Brian Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Når folk klager på musikken min. Unnskyld meg da jævla vg lista rytter. Fyrte igang Creedence Clearwater Revival, men det var ikke bra nok nei, det var så gammelt. Nightwish var emo, og Metallica, Sonata Arctica, Dio osv var satanmusikk. Mens siste skrik på drittlista topp 40 var det som gjaldt. Gadd ikke å diskutere engang, i alle fall ikke når det blir på det nivået. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Når folk klager på musikken min. Unnskyld meg da jævla vg lista rytter. Fyrte igang Creedence Clearwater Revival, men det var ikke bra nok nei, det var så gammelt. Nightwish var emo, og Metallica, Sonata Arctica, Dio osv var satanmusikk. Mens siste skrik på drittlista topp 40 var det som gjaldt. Gadd ikke å diskutere engang, i alle fall ikke når det blir på det nivået. Å , jeg er enig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Fy faen. Blir irritert når folk kaller Metallica for satanmusikk. Satanmusikk? Jeg skal vise deg satanmusikk jeg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 At jeg aldri lærer, og gir folk en sjanse til. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Fy faen. Blir irritert når folk kaller Metallica for satanmusikk. Satanmusikk? Jeg skal vise deg satanmusikk jeg. Det beviser jo bare at folk kobler sammen ting litt for lett . Svartkledd = satanist Metallica som går i svarte klær = satanister Svart katt over veien : satanistkatt Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Og når en person som går med en joggebukse omtrent under rumpa, mens han har en svær hettegenser på seg med en eller annen dyr logo på, og du har den mer rocka stilen med litt trangere jeans, kommer og påstår at man ikke kan gå med buksa så langt oppe (ehh, jeg går faktisk med buksa akkurat der den skal være), samtidig som den personen er frekk ellers, merker jeg at jeg blir meget irritert. Det trur eg er den lengste setninga eg nokonsinne har sett. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 At jeg aldri lærer, og gir folk en sjanse til. Samme her. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Når folk klager på musikken min. Unnskyld meg da jævla vg lista rytter. Fyrte igang Creedence Clearwater Revival, men det var ikke bra nok nei, det var så gammelt. Nightwish var emo, og Metallica, Sonata Arctica, Dio osv var satanmusikk. Mens siste skrik på drittlista topp 40 var det som gjaldt. Gadd ikke å diskutere engang, i alle fall ikke når det blir på det nivået. IHIHIROHOHONIHISK! Endret 3. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Selvfølgelig, jeg skjønte det da jeg tenkte på å skrive posten at det ville komme. Forskjellen i mitt tilfelle blir derimot at de kritiserer musikken min, altså forteller meg hva slags dritt det er jeg hører på. Jeg nevnte aldri det jeg skrev til de, jeg kommenterte aldri musikksmaken deres selv om jeg avskyr hele dritten. Det jeg skrev var kun det jeg tenkte, jeg sa ingenting og la det dødt siden jeg ikke gidder å diskutere det med de. Endret 3. mai 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 At alt som har med kabinettet (PC) mitt å gjøre går imot meg idag. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Irriterer meg også over sånne, en i klassen min sa "hvordan orker du å høre på bare en sjanger?".. blink-182 og in flames er faen meg ikke samme sjanger Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Eg irriterer meg over andres musikksmak, eg. Kan ikkje noko for det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tannverk Eller.. tannkjøttverk?? Den ene visdomstanna mi har slått seg vrang. Enten er den bare slem eller så vokser den. Verker og jeg har fått et slags sår baki der. Utrolig vondt. Har lyst til å helle neppå med ei flaske for å drikke bort smerten.hehe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 auuu.... Irriterer meg at jeg halter som ei gammel kjerring for tida Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hehe. Jeg får ta foten din så får du ta tanna mi? Greit med litt avveksling.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kan vi ha det på prøve en dag da? Bytte tilbake hvis den ene angrer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ta med foten i morgen på treff du, så stiller jeg med tannpin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 At melka mi alltid klumper seg i kjøleskapet mitt. Kjøpte ny melk for noen timer siden og gjett hva, den har allerede klumpa seg >< Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kanskje du tar feil av kjøleskapet og fryseren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg