Kald Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Satte en pakke med egg i kjøleskapet for et par dager siden. Våkna om morran og tenkte jeg kunne steke meg et par egg, men når jeg skulle ha de i panna så kom det bare en 'klump' ut Skal ikke så mye til å ødelegge morran nei. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) at jeg så saw4, Det er den mest stygeste filmen jeg har sett. Sitter å tenker på den hele tida. Endret 4. mai 2008 av Sno Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ooo, ekkelt. Eg hatar skrekkfilmar og særleg Saw-filmane. Sjuke, sjuke, sjuke, sjuke, sjuke, sjuke folk. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Koser meg allltid med Saw filmene jeg Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 At melka mi alltid klumper seg i kjøleskapet mitt.Kjøpte ny melk for noen timer siden og gjett hva, den har allerede klumpa seg >< Skjekker du datoen ? Og hvor kaldt er det i kjøleskapet ditt ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Man kan LETT som faen sykle 10mil. 10 mil er jo ikke engang oppvarming. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Man kan LETT som faen sykle 10mil. 10 mil er jo ikke engang oppvarming. Riktig Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvem i heiteste er det som gidder å sykle ti mil? Det er irriterte meg noe jævli. Ti mil er jævli langt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ti mil er halvveis til trondheim sånn ca. Og ikke faen om jeg kunne tenkt meg å sykle så langt :!: Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Nettopp. Det er ikke akkurat en liten kveldstur til andre siden av byen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Snakker vi trimsykkel foran tvn eller sykkeltur her?? Jeg har syklet et par mil på trimsykkel, men aldri så langt på en som faktisk går framover. hehe. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Synes dere 10 mil er langt? Kan godt være, ettersom ikke alle er i god fysisk form. Ellers skrev jeg det fordi jeg ikke trenger moped. Kan da for faen meg gå et stykke eller sykle. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dersom man er godt trent og liker å sykle, så for all del. Sikkert en fin trim Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Virker nesten som du ikke vet hvor langt ti mil er i virkeligheten. Menmen, får så være. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Virker nesten som du ikke vet hvor langt ti mil er i virkeligheten. Menmen, får så være. I virkeligheten? Så jeg sykler ikke i virkeligheten? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Synes dere 10 mil er langt? Kan godt være, ettersom ikke alle er i god fysisk form. 10 mil er like langt for alle. Eksempelet ditt er forresten ganske dårlig, med mindre det er helt vanlig for deg å sykle 10 mil til trening, skole, venner eller lignende. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 OK, WHAT THE HELL.... Irriterer meg over at manu mest sannsynlig kommer til å ta gullet Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 10 MIL? Det er jo ... mange kilometer! Oioi, hadde ikkje orka å sykla så langt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Synes dere 10 mil er langt? Kan godt være, ettersom ikke alle er i god fysisk form. Ellers skrev jeg det fordi jeg ikke trenger moped. Kan da for faen meg gå et stykke eller sykle. Vet du egentlig hvor langt ti mil er? Sånn for å ha noe å sammenligne med kan jeg fortelle deg at de aller, aller beste syklistene i verden bruker over seks timer på Lezat - St-Lary Soulan-etappen i Tour de France, som er på 20 mil. Jeg vet i hvert fall at jeg ikke er villig til å tilbringe tre-fire timer på sykkelsetet (EN vei) for en liten ettermiddagsvisitt. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er for treningens skyld, så det er verd noen timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg