Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Enig.. det er ikke bare å trykke på masse dritt. Låten må fenge og at det må passe sammen.

Å ta det man hører fra mtv++ og dermed lage sin egen mening om det blir litt feil. Alt man hører fra tv. som Basshunter og slikt++ blir feil.

 

Akkuat som mange folk der ute ikke skjønner selvironi eller evt ironi

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg GRØNN at jeg ikke har en PS3, hvis jeg handler en så må jeg nesten ha ny TV også, PC-skjermen støtter ikke HDCP, så jeg kan ikke bruke den.

Jeg er blakk, og må sansynligvis bruke litt av sparekontoen min.

Jeg skar meg på brødkniven netopp, så jeg sitter å skriver med langefingeren istedet for pekefingeren, utrolig uvandt.

GAH!!! :(

Lenke til kommentar

Yepp.. ikke for det.. jeg har fått veldig fine erfaringer som er dyrebare å ha med seg videre. Jeg har hatt min andre lederstilling, og har hatt ansvar for regnskapsføring, budsjett, kontering og oppfølging , fakturering, lønn osv. osv.

 

Men jeg likte DENNE jobben... jeg tror ikke det blir vanskelig å finne seg ny jobb, men det blir vanskelig å finne en som er like kjekk som den jeg har :ermm:

Lenke til kommentar

Det er med musikk som med mat; får du ikke variasjon fungerer ikke toppetasjen helt som den skal.

 

 

Relevant:

 

last.fm Top Artists

1 Air

2 Rammstein

3 Avril Lavigne (YES I KNOW IT IS AWESOME)

4 Death Cab for Cutie

5 DJ Tiësto

6 Daft Punk

7 Tori Amos

8 Cat Power

9 Calexico

10 R.E.M.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

TELENOR!

Jeg hadde ei regning på hele NI kroner. Ba de om å slå den sammen med neste regning, som har forfall den 15.

Plutselig ble mobilen min sperret. WTF??

Joda, det var fordi jeg ikke hadde betalt den på ni kroner :roll: Jeg skulle jo ikke betale den, siden de skulle bli slått sammen :wallbash:

De kunne heller ikke åpne tlf min. Idioter! Nå er jeg telefonløs et par dager. Greier meg utmerket, faktisk! Men uansett.. blæh..

Lenke til kommentar
TELENOR!

Jeg hadde ei regning på hele NI kroner. Ba de om å slå den sammen med neste regning, som har forfall den 15.

Plutselig ble mobilen min sperret. WTF??

Joda, det var fordi jeg ikke hadde betalt den på ni kroner :roll: Jeg skulle jo ikke betale den, siden de skulle bli slått sammen :wallbash:

De kunne heller ikke åpne tlf min. Idioter! Nå er jeg telefonløs et par dager. Greier meg utmerket, faktisk! Men uansett.. blæh..

 

irriterende. NetCom slår sammen så mange regninger du trenger på å komme over 350 kroner, så hvis du bare bruker 100 kroner pr mnd får du ikke regning før etter 4 mnd. Litt praktisk.

 

Kanskje Telenor har slik som NetCom har, at du kan betale regning med kort direkte over tlf med kundesentermedarbeideren?

Lenke til kommentar
Det er med musikk som med mat; får du ikke variasjon fungerer ikke toppetasjen helt som den skal.

 

 

Relevant:

 

last.fm Top Artists

1 Air

2 Rammstein

3 Avril Lavigne (YES I KNOW IT IS AWESOME)

4 Death Cab for Cutie

5 DJ Tiësto

6 Daft Punk

7 Tori Amos

8 Cat Power

9 Calexico

10 R.E.M.

For en gangs skyld er jeg faktisk enig med. Har du ikke variasjon i musikken blir du en sjangerperson.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som i det hele tatt bryr seg så kraftig om hva andre hører på. Verken om man kun hører på en eller ti tusen forskjellige sjangrer. Enten er det "herregud han der hører kun på sånn derno musikk", "herrejesus for noen idioter de der er fordi de ikke gidder å sette seg inn i en skikkelig sjanger", eller så har du kanskje den beste: "Hæ? Hører du på det der? Det hører jo han forbanna tarden der på og, og han eier jo ikke musikksmak." Er det så forbanna viktig? Steike.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...