Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Moped ER virkelig gay ja, irriterer meg over de som ikke GIDDER å vente med bil da de ikke makter å gå/ta buss/få noen andre til å kjøre osvwhatthehell

Tydelig at du ikke bor på landet, hvor det går buss et par ganger i døgnet.

Lenke til kommentar

Rapidshare! De går nye veier for å tvinge brukere over til å betale for tjenesten de tilbyr. Se på bildet under, er det mulig?!?

Ja, jeg klarte oppgaven, men det tok f*** meg flere minutter med finstudering av bokstavene. Du får bare ett forsøk også, skriver du feil nekter de deg nedlasting.

Idiotfirma! :mad:

Lenke til kommentar
Rapidshare! De går nye veier for å tvinge brukere over til å betale for tjenesten de tilbyr. Se på bildet under, er det mulig?!?

Ja, jeg klarte oppgaven, men det tok f*** meg flere minutter med finstudering av bokstavene. Du får bare ett forsøk også, skriver du feil nekter de deg nedlasting.

Idiotfirma! :mad:

Slenger meg med på den.

Og når jeg først klarer å skrive inn det riktige, laster jeg ned en fil av typen .rar eller .zip som så klart har passord som jeg ikke vet om. Og må dermed vente lenge for å laste ned noe nytt.

[Edit] Irriterer meg også over folk som poster bilder av "mistagget" musikk. Artistnavn i tittel osv.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar

At jo eldre vi ungdommen blir, jo mer skal folket danne småe "gjenger". Det er så patetisk. Jeg bor på en kjempeliten plass, og her er det nesten som vi er delt i eliter. Jentegjengen i klassen er delt i ca tre: the popular ones, wanabees and nobodies. Skjønner ikke hvordan og hvorfor det er blitt sånn. Russetiden blir jo helt ødelagt.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at man må respektere andre når det kommer til bilder.

Har et ganske bra portrettbilde av ei venninne jeg gjerne vil legge ut, siden det er et av få vellykkede portrettbilder jeg har tatt (jeg er ikke fan av å ta bilder av folk - de gjør seg alltid til, jeg liker naturlig skjønnhet / norsk natur), men hu nekter meg å legge det ut ><

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk (les: fjortizzzer!) som går å skryter over hvor dyr klærne de har på seg er, og mener at klærne deres er mye finere (de tror vel at klærne blir finere desto mer de koster) enn dine. Og når en person som går med en joggebukse omtrent under rumpa, mens han har en svær hettegenser på seg med en eller annen dyr logo på, og du har den mer rocka stilen med litt trangere jeans, kommer og påstår at man ikke kan gå med buksa så langt oppe (ehh, jeg går faktisk med buksa akkurat der den skal være), samtidig som den personen er frekk ellers, merker jeg at jeg blir meget irritert :mad:

Ble en veldig lang setning det der :p Andre ting kan være hvis noen prøver å fremheve seg selv ved å rakke ned på deg. Må nok lære meg på å bli bedre å takle sånt :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...