Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som generaliserer såpass mye som den uvitende personen over posten min og Sondre irriterer meg. Selvfølgelig har alle rett til å ha sin egen mening, men jeg må si at det er sikkert kjekt å bo i deres lille verden ;)

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Hedning som jeg er dro jeg ikke i kirka da mitt søskenbarn ble konfirmert sist helg. Ingen som hadde noe imot det så lenge jeg møtte opp til middagen klokka 3 :)

Dårlig vær er irriterende i dag... da blir det lite oppmøte på hundetreff.. regner md Zaroos ikke kan komme heller siden det er konf i dag?

Lenke til kommentar

Den helsikkes pollenalergien, svarte ta så lei jeg blir. Heldigvis holder jeg på å vokse det av meg, så jeg håper at jeg er helt kvitt det om et par år.

Rekorden i går var 8 nys på rad, skal se om jeg klarer å matche den i dag også, har fem på rad hittil.

Lenke til kommentar

Tabeletter nei, kun for pingler det. :D Jeg har faktisk merket på meg selv at jeg nyser enda mer hvis jeg først begynner å ta tabelettene og glememr å ta en dag for eksempel. Jeg nyser kun når jeg snyter meg også, så jeg klarer å la være å ta tabelettene. Håper jeg blir kvitt driten snart. I fjor brukte jeg 5 tabeletter på hele sommersesongen, tok kun tabeletten når det ble skikkelig ille.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...