Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du hva som irriterer så grenseløst?

 

Kristin Halvorsen.

Jeg blir så lei meg hver gang jeg hører finansministeren oppne munnen. Også litt redd! Hvorfor blir jeg redd? Jeg blir rystet over henne faktisk kunnskaps-og fakta nivå.

 

Finansministeren vår sier hun vil ta alle "rikinger" ved å stikke kjepper i hjulene med nye skattebestemmelser.

 

Hvis Kristin Halvorsen vil ta folk som tar ut store gevinster på kapital, må hun først vite hva totalkapitalrentabilitet er, og betyr i praksis. Kristin Halvorsen sier hun vil gi de rike 1000 000,- i skatteøkning. Hvor mye blir det i prosent?

Lenke til kommentar
Folk som peller buse på t-banen og studerer de etterpå og meg som ikke tør å si ifra i frykt for at de skal kaste busene de har på fingeren på meg som hevn *mareritt*

7043682[/snapback]

Uææææ :cry:

 

Jeg hater religion generelt. Jeg har ingen problemer med hva folk tror, for all del, men jeg HAR et problem med at de som tror noe, MÅ presse det på oss andre! Eventuelt drepe oss, som muslimene gjør.

Lenke til kommentar
Jeg hater religion generelt. Jeg har ingen problemer med hva folk tror, for all del, men jeg HAR et problem med at de som tror noe, MÅ presse det på oss andre! Eventuelt drepe oss, som muslimene gjør.

7044117[/snapback]

Haha, muslimene er rene lettvekterne i forhold til "oss" kristne.
Lenke til kommentar
Folk som peller buse på t-banen og studerer de etterpå og meg som ikke tør å si ifra i frykt for at de skal kaste busene de har på fingeren på meg som hevn *mareritt*

7043682[/snapback]

Uææææ :cry:

 

Jeg hater religion generelt. Jeg har ingen problemer med hva folk tror, for all del, men jeg HAR et problem med at de som tror noe, MÅ presse det på oss andre! Eventuelt drepe oss, som muslimene gjør.

7044117[/snapback]

Du minnet meg på to gode irritasjonsmomenter; fordommer og ignoranse.

Lenke til kommentar
Folk som peller buse på t-banen og studerer de etterpå og meg som ikke tør å si ifra i frykt for at de skal kaste busene de har på fingeren på meg som hevn *mareritt*

7043682[/snapback]

Uææææ :cry:

 

Jeg hater religion generelt. Jeg har ingen problemer med hva folk tror, for all del, men jeg HAR et problem med at de som tror noe, MÅ presse det på oss andre! Eventuelt drepe oss, som muslimene gjør.

7044117[/snapback]

Det som irriterer meg er generalisering! Hint hint...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...