Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mattetentamen i morgon.

Ieeek! Samme her, og jeg har på en måte ikke øvd :(

Det har på ein måte ikkje eg heller. Eg har sett litt på ein eksempeloppgåve som vi fekk på skulen, men anna enn det har eg ikkje øvd. I tillegg får vi oppgåver i frå boka frå i fjor, og i fjor hadde eg ein anna type matte, og hadde difor ikkje den boka. Det blir mykje ukjent stoff, og eg burde forberedet meg betre.
Lenke til kommentar

Sesjon i morra.. = Enda mer fravær.. :hrm:

Har 35 timer hittil i år.. Skjønner ikke hvor alle kommer fra, men de har sneket seg inn p.g.a. kjøretimer, hjemreiser og litt sykdom..

I morra går nok hele dagen så går det en hel dag til bykjøringa (må til Tromsø 10-12 mil unna) og noe til "kart kjøring" og så oppkjøringa..

Blir fint jeg som skal søke lærlingplass neste år..

Lenke til kommentar

Du får vel godskrevet en del timer grunnet oppkjøring? Det gjorde i alle fall jeg, lærerne skrev ikke fravær når jeg viste lappen med når jeg skulle ha time. Dessuten spurte de på intervjuet hvorfor jeg hadde en del enkelttimesfravær, og jeg begrunnet det bare med oppkjøring. Tror de fleste er klar over at ditt årskull tar oppkjøring.

Lenke til kommentar

Jeg skal fortelle dere en SKIKKELIG irriterende ting jeg!

Åltså. Jeg bor sammen med Muttern og stefaren min. Og stefaren min insisterer på at vi skal ha lokk på søppledunken som står inne i SKAPET fordi det ikke skal lukte. Men i tilleg skal han ha ett par melkekartonger uten topp og melk i på benken sånn at vi kan kaste ting som f.eks kaffe filtere og annet matrester... ER DET VIRKELIG MULIG?

 

Logikk: 0%

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...