Brian Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 ah, kjenner dere det? Jeg lukter skitprat lang vei. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er for treningens skyld, så det er verd noen timer. Og hvordan har det faktum at du ikke har noe imot en femtimers treningsøkt (noe som umulig kan være sunt å gjennomføre mange ganger i uka) noen relevans til situasjonen omtalt tidligere i tråden? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Mange ganger i uka er neppe sunt (har aldri prøvd) en gang i måneden muligens Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 At jeg ikke kjøpt GTA 4 selv om jeg sto med det i hånden ! Haha ! Så nær ! Skal kjøpe det så snart jeg kommer meg til en spillbutikk da ! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Irriterer meg at jeg ikke har verken PS3 eller GTA IV enda. Har skikkelig anlegg og tv nå, men mangler enda PS3. Og som en bonus så gikk headsettet i stykker, så nå blir det en tusing i utgift der også hvis ikke garantien dekker det da. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Irriterer meg over at eg klør meg til blods på føta mine. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 au ? :O Legen ? allergisk reaksjon på noe? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 au ? :OLegen ? allergisk reaksjon på noe? Kan ikkje hugse at eg har vore i kontakt med noko uvanleg. Det starta i går kveld med kløe på føta, og spreidde seg seinare oppover leggane. Var vanskeleg å sove i natt, og vakna fleire gonger. Tek nok nokre dagar før eg kjem til hjå legen uansett, og då kan det vere gått over for alt eg veit. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Scooter / moped er også veldig praktisk for de av oss som ikke får lov til å kjøre opp for bil, av en eller flere grunner, og heller ikke få ta lappen for lettsykkel eller noe tyngre. *putre rundt på sin elskede scooter i sitt 22. år* Hvilke grunner da? Hvis jeg får spørre. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 russetid og konfirmasjon at jeg aldri vet når jeg skal slutte å drikke, og slutte å spise Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 At Daemon Tools ikonet ikke har en jævla funksjon atm! Står der som en annen tard, gaarblks. Og det med at mora mi er så forbanna teit akkurat nå og gnåler om så mye småting som jeg ikke bryr meg litt om, og maser og er bare teit gaaaah jeg er sur på moren min akkurat nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Irritert på internet explorer og firefox nå. Explorer krasjer etter ett par minutter som oftest, og firefox fryser fram til hele siden er lastet opp (kan ikke bla opp og ned og skrive noe for eksempel). Lagger noe jævlig på filmklipptråden og slike sider etter å ha vært i bruk en stund også. Opera funker fett, men den bruker jeg som en nettleser jeg kan slette loggen i regelmessig:P Jeg irriterer meg av og til over folk som snakker i telefonen på bussen, og gamle damer som klager over ett eller annet. For en stund siden var jeg så uheldig å sitte foran en mann som avsluttet hver eneste setning meg "skatten min" på en kvalm måte. "Jeg skal bare en liten tur ut skatten min" "Jeg kommer snart tilbake skatten min" "Tar bare ett par timer skatten min" (husker ikke alle detaljer). Endret 4. mai 2008 av Gormers Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 At jeg begynner uken med prøver og fremføringer pluss en svær innlevering og en del andre greier jeg skulle vært ferdig med for lenge siden. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Irriterer meg over at den *** Pcen til kameraten min selvfølgelig måtte ryke når jeg renset den for støv osv.. ALDRi røre andre sine PCer igjen!! At jeg begynner uken med prøver og fremføringer pluss en svær innlevering og en del andre greier jeg skulle vært ferdig med for lenge siden. No shit huh? Mat&Helse eksamen på tirsdag. Endret 4. mai 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Den tok kvelden mens du fjerna støv? Mao. du lot den stå på mens du rota rundt inni den? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 -Gym i første time, vi skal bort på friidrettsbanen -_- -Tentamenene strømmer inn bare dagene etter konfirmasjon. -_- Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Irriterer meg over at den *** Pcen til kameraten min selvfølgelig måtte ryke når jeg renset den for støv osv.. ALDRi røre andre sine PCer igjen!! Ahh kjipt. Ble selv alltid sur når en eller annen pc knakk sammen når jeg kjørte windows update eller lasta ned AVG antivirus. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Irriterer meg skikkelig over enkelte! Såå jævli tette i pappen at jeg får ikke banka inn en dritt. Neivel, ikke hør på meg da, vær idiot, biatch. Lykke til videre i livet liksom Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 At jeg satt for lenge på nett ! Natta ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg