Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg har en god en: Folk som starter generelle tråder (med spesifikke og tråder ang. seg selv er det forståelig) og føler at annethvert innlegg i den tråden skal være fra dem. Det er enda verre med de som lager en tråd, og hobbymodererer den med personlige meninger.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aisutora: Ingenting som å spre litt glede her i verden, eller hva? :love:

7024512[/snapback]

Om ikke jeg det sprer glede så vet ikke jeg. Jeg kunne jo spredt det gode budskap ved å brenne brosjyrene i peisen, men har funnet ut at da sprer det seg i luften og det ender opp med at vi alle puster det inn. Prøver å unngå det. :devil:

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg nok en gang over tyske gladgutter med CS:S-servere som synes spilleopplevelsen blir mye bedre med halvannen gigabyte custom-lyder og drit som MÅ lastes ned før spilling. "Nå har vi det moro, dere! Haha, du fikk sånn headshot-lyd! Jævlig bra! Wøhøh!"

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg nok en gang over tyske gladgutter med CS:S-servere som synes spilleopplevelsen blir mye bedre med halvannen gigabyte custom-lyder og drit som MÅ lastes ned før spilling. "Nå har vi det moro, dere! Haha, du fikk sånn headshot-lyd! Jævlig bra! Wøhøh!"

7024949[/snapback]

Vi kjenner de. :D

Lenke til kommentar

irriterer meg over folk som må skrive alt mulig feil (de kan sikkert ikke noe for det)

+ at jeg hater alle de "den store (insert name here) tråden" trådene. (må da være mulig og ha såpas fantasi at man skriver noe "litt" annet, som "tråden m det som skjer på diskusjon.no" istedenfor "den støre diskusjon.no tråden"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...