Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Når folk klager på musikken min. Unnskyld meg da jævla vg lista rytter. Fyrte igang Creedence Clearwater Revival, men det var ikke bra nok nei, det var så gammelt. Nightwish var emo, og Metallica, Sonata Arctica, Dio osv var satanmusikk. Mens siste skrik på drittlista topp 40 var det som gjaldt. Gadd ikke å diskutere engang, i alle fall ikke når det blir på det nivået.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når folk klager på musikken min. Unnskyld meg da jævla vg lista rytter. Fyrte igang Creedence Clearwater Revival, men det var ikke bra nok nei, det var så gammelt. Nightwish var emo, og Metallica, Sonata Arctica, Dio osv var satanmusikk. Mens siste skrik på drittlista topp 40 var det som gjaldt. Gadd ikke å diskutere engang, i alle fall ikke når det blir på det nivået.

 

 

Å , jeg er enig.

Lenke til kommentar
Fy faen. Blir irritert når folk kaller Metallica for satanmusikk.

 

Satanmusikk? Jeg skal vise deg satanmusikk jeg.

 

Det beviser jo bare at folk kobler sammen ting litt for lett .

 

Svartkledd = satanist

 

Metallica som går i svarte klær = satanister

 

Svart katt over veien : satanistkatt

Lenke til kommentar
Og når en person som går med en joggebukse omtrent under rumpa, mens han har en svær hettegenser på seg med en eller annen dyr logo på, og du har den mer rocka stilen med litt trangere jeans, kommer og påstår at man ikke kan gå med buksa så langt oppe (ehh, jeg går faktisk med buksa akkurat der den skal være), samtidig som den personen er frekk ellers, merker jeg at jeg blir meget irritert.

Det trur eg er den lengste setninga eg nokonsinne har sett. :p

Lenke til kommentar
Når folk klager på musikken min. Unnskyld meg da jævla vg lista rytter. Fyrte igang Creedence Clearwater Revival, men det var ikke bra nok nei, det var så gammelt. Nightwish var emo, og Metallica, Sonata Arctica, Dio osv var satanmusikk. Mens siste skrik på drittlista topp 40 var det som gjaldt. Gadd ikke å diskutere engang, i alle fall ikke når det blir på det nivået.

IHIHIROHOHONIHISK!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, jeg skjønte det da jeg tenkte på å skrive posten at det ville komme. Forskjellen i mitt tilfelle blir derimot at de kritiserer musikken min, altså forteller meg hva slags dritt det er jeg hører på. Jeg nevnte aldri det jeg skrev til de, jeg kommenterte aldri musikksmaken deres selv om jeg avskyr hele dritten. Det jeg skrev var kun det jeg tenkte, jeg sa ingenting og la det dødt siden jeg ikke gidder å diskutere det med de.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Tannverk :( Eller.. tannkjøttverk??

Den ene visdomstanna mi har slått seg vrang. Enten er den bare slem eller så vokser den.

Verker og jeg har fått et slags sår baki der. :wallbash:

Utrolig vondt. Har lyst til å helle neppå med ei flaske for å drikke bort smerten.hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...