kloningen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Mamma har gjort den udelikate løsningen da: Søppelkassa i skapet og matavfall i en boks på kjøkkenbenken... Rent ekkelt. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Må ærlig si at jeg aldri har skjønt hvorfor folk quoter posten rett ovenfor. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er så uendelig enig i det der at du aner ikke. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hvis det er en liten luring som klarer å smette imellom mens du skriver? Endret 8. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vel, man kan jo alltids redigere. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Mamma har gjort den udelikate løsningen da:Søppelkassa i skapet og matavfall i en boks på kjøkkenbenken... Rent ekkelt. Kvalmt. Vi har det i skapet vi, i SØPLEKASSER. Det er der det hører hjemme. Hva for ei syk, syk dame har søppelet på kjøkkenbenken??? Noe som gjør meg utrolig irritert er alle de stygge emo-faenene som henger rundt om kring i byen min. De skriker og stinker og sikkert 75% av dem er feite. Det er en liten ting som virkelig ødelegger dagene mine. En annen ting som virkelig irriterer lille aggresive meg er at en gutt kyssa dama mi, og jeg får ikke gjort noe med det(ettersom venninnene til dama mi nekta meg det, i påskudd at det ville skape "2. verdenskrig". At de ikke har forstått at det er over 60 år siden den var over, stiller jeg meg uforstående til). Gutten er forøvrig stygg som juling, er høy og tynn, og har ingen digre venner til å backe han opp. Det skal bli meg en stor glede å grisebanke han hvis han så mye som nærmer ser henne igjen. EDIT: Jeg er egentlig ikke så negativ, men tråden handler om ting som irriterer oss, og de to tingene irriterer meg VELDIG!!!!!1111!! PS. legg merke til overdrivings-skillsene mine(^_^) Endret 8. mai 2008 av conflict Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Var det en random fyr som ikke viste at hun hadde type som kyssa henne?? Isåfall er det kanskje DAMA DI du bør denge Dersom dama kyssa tilbake så er det vel hun du bør kjefte på, ikke han. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ja, ditch the bitch... lol Neida, men ta en prat med henne Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 At absolutt alle, da mener jeg alle band skal pepre t skjortene med pentagramer og opp-ned kors. Så bang, da kan jeg ikke kjøpre de t skjortene jeg hadde tenkt og kjøpre pga foreldrene mine er så overdrevent kristne Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Så kjøp de med pentagrammer med enkelt hode (en spiss opp), ifølge kristendommen så skal det pentagrammet beskytte mot fanden selv. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 At mennesker uten grunnleggende engelskkunnskaper har fått jobb som oversettere: Switcha innom skorpionkongen på viasat4: "You swatted them like flies, you are invincible!" "Du drepte them som fluer, du er usynlig!" Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Aaaah, ja. Sier jo litt om kompetansen^^ Når vi på emnet med kristendom og "satanistiske t-skjorter" så dreit jeg meg ut litt på konf leir. Gikk i T-skjorta med ett kors oppned som gjennom-borrer en hodeskalle. (Dette merket jeg da senere) XD Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg også brukte oppned kors;p brukte den på siste dagen. Skulle sett fjeset til presten. haha. morsomt anyway.. irriterer meg over at jeg aldri klarer å være våken når jeg skal Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 At mennesker uten grunnleggende engelskkunnskaper har fått jobb som oversettere: Jeg mener å ha hørt at det er datamaskiner som gjør dette, hvis det da er to ord som høres like ut, så bommer denne maskinen Men dette er bare noe jeg har hørt, da. Hvis det er mennesker som oversetter slik, så burde dem såklart få sparken. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Irriterer meg over at den *** Pcen til kameraten min selvfølgelig måtte ryke når jeg renset den for støv osv.. ALDRi røre andre sine PCer igjen!! Ahh kjipt. Ble selv alltid sur når en eller annen pc knakk sammen når jeg kjørte windows update eller lasta ned AVG antivirus. ..Det værste er at han til tider er SÅÅ sær og ha med å gjøre at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Den tok kvelden mens du fjerna støv? Mao. du lot den stå på mens du rota rundt inni den? Nei, den sto ikke på og strømkabelen var ute og reststrømmen var tatt. Mamma har gjort den udelikate løsningen da:Søppelkassa i skapet og matavfall i en boks på kjøkkenbenken... Rent ekkelt. Ikke så ille med matavfall på benken. Kommer mye an på hvor ofte den tømmes. Her er det hver dag. Mamma har gjort den udelikate løsningen da:Søppelkassa i skapet og matavfall i en boks på kjøkkenbenken... Rent ekkelt. Kvalmt. Vi har det i skapet vi, i SØPLEKASSER. Det er der det hører hjemme. Hva for ei syk, syk dame har søppelet på kjøkkenbenken??? Noe som gjør meg utrolig irritert er alle de stygge emo-faenene som henger rundt om kring i byen min. De skriker og stinker og sikkert 75% av dem er feite. Det er en liten ting som virkelig ødelegger dagene mine. EDIT: Jeg er egentlig ikke så negativ, men tråden handler om ting som irriterer oss, og de to tingene irriterer meg VELDIG!!!!!1111!! PS. legg merke til overdrivings-skillsene mine(^_^) Det med feite emoer er jeg enig i. De fleste er faktisk ganske feite, ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen og går med Koss Porta Pro De er såå deppa vøtt.. svart sminke, negler og fine små kutt under armen.. Endret 8. mai 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Dobbeltpost Endret 8. mai 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 At bilde som jeg la ut på "recent pic" tråden ble slettet. Hvorfor det!? Trynet var jo synlig. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er lite som irriterer så mye som syklister som sykler sakte midt i veien! På bildet nedenfor er saken ganske enkel for det er bare å kjøre forbi , men det hender flere ganger i uka at jeg ligger bak en slik på vei til jobb midt i byen . Med motgående trafikk er det umulig å gjøre annet enn å kjøre sakte bak.. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er jo ein sykkelsti rett att med vegen ser eg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Yepp, det er akkurat det som er så mektig irriterende. De "kule" syklistene nekter å kjøre på sykkelstien, og risikerer sitt eget liv med å sykle midt i veien. Det skaper mektig irritasjon for alle bilene som kjører forbi, som må sakke ned farten og vente til det er god nok sikt fremover til å kunne kjøre forbi. Hvis han hadde sykla på sykkelstien hadde han kansje måttet passe seg for bilene på overgangsfeltene som dukker opp med ca 3km mellomrom, og kanskje måtte han også syklet forbi den ene dama med barnevogn som er å se langs veien, men wtf! Jeg får lyst til å meie de rett ned. Hyler og banner inni bilen, og klarer akkurat å la være å tute og rekke finger. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg