TeggY Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Irriterer meg så grenseløst at jeg og Zeromac bor så langt unna hveradre. Jeg har så _jævlig_ lyst til å møte han en gang! 7033255[/snapback] Hw-lan? Maybe next time? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Folk som har rett i diskusjoner, UANSETT! Endret 9. oktober 2006 av b0berg Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Irriterer meg så grenseløst at jeg og Zeromac bor så langt unna hveradre. Jeg har så _jævlig_ lyst til å møte han en gang! 7033255[/snapback] Du slo på Gaydaren før du skrev innlegget? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Folk som har rett i diskusjoner, UANSETT! 7037193[/snapback] Folk som hele tiden har rett, eller folk som har argumenter som er bedre enn dine? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Irriterer meg så grenseløst at jeg og Zeromac bor så langt unna hveradre. Jeg har så _jævlig_ lyst til å møte han en gang! 7033255[/snapback] Du slo på Gaydaren før du skrev innlegget? 7037200[/snapback] Gaydaren? Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Gay = Homo Radar = Peiler av noe slag You do the math. ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fordomsfulle mennesker. Ekstremt overbeskyttsomme foreldre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Folk som har rett i diskusjoner, UANSETT! 7037193[/snapback] Folk som hele tiden har rett, eller folk som har argumenter som er bedre enn dine? 7037539[/snapback] Det ser ut som han sier at han ikke liker folk som er enig med seg selv, og føler at sine egne argumenter er bedre enn motstanderens. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) folk som prøver å gi hint isteden for å si ting rett ut. hater å for eksempel stå i dusjen, så banker noen på og sier at det haster. javel, noe haster. forteller du meg det for morroskyld? kan de ikke da bare si at jeg skal skyndte meg ut av badet isteden for å fortelle hint?! Endret 10. oktober 2006 av Spazz Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ting som irriterer meg: Religiøse fundamentalister, politikere, trege bilister og at jeg må signere for at "pakken er mottatt" på posten, før jeg har mottatt pakken. I den rekkefølgen. Og bananfluer og musa i taket. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 at vista ikke lar meg kjøre 1280x1024@85! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Folk som har mobil, men ALDRI tar den. Når man kjøper en mobiltelefon og deler ut nummeret sitt til folk bør man gjøre seg litt flid for å være tilgjengelig. Lenke til kommentar
chris Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vet du hva som irriterer så grenseløst? Kristin Halvorsen. Jeg blir så lei meg hver gang jeg hører finansministeren oppne munnen. Også litt redd! Hvorfor blir jeg redd? Jeg blir rystet over henne faktisk kunnskaps-og fakta nivå. Finansministeren vår sier hun vil ta alle "rikinger" ved å stikke kjepper i hjulene med nye skattebestemmelser. Hvis Kristin Halvorsen vil ta folk som tar ut store gevinster på kapital, må hun først vite hva totalkapitalrentabilitet er, og betyr i praksis. Kristin Halvorsen sier hun vil gi de rike 1000 000,- i skatteøkning. Hvor mye blir det i prosent? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 en mill i skatteøkning? YIKES! Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fjortiss jenter generelt! At jeg må sykle 4 km for å komme meg på skolen 08:05 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Folk som peller buse på t-banen og studerer de etterpå og meg som ikke tør å si ifra i frykt for at de skal kaste busene de har på fingeren på meg som hevn *mareritt* Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Folk som peller buse på t-banen og studerer de etterpå og meg som ikke tør å si ifra i frykt for at de skal kaste busene de har på fingeren på meg som hevn *mareritt* 7043682[/snapback] Uææææ Jeg hater religion generelt. Jeg har ingen problemer med hva folk tror, for all del, men jeg HAR et problem med at de som tror noe, MÅ presse det på oss andre! Eventuelt drepe oss, som muslimene gjør. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg hater religion generelt. Jeg har ingen problemer med hva folk tror, for all del, men jeg HAR et problem med at de som tror noe, MÅ presse det på oss andre! Eventuelt drepe oss, som muslimene gjør. 7044117[/snapback] Haha, muslimene er rene lettvekterne i forhold til "oss" kristne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Folk som peller buse på t-banen og studerer de etterpå og meg som ikke tør å si ifra i frykt for at de skal kaste busene de har på fingeren på meg som hevn *mareritt* 7043682[/snapback] Uææææ Jeg hater religion generelt. Jeg har ingen problemer med hva folk tror, for all del, men jeg HAR et problem med at de som tror noe, MÅ presse det på oss andre! Eventuelt drepe oss, som muslimene gjør. 7044117[/snapback] Du minnet meg på to gode irritasjonsmomenter; fordommer og ignoranse. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Folk som peller buse på t-banen og studerer de etterpå og meg som ikke tør å si ifra i frykt for at de skal kaste busene de har på fingeren på meg som hevn *mareritt* 7043682[/snapback] Uææææ Jeg hater religion generelt. Jeg har ingen problemer med hva folk tror, for all del, men jeg HAR et problem med at de som tror noe, MÅ presse det på oss andre! Eventuelt drepe oss, som muslimene gjør. 7044117[/snapback] Det som irriterer meg er generalisering! Hint hint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg