Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
au ? :O

Legen ? allergisk reaksjon på noe?

 

Kan ikkje hugse at eg har vore i kontakt med noko uvanleg. Det starta i går kveld med kløe på føta, og spreidde seg seinare oppover leggane. Var vanskeleg å sove i natt, og vakna fleire gonger.

 

Tek nok nokre dagar før eg kjem til hjå legen uansett, og då kan det vere gått over for alt eg veit.

Lenke til kommentar

At Daemon Tools ikonet ikke har en jævla funksjon atm!

Står der som en annen tard, gaarblks.

 

Og det med at mora mi er så forbanna teit akkurat nå og gnåler om så mye småting som jeg ikke bryr meg litt om, og maser og er bare teit gaaaah jeg er sur på moren min akkurat nå.

Lenke til kommentar

Irritert på internet explorer og firefox nå. Explorer krasjer etter ett par minutter som oftest, og firefox fryser fram til hele siden er lastet opp (kan ikke bla opp og ned og skrive noe for eksempel). Lagger noe jævlig på filmklipptråden og slike sider etter å ha vært i bruk en stund også. Opera funker fett, men den bruker jeg som en nettleser jeg kan slette loggen i regelmessig:P

 

Jeg irriterer meg av og til over folk som snakker i telefonen på bussen, og gamle damer som klager over ett eller annet.

For en stund siden var jeg så uheldig å sitte foran en mann som avsluttet hver eneste setning meg "skatten min" på en kvalm måte. "Jeg skal bare en liten tur ut skatten min" "Jeg kommer snart tilbake skatten min" "Tar bare ett par timer skatten min" (husker ikke alle detaljer).

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at den *** Pcen til kameraten min selvfølgelig måtte ryke når jeg renset den for støv osv..

 

ALDRi røre andre sine PCer igjen!!

 

At jeg begynner uken med prøver og fremføringer pluss en svær innlevering og en del andre greier jeg skulle vært ferdig med for lenge siden.

No shit huh?

 

Mat&Helse eksamen på tirsdag.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Irriterer meg over at den *** Pcen til kameraten min selvfølgelig måtte ryke når jeg renset den for støv osv..

 

ALDRi røre andre sine PCer igjen!!

 

Ahh kjipt. Ble selv alltid sur når en eller annen pc knakk sammen når jeg kjørte windows update eller lasta ned AVG antivirus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...