Baba2 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 At Chelsea vant over Newcastle idag Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) At jeg nesten ikke har timer på timelista (som skal leveres innen 1 time). Prøver og tentamener, og i tillegg fikk "klienten" lungebetennelse er noen av grunnene til så få timer. Fakk, nå som jeg trenger penger og Endret 5. mai 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Irriterer meg over at eg har lopper som driv og hoppar rundt og bit meg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da er det på tide å vaske rommet og pusse tenna, selv om du synes det er kjedelig ! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da er det på tide å vaske rommet og pusse tenna, selv om du synes det er kjedelig ! Er vel det ja Lenke til kommentar
Teig Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 At jeg ikke fikk meg selv til å dra på Kamelot 1 mai... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) lopper? Nice Endret 5. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 lopper? Nice Fann ut at det var best å fortelje mor mi om kløinga sidan det ikkje har vorte noko betre. Konklusjonen var lopper, sidan kattane snik seg opp i senga mi når eg ikkje er der. Frå no av skal døra til rommet vere lukka heile tida Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 At jeg ikke vet om skolen begynner nå (kl 8) eller 10.30... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noe som irriterer meg som et helvette er at moren min sa forige uke at vi skulle kjøpe og hente PCen på tirsdag, (idag) men så skulle broren min på en fotball kamp som han fikk beskjed om igår og da hadde hun ikke tid til å hente og betale for den. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når man først snakker om fotball.. Fotball generelt irriterer meg. At det er så innmari "populært"!! "ALLE" elsker fotball. Og jeg hater år folk spør: "Så du den kampen eller? For et mål x scora!" Jeg har da ikke peiling på hvem det er..! Er sikker på at hvis dem hadde brukt like stor energi på skole som den fotballen hadde de fått 6 i alle fag.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, så teite dem er. Flott kamera du har, forresten ... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 At en i parallellklassen min har lagt ut bilder av meg og den ekle eksen min fra LEIRSKOLEN for sånn 7 år siden ut på facebook! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hmm, kan man ikke anmelde folk elns hvis man publiserer bilder av en person uten ens samtykke? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du kan iallefall få bildet fjernet, og evt fjernet tags av deg. Sistnevnte kan du fikse selv uten noe hazzle. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Folk som tror det er smart å spille av sin egen musikksmak høyt i klasserommet (har høytalere på veggen). Snakk om idioti og ikke minst godtro om at "alle" liker musikken din og du er best i verden. Blir heller ikke veldig bedre når det spilles høyt. Endret 6. mai 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Blir JÆVLA irritert over Naturfag-læraren min til tider. Eg skulle forklare om korleis Nordlys oppstår. Så hadde eg feil på ein LITEN detalj, og så berre sa han NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI mens eg prøvde å forklare han det. Snakk om å høyre på eleven.. Hater folk som syter over små, simple ting. Og så skal dei alltid vere perfekte ovanfor andre. Beklager, måtte berre få ut frustrasjonen min.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hater folk som syter over små, simple ting. Og så skal dei alltid vere perfekte ovanfor andre. Jeg hater også disse tendensene, men jeg må ærlig innrømme at jeg er slik fra tid til annen. Ellers så iriterer folk som snakker bak ryggen min meg ganske mye. Spesielt de som blir overhørt og ikke har guts til å stå for det dem nettop har lagt ut om når man kommer spaserende rundt hjørnet med et lurt smil. Folk må da tørre å stå for sine meninger!. Evt. de som uttaler seg uten å vite hva/hvem de prater om (har faktisk opplevd å stå rett utenfor en bolig der det ble pratet om at jeg skulle fått så mye pryl at jeg ikke kunne gå uten at de som satt inne viste hvem jeg var). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg