som skriver 'komf', 'komfirmasjon', 'komfirmant' osv. De som er gamle nok til å konfirmeres må da vite at det heter ikke KOMFIRMASJON. Edit: Enda verre er det når de sier det! Argh. Endret 11. mai 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Storm ute, kaldt inne. Støtter tommyeggen på de komf-greiane, eg hatar det. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Legitimasjon - Legimitasjon hater denne feilen Ellers så hater jeg doble konsonant uttaleser på ord som ikke har det. Peter og petter er to forskjellige. Banan heter banan og da kan ikke folk gå rundt å kalle det for baNNan. Skrivefeil kan man ikke bry seg om da det er lett å trykke feil men når ordet er helt feil som Hvem bil osv så ser det litt rart ut. Endret 11. mai 2008 av War Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Burde kanskje ta en titt på deg selv før du kritiserer andre. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Kritiserer jeg noen? Som skrevet over så er skrivefeil en ting men når man snakker så kan man i alle fall uttale det rett. Jeg vet at jeg har mange skrivefeil men jeg kan vel fortsatt la meg irritere over de få jeg vet om? Potetgull uttaler mange som potetkull , man gjør den stemte G om til ustemt K for å kunne uttale ord lettere. Samme gjelder Konfirmasjon - Komfirmasjon Kronprins - Kromprins Det kalles assimilasjon og har ingen ting med at man er 14 år å gjøre. Endret 11. mai 2008 av War Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 uttaleser :!: Må si jeg irriterer meg mye mer over skrivefeil enn hvordan folk sier forskjellige ord. Noen folk har dialekt som gjør at ord uttales litt annerledes Lenke til kommentar
War Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Vel det er i uttalelser assimilasjon finnes, når man skriver kan man ikke jukse slik. L_C, uansett dialekt så kan ikke kronprins bli kromprins og konfirmasjon bli komfirmasjon. Han mener baNNan Vs banan Endret 11. mai 2008 av War Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 L_C, uansett dialekt så kan ikke kronprins bli kromprins og konfirmasjon bli komfirmasjon. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kromprins og komfirmasjon dreier seg om folk som har hørt ett ord, men ikke sett hvordan det skrives. Misforståelser dreier seg langt derifra om dumskap eller latskap. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Altså, jeg er med på den kronprins - kromprins greia deres, men jeg for min del sier "komfirmasjon", og jeg vet godt hvordan det skrives. oO Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvorfor? O.o I dag irriterer jeg meg over at vaskemaskinen lekker, for n'te gang. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fordi det bare er sånn. Eller.no. Og for å være litt ontopic, så irriterer det meg at min mor forlanger at vinduet skal være åpent når man røyker, uansett hvor kaldt det er. *snøft* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dårlig vær er irriterende i dag... da blir det lite oppmøte på hundetreff.. regner md Zaroos ikke kan komme heller siden det er konf i dag? Jeg kommer dersom Felix er hjem Diesel skal på fjelltur i grisværet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvorfor? O.o I dag irriterer jeg meg over at vaskemaskinen lekker, for n'te gang. Bytt/tøm filteret. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 At jeg ikke kan skrive et eneste innlegg her inne. Fordi det er en 100++ kjentfolk her inne, som begrenser det. Faens drittforum. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er det noe spes du vil skrive om da, siden du ikke liker at kjentfolket leser det ? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tråder jeg gladelig kunne svart på. Ting jeg trenger hjelp til. Nei, det kan jeg ikke. Fordi jeg kjenner for mye folk her inne. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Skriv anonymt el lag deg en ny bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg