Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det ser ut at noen prøver å hinte til at kvinner er farlige i trafikken fordi de følger ikke helt med, men hvis vi skal generalisere så syntes jeg at det er ikke særlig bedre at menn driter i trafikkreglene med vilje og kjører svin.

 

Eller prøver dere bare å irritere L_C?

 

For the record: jeg er mann selv...

 

Edit: Bare for å så kommentere det med å senke farten, så er det kun nødvendig hvis det er skilt, politi/ambulanse osv, blind kryss/sving osv eller dårlige værforhold som kjøretøyet er ikke tilpasset til. Du skal følge det som skjer rundt deg med korte blikk, men å senke farten uten grunn er unødvendig.

Endret av camxer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen kvinner burde i alle fall takket ja til rundkjøringskurset det ble sendt ut invitasjoner til :hrm:

 

I stavanger hadde de helt syko regler i rundkjøringer. Folk blinka seg bare inn i rundkjøringa (blink til venstre) men aldri ut. Der jeg bor blinker folk flest seg ut , men finnes jo svin som ikke gjør det også. Det mest irriterende er folk som skal ut første til høyre, og som ikke benytter blinklys. Da vet man jo ikke om de skal til høyre eller rett frem, og man må stoppe unødvendig. Da banner jeg som en gammel sjømann

Lenke til kommentar

Irriterer meg over idioten som kjørte i 20-30 km/h gjennom rundkjøringene på Byåsveien. Dette er rundkjøringer folk vanligvis kjører 60-70 km/h igjennom. :@

 

Irriterer meg også over stasjonære PCer.

  • For det første er tastelengden på tastaturet alt for langt.
  • For det andre bråker tastaturet alt for mye
  • For det tredje må jeg sitte i en ubehaglig stol i motsettning til sofen/godstolen
  • For det fjerde kan jeg ikke se på TV samtidig som jeg surfer.
  • For det femte må jeg bruke mus.

Lenke til kommentar
Når vi er inne på ordet "dude", så irriterer det meg sinnsykt når folk bruker det i dagligtale. Det høres jo helt idiotisk ut og får personen til å fremstå som dummere enn det som faktisk er tilfellet.

Noen som har sett på Step by Step? :)

 

Har sett det før ja, men var ikke det jeg siktet til. :) Tenkte på folk i dagliglivet som bruker ordet hyppig, høres jo helt idiotisk ut.

Lenke til kommentar
Ja :D

Cody, er det ikke?

"ørh, dude!" Han får det til å passe i dagligtale :)

Vel, det passer pga all falskheten.

 

Har sett det før ja, men var ikke det jeg siktet til. :) Tenkte på folk i dagliglivet som bruker ordet hyppig, høres jo helt idiotisk ut.

Vil tro at mange får det derifra, at han får det til å passe inn i setninger dermed vil folk kopiere dårlige amerikansje serier.

Lenke til kommentar

Faen, nå sitter han jeg deler hybel med og ler som en gris. Han har døra si åpen sånn at jeg kan høre den teite puste latteren hans...

Faen asså, er det noe gæli med han eller? :ermm:

 

Edit: Han klarer ikke å le skikkelig, han driver bare å stønner høyt i forsøk på le. skikkelig plagsomt...

 

:glare:

Endret av zyfah
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...