Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mamma har gjort den udelikate løsningen da:

Søppelkassa i skapet og matavfall i en boks på kjøkkenbenken... Rent ekkelt.

 

Kvalmt. Vi har det i skapet vi, i SØPLEKASSER. Det er der det hører hjemme. Hva for ei syk, syk dame har søppelet på kjøkkenbenken???

 

Noe som gjør meg utrolig irritert er alle de stygge emo-faenene som henger rundt om kring i byen min. De skriker og stinker og sikkert 75% av dem er feite. Det er en liten ting som virkelig ødelegger dagene mine.

 

En annen ting som virkelig irriterer lille aggresive meg er at en gutt kyssa dama mi, og jeg får ikke gjort noe med det(ettersom venninnene til dama mi nekta meg det, i påskudd at det ville skape "2. verdenskrig". At de ikke har forstått at det er over 60 år siden den var over, stiller jeg meg uforstående til). Gutten er forøvrig stygg som juling, er høy og tynn, og har ingen digre venner til å backe han opp. Det skal bli meg en stor glede å grisebanke han hvis han så mye som nærmer ser henne igjen.

 

EDIT: Jeg er egentlig ikke så negativ, men tråden handler om ting som irriterer oss, og de to tingene irriterer meg VELDIG!!!!!1111!!

PS. legg merke til overdrivings-skillsene mine(^_^)

Endret av conflict
Lenke til kommentar
At mennesker uten grunnleggende engelskkunnskaper har fått jobb som oversettere:

Jeg mener å ha hørt at det er datamaskiner som gjør dette, hvis det da er to ord som høres like ut, så bommer denne maskinen :p

Men dette er bare noe jeg har hørt, da. Hvis det er mennesker som oversetter slik, så burde dem såklart få sparken.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at den *** Pcen til kameraten min selvfølgelig måtte ryke når jeg renset den for støv osv..

 

ALDRi røre andre sine PCer igjen!!

 

Ahh kjipt. Ble selv alltid sur når en eller annen pc knakk sammen når jeg kjørte windows update eller lasta ned AVG antivirus.

..Det værste er at han til tider er SÅÅ sær og ha med å gjøre at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg..

Den tok kvelden mens du fjerna støv? Mao. du lot den stå på mens du rota rundt inni den?

Nei, den sto ikke på og strømkabelen var ute og reststrømmen var tatt.

 

Mamma har gjort den udelikate løsningen da:

Søppelkassa i skapet og matavfall i en boks på kjøkkenbenken... Rent ekkelt.

Ikke så ille med matavfall på benken. Kommer mye an på hvor ofte den tømmes. Her er det hver dag.

Mamma har gjort den udelikate løsningen da:

Søppelkassa i skapet og matavfall i en boks på kjøkkenbenken... Rent ekkelt.

 

Kvalmt. Vi har det i skapet vi, i SØPLEKASSER. Det er der det hører hjemme. Hva for ei syk, syk dame har søppelet på kjøkkenbenken???

 

Noe som gjør meg utrolig irritert er alle de stygge emo-faenene som henger rundt om kring i byen min. De skriker og stinker og sikkert 75% av dem er feite. Det er en liten ting som virkelig ødelegger dagene mine.

 

EDIT: Jeg er egentlig ikke så negativ, men tråden handler om ting som irriterer oss, og de to tingene irriterer meg VELDIG!!!!!1111!!

PS. legg merke til overdrivings-skillsene mine(^_^)

Det med feite emoer er jeg enig i. De fleste er faktisk ganske feite, ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen og går med Koss Porta Pro :roll:

De er såå deppa vøtt.. svart sminke, negler og fine små kutt under armen.. :roll:

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Det er lite som irriterer så mye som syklister som sykler sakte midt i veien! På bildet nedenfor er saken ganske enkel for det er bare å kjøre forbi , men det hender flere ganger i uka at jeg ligger bak en slik på vei til jobb midt i byen . Med motgående trafikk er det umulig å gjøre annet enn å kjøre sakte bak..

post-90636-1210315863_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Yepp, det er akkurat det som er så mektig irriterende. De "kule" syklistene nekter å kjøre på sykkelstien, og risikerer sitt eget liv med å sykle midt i veien.

 

Det skaper mektig irritasjon for alle bilene som kjører forbi, som må sakke ned farten og vente til det er god nok sikt fremover til å kunne kjøre forbi. Hvis han hadde sykla på sykkelstien hadde han kansje måttet passe seg for bilene på overgangsfeltene som dukker opp med ca 3km mellomrom, og kanskje måtte han også syklet forbi den ene dama med barnevogn som er å se langs veien, men wtf! Jeg får lyst til å meie de rett ned. Hyler og banner inni bilen, og klarer akkurat å la være å tute og rekke finger. .

 

:blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...