Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller hvis du er så heldig og har en venn kan du ta denne frekke versjonen.

8215_512.jpg

EDIT:

Jeg irriterer meg over at ei random jente jeg aldri har sett før eller prata med noen sted kom bort til meg igår og sa "altzå, du HAR ikke sjangs på meg.".

What the fuck, youknow?

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
At jeg har klart å bli forkjøla ! Fy fader så irriterende! Skulle ikke gått an når det er så fint vær som det er...

Er ikke bare meg altså

Jeg har vært forkjøla i snart en uke. Har blitt bedre, men er fremdeles forkjølet.

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg blir 16 år den 27 NOVEMBER, og derfor får jeg lappen sent. Deilig å se alle kompisene farte rundt på mopeder mens jeg må sykle. FFS!!!!!!

Irritert. :cry:

Moped er gay uansett ... spar pengene til bil, og ta bussen heller.

Noen ganger kan man få i pose og sekk, så få deg moped når du er 16, Håks, og bil når du er 18 :p

Lenke til kommentar
Moped ER virkelig gay ja, irriterer meg over de som ikke GIDDER å vente med bil da de ikke makter å gå/ta buss/få noen andre til å kjøre osvwhatthehell

Du irriterer meg noe grenseløst.

Er jo veldig flott og ha et fremkomstmiddel når man er under 18, hvis man skal til kjæresten, skole, venner, trening, jobb whatever. Bussen går ikke hele tida.

:nei:

Lenke til kommentar

Forstod ikke helt hva du ville frem til ...

Mopeder er trege (40-45 km/t - kanskje 50 i medvind i en nedoverbakke), upraktiske (kan ikke brukes på motorvei, noe jeg må kjøre på for å komme til skolen og jobben) i tillegg til at alle ler over "mopedmafian" som henger utenfor Prix, selv om de tror de er dritkule.

Bil, derimot, er greit å ha da mange arbeidsgivere krever førerkort klasse B (vet ikke om noen som krever mopedlappen), det drar damer og man kan kjøre rundt med kamerater.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...