Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, så teite dem er. Flott kamera du har, forresten ... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ja, så teite dem er. Flott kamera du har, forresten ... Er det bare meg som ikke helt skjønner om deler eller hele av innlegget var ment sarkastisk eller ikke? edit: snakker altså ikke om eplefeets fjes Endret 6. mai 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Er nok ikke bare deg gutten. ;o At det det kan gå to veier når man holder på med noe. Endret 6. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er nok sarkastisk. Det er begrenset hvilken interesse han har for andres hobby, men det faller ham ikke inn at muligens andre har en like begrenset interesse for hans? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 At en i parallellklassen min har lagt ut bilder av meg og den ekle eksen min fra LEIRSKOLEN for sånn 7 år siden ut på facebook! So what? Det er sju år siden? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva har det å si om det er 7 år siden? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Long time ago, og hvis det er leirskolen så er jo han vel.. en del annerledes idag? Jeg var som en bolle på den tida, men bryr meg ikke lenger. Fordi det er såpass lenge siden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det har da absolutt ingen ting å si hvor lenge det er siden. Det er uansett bilder av han ute på nett... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 TineMelk. Hvorfor i svarteste må det hete det?! Det er jo bare helt vanlig melk ffs!! Skulle tro at det ikke holdt å ha logoen sin på den fordømte melka. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 TineMelk. Hvorfor i svarteste må det hete det?! Det er jo bare helt vanlig melk ffs!! Skulle tro at det ikke holdt å ha logoen sin på den fordømte melka. Viss det er so forferdeleg kan du vel la vere å kjøpe den. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) TineMelk er jo en merkevare. Og det finnes jo flere typer melk. Eller, i alle fall Q-melk. Eller noe. At det er 54 søkere på media ved midtbyskolene i trondheim og kun 30 plasser irriterer meg. Nesten halvparten får avslag. Wææ. Endret 7. mai 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Folk som ikke gidder å bidra på adm oppdragene vi har eller perodisk kontroll på div kjøretøy. At vi ikke har lastebil i staben når vi har gått på sivilt kurs i 4 uker for å få lastebillappen. tiltaksløse folk Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 At nettbanken er nede. At jeg ikke får perm igjen før jeg dimmer. At norsk fauna river meg i stykker under framrykking. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hahaha, rapporterte det som "drug use", så slettet facebook det Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Det holder vel bare å be kompisen din fjerne det ? Det er faktisk ikke lov å legge ut bilder mot din egen vilje Endret 7. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er liksom for å drite meg ut da, så da fjerner man det ikke med det første.. Men skal se om jeg finner noe å ta igjen med (fjortissfakter, jeg vet) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 At jeg sitter på Rena leir å KJEDER MEG SOM FAEN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg