Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer meg som et helvette er at moren min sa forige uke at vi skulle kjøpe og hente PCen på tirsdag, (idag) men så skulle broren min på en fotball kamp som han fikk beskjed om igår og da hadde hun ikke tid til å hente og betale for den. :(

Lenke til kommentar

Når man først snakker om fotball..

 

Fotball generelt irriterer meg. At det er så innmari "populært"!! "ALLE" elsker fotball. Og jeg hater år folk spør: "Så du den kampen eller? For et mål x scora!" Jeg har da ikke peiling på hvem det er..!

 

Er sikker på at hvis dem hadde brukt like stor energi på skole som den fotballen hadde de fått 6 i alle fag..

Lenke til kommentar

Folk som tror det er smart å spille av sin egen musikksmak høyt i klasserommet (har høytalere på veggen). Snakk om idioti og ikke minst godtro om at "alle" liker musikken din og du er best i verden.

 

Blir heller ikke veldig bedre når det spilles høyt.

Endret av Centuss
Lenke til kommentar

Blir JÆVLA irritert over Naturfag-læraren min til tider.

 

Eg skulle forklare om korleis Nordlys oppstår. Så hadde eg feil på ein LITEN detalj, og så berre sa han NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI mens eg prøvde å forklare han det. Snakk om å høyre på eleven..

 

Hater folk som syter over små, simple ting. Og så skal dei alltid vere perfekte ovanfor andre.

 

Beklager, måtte berre få ut frustrasjonen min..

Lenke til kommentar
Hater folk som syter over små, simple ting. Og så skal dei alltid vere perfekte ovanfor andre.

Jeg hater også disse tendensene, men jeg må ærlig innrømme at jeg er slik fra tid til annen.

 

Ellers så iriterer folk som snakker bak ryggen min meg ganske mye. Spesielt de som blir overhørt og ikke har guts til å stå for det dem nettop har lagt ut om når man kommer spaserende rundt hjørnet med et lurt smil. Folk må da tørre å stå for sine meninger!.

 

Evt. de som uttaler seg uten å vite hva/hvem de prater om (har faktisk opplevd å stå rett utenfor en bolig der det ble pratet om at jeg skulle fått så mye pryl at jeg ikke kunne gå uten at de som satt inne viste hvem jeg var).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...