Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg har en god en: Folk som starter generelle tråder (med spesifikke og tråder ang. seg selv er det forståelig) og føler at annethvert innlegg i den tråden skal være fra dem. Det er enda verre med de som lager en tråd, og hobbymodererer den med personlige meninger. Endret 8. oktober 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
supertine Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva med folk som alltid må si noe negativt om andre, eller andres handlinger?? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 ...hobbymodererer den med personlige meninger. 7024526[/snapback] Og det er noe nytt. Alle moderatorer tar bare personlige avgjørelser så og si. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Aisutora: Ingenting som å spre litt glede her i verden, eller hva? 7024512[/snapback] Om ikke jeg det sprer glede så vet ikke jeg. Jeg kunne jo spredt det gode budskap ved å brenne brosjyrene i peisen, men har funnet ut at da sprer det seg i luften og det ender opp med at vi alle puster det inn. Prøver å unngå det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg irriterer meg nok en gang over tyske gladgutter med CS:S-servere som synes spilleopplevelsen blir så mye bedre med halvannen gigabyte custom-lyder og drit som MÅ lastes ned før spilling. "Nå har vi det moro, dere! Haha, du fikk sånn headshot-lyd! Jævlig bra! Wøhøh!" Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg irriterer meg nok en gang over tyske gladgutter med CS:S-servere som synes spilleopplevelsen blir så mye bedre med halvannen gigabyte custom-lyder og drit som MÅ lastes ned før spilling. "Nå har vi det moro, dere! Haha, du fikk sånn headshot-lyd! Jævlig bra! Wøhøh!" 7024949[/snapback] Vi kjenner de. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva med folk som alltid må si noe negativt om andre, eller andres handlinger?? 7024529[/snapback] Hadde verden bare vært uten de... Lenke til kommentar
supertine Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva med folk som alltid må si noe negativt om andre, eller andres handlinger?? 7024529[/snapback] Hadde verden bare vært uten de... 7025776[/snapback] Da hadde det sikkert blitt kjedelig.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 irriterer meg over folk som må skrive alt mulig feil (de kan sikkert ikke noe for det) + at jeg hater alle de "den store (insert name here) tråden" trådene. (må da være mulig og ha såpas fantasi at man skriver noe "litt" annet, som "tråden m det som skjer på diskusjon.no" istedenfor "den støre diskusjon.no tråden" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Du var absolutt den rette personen til å klage på skrivefeil. :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) hehe, i know, litt ironi i hverdagen skader ikke EDIT: Kan vel si at jeg irriterer meg over meg sjøl også :!: Endret 8. oktober 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva med folk som alltid må si noe negativt om andre, eller andres handlinger?? 7024529[/snapback] Hadde verden bare vært uten de... 7025776[/snapback] Da hadde det sikkert blitt kjedelig.. 7025917[/snapback] Det hadde vært perfekt da Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det irriterer meg grenseløst når dyna er skeiv inni trekket. GAaah! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Eller når lakenet bretter seg! Dobbelt-gaah! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja, enig i det! Mine lakner er alltid strøkne. Det irriterer meg også når folk går opp i senga mi og tar beina der hvor hodet skal være. Ekkelt! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Irriterer meg når folk fiser i sengen min, der jeg har hodet:p Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det irriterer meg grenseløst når dyna er skeiv inni trekket. GAaah! 7029880[/snapback] Ja , så har man masse "tynt" dynetrekk over noen steder så det blir kaldt o.s.v Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det irriterer meg grenseløst når dyna er skeiv inni trekket. GAaah! 7029880[/snapback] Ja , så har man masse "tynt" dynetrekk over noen steder så det blir kaldt o.s.v 7032893[/snapback] Jeg føler med dere Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Irriterer meg over jenter man ikke kan stole på =/ Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Irriterer meg så grenseløst at jeg og Zeromac bor så langt unna hveradre. Jeg har så _jævlig_ lyst til å møte han en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg