Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG, det er så mye som iriterer meg.

 

La oss lage en liten liste med små ting.

 

~Tranc og techno. Rett og slett bråk/digitalt støy i mine ører.

~Tom for dasspapir. Iriterende. 0o

~ Sangen "Jeg vil ha en blå ballong". Hvordan i ville helvete kan noen finne på en slik sang? [Nakkeskudd?]

~Fyllesjuke er ganske iriterende.

~Samma musikken om og om igjen på fest er iriterende.

~Øl som koster over 30 kr er iriterende.

~Kjærlighets filmer.

~Tokio Hotel.

~Hester.

~Hodepine.

~Fjortisser.

~Mygg.

~Metallica.

~Rasisme.

~Ari Behn.

~Fotball.

~Hotell Cæsar. (HATER)

~Fisk.

~Rykter.

 

Det er så mye jeg ikke liker. O_ô

 

Men nå glemte jeg nesten Religioner.

Uffameg.

Endret av Breaking-The-Law
Lenke til kommentar

Det var mye eg var enig med deg i der ja. :p

Spesielt Hotell Cæsar, går det an å bli mer tragisk?

Annet morsomt rask jeg hater i din liste er Tokio Hotel, Ari Behn, Rasisme, Trance/Techno og Hodepine. :!:

Endret av n4w
Lenke til kommentar
DeviantART:

Den siden er vel for folk som er litt flinkere enn naboen til å ta bilder, tegne, male osv.

Så hvorfor i pokker legger folk ut KJEDELIGE bilder som ser ut til å være tatt med en crappy mobil??? Det har man nettby til liksom :roll:

 

Det er irriterte meg litt. Det er vel ingen som tvinger deg til å se på de kjedelige bildene?

Lenke til kommentar
~Tranc og techno. Rett og slett bråk/digitalt støy i mine ører.

Åh, du er sånn ignorant du. Du irriterer meg. Ikke deg, men slike som deg, som har piss i øret og feilgir sjangre og kaller alt drit utifra en annen sjanger.

Metall suger fordi jeg hørte på 50 Cent.

Lenke til kommentar
Håper den metall delen var tull :S

 

Trance og tekno og dj hva-somhelst-liksom-kult-navn Er noe av det mest lavproduserte dritet du kommer borti i musikk.

 

DU irriterer meg. Da har du faen ikke hørt særlig mye mer enn det som blir vist på TV og VG-lista.

Lenke til kommentar
Håper den metall delen var tull :S

 

Trance og tekno og dj hva-somhelst-liksom-kult-navn Er noe av det mest lavproduserte dritet du kommer borti i musikk.

Jeg var helt seriøs. Metall suger siden jeg har hørt 50 Cent, som er metall og rock med litt alternative stemmer.

 

Protip: Det er ikke noe som heter tekno som en offisiell sjanger.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
~Tranc og techno. Rett og slett bråk/digitalt støy i mine ører.

Åh, du er sånn ignorant du. Du irriterer meg. Ikke deg, men slike som deg, som har piss i øret og feilgir sjangre og kaller alt drit utifra en annen sjanger.

Metall suger fordi jeg hørte på 50 Cent.

 

Jeg sier da alseles ikke at alt er dritt.

Og jeg vill ikke påstå at det er dritt pga av jeg liker Metal og lignende, jeg liker det bare ikke.

Lenke til kommentar
Det er irriterte meg litt. Det er vel ingen som tvinger deg til å se på de kjedelige bildene?

Nei ingen som tvinger meg.

Syns det er tragisk å lime inn dårlige mobilbilder på ei som gjerne er litt mer enn et vanlig bilde ;)

hvorfor skryte av det liksom?

 

æsj. kunne godt klart meg uten regn i dag!!

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Håper den metall delen var tull :S

 

Trance og tekno og dj hva-somhelst-liksom-kult-navn Er noe av det mest lavproduserte dritet du kommer borti i musikk.

 

DU irriterer meg. Da har du faen ikke hørt særlig mye mer enn det som blir vist på TV og VG-lista.

 

Eh, jo... VG lista er bajs. pop ellers også.

 

 

Håper den metall delen var tull :S

 

Trance og tekno og dj hva-somhelst-liksom-kult-navn Er noe av det mest lavproduserte dritet du kommer borti i musikk.

Jeg var helt seriøs. Metall suger siden jeg har hørt 50 Cent, som er metall og rock med litt alternative stemmer.

 

Protip: Det er ikke noe som heter tekno som en offisiell sjanger.

 

Hvor i helsike har du fått det fra at 50-Cent er rock og metall?

må ihvertfall være super sugen rock.

*50 Cent suger, btw*

Lenke til kommentar
Hvor i helsike har du fått det fra at 50-Cent er rock og metall?

må ihvertfall være super sugen rock.

*50 Cent suger, btw*

Åja, jeg glemte det. Du stilles foran alt som heter normer og aksept innenfor andres musikksmak. Du kan uttale deg om at "tekno og trance" suger som faen, men så fort noen går imot din subjektive smak så er det plutselig som å sitte på pinnsvinet?

Poenget mitt, som tydeligvis ikke kommer klart nok frem er at det er greit å mislike andre musikksjangre, men det blir feil å si at en sang suger fordi den tilhører en spesifikk sjanger. Jeg kan ikke si jeg er noe fan av metall eller rock, og jeg vet godt at 50 Cent ikke går under noen av dem, på samme måte som Basshunters hverken går under Trance eller Techno, men jeg kan si om jeg synes en sang av Metallica eller Iron Maiden er behagelig/ubehagelig å høre på, men å si at den suger fordi det er Metallica som står bak er patetisk og ignorant.

Lenke til kommentar
Eh, jo... VG lista er bajs. pop ellers også.

 

Ja, sa jeg noe annet? At ting som MTV, VG eller Voice for den saks skyld er bajs er det jeg sier. At folk dømmer sjangeren "Techno" ut av det de hører på TV som er beregnet for unger og fjortisser er helt feil.

 

Og når det kommer til produseringen av elektronisk musikk så er det ikke bare å trykke masse dritt på pcen. Ta en titt på en tutorials side for FL Studio, som er relativt enkelt å bruke for amatører.

Lenke til kommentar

Hvorfor disser vi VG-lista egentlig? Om en sang jeg liker ligger på en eller annen liste som legges ut en gang i uka driter jeg i. Liker jeg sangen så hører jeg på den til jeg går lei, hvorpå jeg finner en ny sang.

 

At dere småbarn absolutt må begynne å krangle om hvilken sjanger, eller band/artist, som er bra eller ikke er så utrolig patetisk. Hva med å faktisk høre og nyte musikken dere ønsker istedet for å sitte på internett og surve som småunger? Jeg liker ikke trash-metal, gangster-rap og mental-trance. Sitter jeg og hører på dette? Nei, jeg unngår det. Sitter jeg og krangler med de som liker denne musikken? Nei.

 

 

Siden det garantert er noen som kommer til å føle seg truffet av dette innlegget. Så la meg si dette nå: Dette er ikke ett personangrep. Det var ikke en mening med dette innlegget å fornærme noen spesifikt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...