Niqābninja Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Bæreposer! Er jo bare hysterisk vondt å bære rundt på når det faktisk er litt i de >.< Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Lag deg en skikkelig handlepose, med bredt håndtak. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Eller bruk esker. (har det vanligvis på rema) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Og hvordan i allverden skulle jeg klart å bære med meg esker hjem? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Og hvordan i allverden skulle jeg klart å bære med meg esker hjem? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Eller hvis du er så heldig og har en venn kan du ta denne frekke versjonen. EDIT: Jeg irriterer meg over at ei random jente jeg aldri har sett før eller prata med noen sted kom bort til meg igår og sa "altzå, du HAR ikke sjangs på meg.". What the fuck, youknow? Endret 1. mai 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Irriterer meg at jeg blir 16 år den 27 NOVEMBER, og derfor får jeg lappen sent. Deilig å se alle kompisene farte rundt på mopeder mens jeg må sykle. FFS!!!!!! Irritert. Endret 1. mai 2008 av Håks Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Irriterer meg at jeg blir 16 år den 27 NOVEMBER, og derfor får jeg lappen sent. Deilig å se alle kompisene farte rundt på mopeder mens jeg må sykle. FFS!!!!!! Irritert. Jeg er født 17. desember. Wiiii. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Føler med deg. :/ Jaja, kommer uansett til å kjøre ulovlig når jeg har lappen, så skader vel ikke om jeg kjører den før 27. nov. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 så skader vel ikke om jeg kjører den før 27. nov. Helt fram til du har et aldri så lite uhell hvor politi/forsikringsselskap blir innblandet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja, så var det det... :/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Innbiller meg at det ikke er så veldig mye mer behagelig å bære sånn Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 At jeg har klart å bli forkjøla ! Fy fader så irriterende! Skulle ikke gått an når det er så fint vær som det er... Er ikke bare meg altså Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Irriterer meg at jeg blir 16 år den 27 NOVEMBER, og derfor får jeg lappen sent. Deilig å se alle kompisene farte rundt på mopeder mens jeg må sykle. FFS!!!!!! Irritert. Moped er gay uansett ... spar pengene til bil, og ta bussen heller. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 At jeg har klart å bli forkjøla ! Fy fader så irriterende! Skulle ikke gått an når det er så fint vær som det er... Er ikke bare meg altså Jeg har vært forkjøla i snart en uke. Har blitt bedre, men er fremdeles forkjølet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Irriterer meg at jeg blir 16 år den 27 NOVEMBER, og derfor får jeg lappen sent. Deilig å se alle kompisene farte rundt på mopeder mens jeg må sykle. FFS!!!!!! Irritert. Moped er gay uansett ... spar pengene til bil, og ta bussen heller. Noen ganger kan man få i pose og sekk, så få deg moped når du er 16, Håks, og bil når du er 18 Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Moped ER virkelig gay ja, irriterer meg over de som ikke GIDDER å vente med bil da de ikke makter å gå/ta buss/få noen andre til å kjøre osvwhatthehell Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Moped ER virkelig gay ja, irriterer meg over de som ikke GIDDER å vente med bil da de ikke makter å gå/ta buss/få noen andre til å kjøre osvwhatthehell Du irriterer meg noe grenseløst. Er jo veldig flott og ha et fremkomstmiddel når man er under 18, hvis man skal til kjæresten, skole, venner, trening, jobb whatever. Bussen går ikke hele tida. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Forstod ikke helt hva du ville frem til ... Mopeder er trege (40-45 km/t - kanskje 50 i medvind i en nedoverbakke), upraktiske (kan ikke brukes på motorvei, noe jeg må kjøre på for å komme til skolen og jobben) i tillegg til at alle ler over "mopedmafian" som henger utenfor Prix, selv om de tror de er dritkule. Bil, derimot, er greit å ha da mange arbeidsgivere krever førerkort klasse B (vet ikke om noen som krever mopedlappen), det drar damer og man kan kjøre rundt med kamerater. Endret 1. mai 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg